Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пълен резервоар?


millen_

Recommended Posts

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.

 

По-скоро точат с маркуча и тубата хихихихи

;) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

дори и да не говорим само за ет просто е обидно - вместо да се наслаждаваш на новата кола си угрижен дали няма да угасне веднага поради липса на гориво, да не говорим че си наясно нов дизел ако загасне поради тази причина какви бели могат да станат. пък и айде, майната му без извинение, както се казва, ще пожертваш 50 лв ама не да ти я заредят преди това а не да се молиш дали колата ще издържи 5-6 км до това прословуто омв.

 

Евала. Точно в десетката. smile119

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола беше с доста гориво............0 ми показваше компа.Стигнах обаче благополучно до ОМВто! :lol:

Имах друг случай с моята стара кола(Пежо Партнер)!Слагам до горе на Плевен и след Свищов(валеше дъжд) ми гръмна гумата-поднесох се,изправих колата и за да избегна челен удат в насреща идващ ТИР се преобърнах в канафката(леко)!

След като ми оправиха ламарините(само ламарини,нямах нито една част за сменяне,е и стъкла де) ми дадоха колата с празен резервоар.тяхната..... от ПежоТука не може да става дума че Репатрарката ми я източил чичката,защото от фирмата дойде камиона дойде и пътна помощ,качихме я на пътна и от там с борда-в камиона и си я прибрах!Е може ли такова нещо-отивам в сервиз да ми правят колата(валутно пълно каско)-те нафтата ми точат-може би заради заварките да не гръмне нещо-а всички знаем дизела от какво се възпламенява и как! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

P.S.: Не знам кога си купувал своята кола, но от доста време насам е практика регистрация, застраховка, маркировка и т.н. да се правят на място. Никой вече не ходи в КАТ.

 

Прав си, регистрация и каско се правят на място. Мен обаче ме пратиха сам да си ходя за маркировката при едни китни селяндури в двора на "Тих Труд", май "Алфамарк" бяха, които на въпроса "Къде да оставя колата?", щяха да ме набият :mrgreen: .

 

Сори аз офф-а :oops: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на подход към клиента е.

Имах нещо подобно макар и не по темата - хотел - винаги питам имат ли паркинг- 3 пъти ме увериха, че имат.

Отивам - ми нямаме - има един до нас, но е 10лв на вечер. Убиха ми желанието за почивка - и то не, защото ми е 10 лв. на вечер отгоре, защото отивам с една нагласа, а ми стоварват някакви тъпотии на главата - ми увеличете ми цената с 10 лева и няма да разбера, че паркинга ми е 10 лева на вечер..

Същото е за горивото - мисля, че след като си дал 20-30 хил. лева няма да те ощипят 100, но ще се почустваш специален.

Да ти кажат - на нашите клиенти сипваме гориво до горе, течност за чистачки еди каква си слагаме ви стелки - макар и най калпавите, но са стелки.

Дребни неща - но карат човек да се чувства Човек.

То излиза, че с тубичката с найлоните трябва да ходиш, че да си вземеш колата.

Имаме хляб да ядем още доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя си мисля , че има някои помияри в ЕТ които се излагат да точат горивото. Съмнявам се , че чехите пращат колите с 2-3 литра гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи те и да не ги пращат с гориво трябва в автосалона да ти налеят гориво за поне 50км. я си представете вземам си чисто новата кола и тръгвам към бензиностанцията, но има голямо задръстване и не мога да мръдна, и ми свършва бензина! после тия от ЕТ ли ще дойдат да ми налеят? Ще притичват с тубата с V-power-a в ръчички ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво от на всички постовете се разбира че не е имало НИКОЙ който да е закъсал!!! Извода ми е че слагат точно толко гориво колкото трябва !!!

 

На един автовоз, ако от чехия напълнят резервоарите на колите му идфват 600 кила повече, а както знаем за всякакви пътувания колкото по малко тежи нешо толко по добре. Представете си една катастрофа с тоя автовоз и тия 600 литра гориво ..... по добре по 5 литра в 10 коли и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко от видяното от мен...

Още от завода, колата излиза с 5 литра! Предполагам, че както винаги излиза на края - става дума за пари! При ~1000 автомобила на ден, ако на всеки се напълни резервоара до горе = 50 евро! Не е много, но тотал-а е 50000 евро...на ден! Да извадим от годината почивните събота/неделя и получаваме оставащи 261 дни! За по пригледно - да го закръглим на 250! И накрая, получаваме 1.250.000 евро! Ми що да се набутва един завод с тази не малка сума?

От ЕТ явно също са стиснати и не искат да направят дребен жест към клиента и да заредят колата дори на половина. В щатите е същата схема - изобщо не е по-различно! Всеки продавач /ако има желание/ дава от собственния си джоб пари, за да зареди автомобила!!! Обаче зад Океана ситуацията в бизнеса е различна, поради мисленето/разбиранията на хората. Продавача с един такъв малък жест, като пълненето на резервоара, кара клиента да се хвали на всякъде сред познатите си с доброто облсужване в дадения дилър и да споменава името на човека /доста се държи на името/, който му е продал колата! И така става, че като дойде време да се сменя колата, а това е прилично често, хората се насочват към онова място, дето ти пълнят резервоара и се отнасят с теб като с клиент!

В ЕТ хората ходят, защото колите са добир като отношение цена/качество и дето се вика - продават се сами! А и ЕТ е единственния представител/вносител/автосалон... Докато по американско - всяка марка има безброй дилъри, всеки от които се бори за ВСЕКИ ЕДИН клиент влязъл веднъж в салона. Нужно малко креативност, усмивка и някой $ в резервоара, за да бъде спечелен ;)

Ако аз работех в ЕТ или където и да било другаде като продавач, лично аз, преди да предам автомобила на клиента и той да запраши към бензионстанцията, бих му предложил кафе и бих заредил колата поне до половината! Смятам, че малките детайли и жестове не остават незабелязани!

Та така за празните резервоари ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя си мисля , че има някои помияри в ЕТ които се излагат да точат горивото. Съмнявам се , че чехите пращат колите с 2-3 литра гориво.
Колега,ще те помоля да се въздържаш от подобни определения.Уверявам те че никой не е испаднал до там че да точи горивото на колите,така че можеш да се успокоиш.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко от видяното от мен...

Още от завода, колата излиза с 5 литра! Предполагам, че както винаги излиза на края - става дума за пари! При ~1000 автомобила на ден, ако на всеки се напълни резервоара до горе = 50 евро! Не е много, но тотал-а е 50000 евро...на ден! Да извадим от годината почивните събота/неделя и получаваме оставащи 261 дни! За по пригледно - да го закръглим на 250! И накрая, получаваме 1.250.000 евро! Ми що да се набутва един завод с тази не малка сума?

От ЕТ явно също са стиснати и не искат да направят дребен жест към клиента и да заредят колата дори на половина. В щатите е същата схема - изобщо не е по-различно! Всеки продавач /ако има желание/ дава от собственния си джоб пари, за да зареди автомобила!!! Обаче зад Океана ситуацията в бизнеса е различна, поради мисленето/разбиранията на хората. Продавача с един такъв малък жест, като пълненето на резервоара, кара клиента да се хвали на всякъде сред познатите си с доброто облсужване в дадения дилър и да споменава името на човека /доста се държи на името/, който му е продал колата! И така става, че като дойде време да се сменя колата, а това е прилично често, хората се насочват към онова място, дето ти пълнят резервоара и се отнасят с теб като с клиент!

В ЕТ хората ходят, защото колите са добир като отношение цена/качество и дето се вика - продават се сами! А и ЕТ е единственния представител/вносител/автосалон... Докато по американско - всяка марка има безброй дилъри, всеки от които се бори за ВСЕКИ ЕДИН клиент влязъл веднъж в салона. Нужно малко креативност, усмивка и някой $ в резервоара, за да бъде спечелен ;)

Ако аз работех в ЕТ или където и да било другаде като продавач, лично аз, преди да предам автомобила на клиента и той да запраши към бензионстанцията, бих му предложил кафе и бих заредил колата поне до половината! Смятам, че малките детайли и жестове не остават незабелязани!

Та така за празните резервоари ;)

 

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя си мисля , че има някои помияри в ЕТ които се излагат да точат горивото. Съмнявам се , че чехите пращат колите с 2-3 литра гориво.

За да се съмняваш трябва да имаш предпоставки. А ти понеже със сигурност нямаш такива, е крайно неуместно да се изкажеш по-този начин :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко от видяното от мен...

Още от завода, колата излиза с 5 литра! Предполагам, че както винаги излиза на края - става дума за пари! При ~1000 автомобила на ден, ако на всеки се напълни резервоара до горе = 50 евро! Не е много, но тотал-а е 50000 евро...на ден! Да извадим от годината почивните събота/неделя и получаваме оставащи 261 дни! За по пригледно - да го закръглим на 250! И накрая, получаваме 1.250.000 евро! Ми що да се набутва един завод с тази не малка сума?

От ЕТ явно също са стиснати и не искат да направят дребен жест към клиента и да заредят колата дори на половина. В щатите е същата схема - изобщо не е по-различно! Всеки продавач /ако има желание/ дава от собственния си джоб пари, за да зареди автомобила!!! Обаче зад Океана ситуацията в бизнеса е различна, поради мисленето/разбиранията на хората. Продавача с един такъв малък жест, като пълненето на резервоара, кара клиента да се хвали на всякъде сред познатите си с доброто облсужване в дадения дилър и да споменава името на човека /доста се държи на името/, който му е продал колата! И така става, че като дойде време да се сменя колата, а това е прилично често, хората се насочват към онова място, дето ти пълнят резервоара и се отнасят с теб като с клиент!

В ЕТ хората ходят, защото колите са добир като отношение цена/качество и дето се вика - продават се сами! А и ЕТ е единственния представител/вносител/автосалон... Докато по американско - всяка марка има безброй дилъри, всеки от които се бори за ВСЕКИ ЕДИН клиент влязъл веднъж в салона. Нужно малко креативност, усмивка и някой $ в резервоара, за да бъде спечелен ;)

Ако аз работех в ЕТ или където и да било другаде като продавач, лично аз, преди да предам автомобила на клиента и той да запраши към бензионстанцията, бих му предложил кафе и бих заредил колата поне до половината! Смятам, че малките детайли и жестове не остават незабелязани!

Та така за празните резервоари ;)

 

Съгласен.

Ще добавя само че дори ако цената на горивото(примерно за 20-30 евро) я вкарат в цената на колата, без да зная за това и ми кажат, че фирмата черпи 1/2 резервоар - ами аз ще се насера от кеф бе, уважаеми дилъри. А аз изкарвам колата с мигаща колонка и се моля да не си отиде бенз. помпа или да не изгасне на 200 м. от бензностанцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещата са простички...Щом ние клиентите се дразним от факта, че като се качим в новата си кола, трябва да гледаме червени светлинки и да се притесняваме къде да заредим...значи търговецът бърка!

Да сипва поне 10 литра, за да не свети лампата и ние с кеф да подкараваме новата си придобивка, за която сме изсипали една торба с пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да се повторя си мисля , че има някои помияри в ЕТ които се излагат да точат горивото. Съмнявам се , че чехите пращат колите с 2-3 литра гориво.

За да се съмняваш трябва да имаш предпоставки. А ти понеже със сигурност нямаш такива, е крайно неуместно да се изкажеш по-този начин :!:

Съгласен съм , че мнението ми е крайно :oops: .Може би не съм прав :( .Но защо в ЕТ когато си вземах колата не ме предупредиха , че имам само 2-3 литра гориво и поне да ми бяха предложили да си купя от някоя бензиностанция а не да тръпна ще стигна ли до первата колонка за бензин? В края на краищата ЕТ не продават коли от 5 дена и знаят за тази ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато вземах служебната Фабия, налях една туба от 5л в резервоара и лампата (бенз. колонка) изгасна. Тъкмо минах през врата на дворът им и още не съм излязъл на булеваерда и лампата светна с писък отново. Изводите си ги правете сами.

Само да допълня. Преди години, около 2000, бащата на мой приятел си купи Деу Ланос от шоурумът на бул. България. После този шоурум стана на Порше, сега не знам на кой е. Та до сфетофарът с Тодор Каблешков има не повече от 100 м и още 30-на до бензиностанцията на Еко Петролиум. Е този Лонос е останал без гориво преди да стигне до сфетофарът.

Така че колеги, има и по-лоши от ЕТ. Друг е въпросът, че кола от 15к., я оставят без гориво за 15 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорите за зад океана преди седмица се върнах от САЩ.

Като отидохме да си вземем кола под наем ме питаха: С пълен резервоар или не. Аз им казах с пълен защото галона бензин който ми продаваха от пълния резервоар бе с 10 цента по-евтин от колкото на съседната бензиностанция ШЕЛ. Не че съм за 10 долара ,н о ми направи впечатление че рент-а-кар компанията Хърц си имаха дори и собствена бензиноколонка и автомивка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.