Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ще купувам Шкода Румстър


dooskoda

Recommended Posts

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dooskoda

    18

  • gogata

    10

  • TIG

    5

  • lub40

    5

Най-много писали в темата

Еееееее, докато се наканя и цените на Roomster вече са с 2000 лв отгоре :evil: :evil: :evil:

 

Срока на промоцията с отстъпка 2000 лв или 7 % е минал просто. Ако не бързаш толкова с покупката, изчакай наближаването на Коледа, тогава сигурно пак ще има някаква прИмоция :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееееее, докато се наканя и цените на Roomster вече са с 2000 лв отгоре :evil: :evil: :evil:

 

Срока на промоцията с отстъпка 2000 лв или 7 % е минал просто. Ако не бързаш толкова с покупката, изчакай наближаването на Коледа, тогава сигурно пак ще има някаква прИмоция :) .

 

Определено реших да изчакам дори и до март, април, но много искам тази кола :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gogata е прав - промоциите им са доста често и обикновено става дума точно за 2000лв. От началото на годината следях през седмица сайта на ЕТ и ме беше много яд, че изпуснахме мартенската промоция - 2000лв. Същата отстъпка получихме при поръчка на Автосалона в София края на Юни. Сега си мисля, че просто трябва да поглеждаш сайта им и да пазаруваш само когато има отстъпка, просто защото не след дълго ще я има пак ;)

 

Почакай малко и ще я вземеш пак на 2000лв надолу.

 

П.П. Мислех, че съм ударил кьоравото с тия 2000лв, ама месец след това пак ги имаше като отстъпка. Пък и съм сигурен, че ще имат някаква промоция към Коледа и/или Нова Година - просто много фирми имат тогава да генерират разходи, както и доста хора да правят подаръци ;)

 

EDIT: Boomster, въобще не е необходимо колата да е твоя собственост - това ми обясниха, когато ги питах. Може да е на друг човек, само трябва да имаш писмено съгласие и/или пълномощно. Но става! За конкретната процедура просто им се обади, защото не помня какво ми казаха, защото ги питах едва когато отивахме да вземем колата, а не при първоначалното подписване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изчакам :D

Иначе снощи съвсем случайно пак реших да видя сайта и видях как са качили цената, а аз съм си харесал екстри за още 2000 лв. и много се ядосах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се в ЕТ да питам. След като си взел колата не може да се преработи лизинговия договор за да се приспаднат 800 лв. :(

Обаче, ако колата е поръчана и се чака да пристигне, тогава още може да се докара някой таралясник и да се приспаднат 800 лв. от цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да споделя колеги, от два дни си мисля, че май идеята за 1,4 TDI PD 80 к.с. с оборудване Стайл и доплащане на екстри за 2000 лв. не ми допада. Засега съм на вълна 1,6 MPI 105 к.с. при това с оборудване Спорт и доплащане на няколко още екстри за 500-600 лв.

На година минавам по 30 000 км и мисля, че с бензина ще се справя и няма да съм много назад. Все пак сега имам турбодизелов автомобил и като се сетя за турбо, ГНП, дюзи и електроники и ми настръхва косата. А имайки предвид и качеството на нашата нафта... :evil:

Какво ще кажете по въпроса?

Бензинката ще ми се върже около 26 500 лв. всичко при промоционални условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при 30 000 км. на година не знам дали ще си на сметка с бензи или с дизел :roll: По логичния избор е дизела ( нищо , че аз съм на бензин :mrgreen: ) все пак разликата при разхода на гориво ще е голяма. От друга страна си прав , че в България няма много качествена нафта пък и като чета вестниците с идеите за биодобавки в дизела не знам как ще се отрази на двигателите това :-k .Все пак избора си е твой-което най ти допада-вземай и се кефи на нова кола :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам,ама някой беше казал - "Шкода + Дизел = каква прекрасна мисъл!!! " :)

 

Не знам кой го е казал, но го има в подписа на ей този колега http://www.skodaclub-bg.org/forum/profi ... ile&u=1201

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги, някой от вас вече минали първата смяна на консумативите на Румстър за двигатели 1,4 TDI, 1,9 TDI и 1,6 16v?

Интересуваме колко ви струва всичко - смяна на въздушен, поленов и горивен филтър, масло и маслен филтър. Имате ли включен труд след като колата е гаранционна?

 

Един приятел си купи преди два месеца Фиат Линеа 1,3 Multijet и на първото обслужване (на 15 000 км) вчера се видя, че горивния филтър струва 140 лв без ДДС, което ми се вижда доста. Общо за всичко + труд в Ауто Италия са му взели 360 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, колеги не знам някой да го е казвал, ама ми дойде от вечния спор и си го поставих в подписа. Оттам нататък до момента със спама крачката е много малка.... после има разни deja vu-та :mrgreen:

 

А пък по въпроса за българската нафта... ще добавя повече подробности утре - роднина с HDI на 5 години - всичките само в БГ.

 

 

EDIT: Добавката закъсня, но е факт!

 

Вчера говорих с тъста ми за неговата кола - кара се от септември 2002 година, около 95% от километрите са в България и е хапвал само българска нафта. На колата са сменяни само консумативи - ремъци, масла, филтри, накладки. С двигателя проблеми не е имало - нито с палене, нито с вървежа.

НО в Ситроен са казали на човека - САМО OMV, ако няма - Лукойл или Шел, ама последните ги избягвай! Всички останали бензиностанции - черна Африка - да не се и поглеждат! И правилата са спазвани!

 

Така че българската нафта може и да не е като европейската, ама мисля, че 157 хил. км в БГ само с БГ нафта означват, че не е такава мизерия! Вярно, един колега беше писал как му е замръзвала в резервоара, ама се басирам, че не е била ОMV или Lukoil. Някои икономии отиват в преразход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първа смяна не се сменя поленов филтър.Даже някой севизи сменят само масло и маслен филтър(не че знам какво пише в книжката за първа смяна.....)!

Линея и филтър за 140лв-доста са.

Едва ли на теб първа смяна ще ти излезе повече от 200лв(максимум)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас вече минали първата смяна на консумативите на Румстър за двигатели 1,4 TDI, 1,9 TDI и 1,6 16v?

Интересуваме колко ви струва всичко - смяна на въздушен, поленов и горивен филтър, масло и маслен филтър. Имате ли включен труд след като колата е гаранционна?

 

нали ти казах :D

обаче забравих да спомена, че ставаше въпрос за втора смяна на 30 000

на 15 000 не знам какво е сменяно

 

иначе на 30 000 са всички фитри+масло

330 лева с труда

 

явно разликата до 200 е точно горивния филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.