Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

КОлко е разстоянието между чукчето и наковалнята


pipov

Recommended Posts

Здравейте

Имам Шкода 120Л 89 година с 5 скорости. Някой Може ли да ми каже колко е разтоянието М/у чукчето и наковалнята в дистрибуторната капачка.

 

Колата нещо глъхне няма мощност давам газ и не набира иначе върви Не гасне.

Така стана когато я карах в поройните дъждове през август месецМИнах през няколко локви и явно се намокряше и гаснеше след 10 минути пак палеше но не вървеше никак добре. Трябвало да се смени дистрибуторната капачка.

 

Дайте някакви мнния и препоръки моля, че не знма какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.40мм е разстоянието (цитирам по памет, ако бъркам моля някой да ме поправи) :roll: .Зачисти също така и контактите на чукчето и наковалнята, по тях се образува нагар. Мини през една центровка на делкото и сигурно ще се оправят проблемите.

 

Загубата на мощност, за която говориш, може да се дължи и на нерегулирани клапани или на повреден вакуумен регулатор(ако разбира се колата не се оправи след като регулираш предварението и луфта м/у чукчето и наковалнята). Дано съм ти бил полезен, поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да 0.4 е разстоянието. Понеже имаш проблем не пречи да си регулираш нанова клапани(ако не си го правил скоро ) карб. ъгъл на запалване. Кабелите и свещите на колко км и време са ти. Преди да сменя кабелите при мен глъхнеше и неискаше да върви на студен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми добре заварили. Днеска с човека направихме колата сменихме кабели свищи. Той Има един инструмент за мерене а луфра на чукчето и наковалнята като пили за нокти като швейцарско ножче такав и нагласихме размера на 0.4. Чукчето и наковалнята беха много зле контактите не приличаха на нищо капачката беше спукана вътре по д нея имаше боклуци дори. палеца беше видимо повреден кондензатора беше добре. Ей таа кола направо излетя оборотите ги мери с мултицета на бобината. 700 оборота показа Са само требва да смена водната помпа и сам си ОК. Иначе преди днеска пак вървее колта ама не можеше да дигне повече от 50-60 КМ. Пета като включех и край треска придърпва спира дано не се е счупило нещо друго

 

И така утре преди работа ше за ч бърза центровка и дано всичко е наред

 

Айде всичко хубаво на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре смени чукчето, наковалнята, палеца и капачката щом са били толкова зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е той всичко е сменил капачка,палец,чукче наковалня и кабели...даже и кондензаторче си е купил...ама явно ен му е трябвало..аз да си кажа човека ми е съсед за тва съм навътре ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се некакъв странен звук. Едно съскане и Виене когато не е загряла колата. МИсля че е от водната помпа. Ама не сам сигурен

 

Може и неопънат ремък да е. Имах подобен проблем, бях тръгнал да свалям помпата, но щом опънах ремъка на алтернатора изчезна свистенето и виенето.

Въпреки че, така, от разстояние е малко трудно да ти кажем какво е точно :roll: . Пробвай да разкачиш ремъка и да завъртиш помпата на ръка, ако се чува стържене значи е от нея, не знам доколко е меродавен тоя метод, но мен така са ме учили. Ако опънеш ремъка и помпата не е повредена, но продължава да вие, може и алтернатор да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се ... Едно съскане...

 

Да не е влязла пепелянка в делкото? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Сега сериозно: провери си карбуратора, щото такова съскане :mrgreen: се чува като има крив капак или основа на карбуратора.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам преди неклко дена дадох колата на майстора дето се занимава с нея и той ми каза че е чистил карбуратора. Ама на вервам много щото като я взех беше пак зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корпусът на въздушния филтър дали пасва плътно? Колекторите как са? Като се захванах да съживявам моя двигател, и уплътнението на филтъра към карбуратора беше скъсано, и колекторите се държаха на честна дума. Съскаше яко, преди окончателно да изпадне в клинична смърт. Ама го реанимирах:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен имапе едно съскане, смених лагари и всичко по водната помпа след това пак си съскаше, смених четки и лагери на латернатор и пак така и Марто(тини) каза че е нещо от смукача ама от 2 месеца не съм го чувал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне при мен на газ като дръпна смукача си има свистене - http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... sc&start=0

вече не ме притеснява даже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.