Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Пълен резервоар?


millen_

Recommended Posts

Приемал съм само една Фабия. Горивото беше минимално - на чертичката.

Момчето което ми я предаде каза да сипя на първата бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази тема е изписано доста във форума.

Никой не си е взел колата с пълен резервоар от ЕТ.

Има гориво максимум за 10-15 км.

Аз лично имах за 6 км- до най-близката бензиностанция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пенеже ми казаха,че по другите държави ги дават с пълен резервоар та си помислих че и тук може да е така.

 

Не само в другите държави, ами и в някои други вносители у "наше село" ги дават с пълни резервоари новите коли. Ама, това да са ни забележките към ЕТ. ;) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по другите държави стават има някой неща който тука ги няма и обратното;) не ги сравнявай много :) хахах

 

октавията я зехме с празен корем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по другите държави стават има някой неща който тука ги няма и обратното;) не ги сравнявай много :) хахах

 

октавията я зехме с празен корем

 

И аз взех Румстъра гладен и с мигаща бенз. колонка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя Румстър го взех април месец и като завъртях ключа да запаля с изненада установих , че чапкъните бяха оставили бензинец колкото да запали.На показателя за гориво не се появи никаква черта :( .Чудя се що когато купуваш кола за 25 000 лв. не са налели бензин поне за 25 лева :mrgreen: .Добре , във В. Търново близо до КАТ има бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе фабии, октавии, румстъри - хубаво сипят за по 5 лв. Ами тия с Туарезите? До къде ще стигнат с 5 лв за бензин :?

Ми те Туарези в ЕураТек не продават smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааааа, на Окти-то му светеше колонката за гориво - правете си изводите. За около 80 лв. при цена от 1,65 лв./л. я напълнихме догоре и я върнахме в ЕТ с пълен резервоар. Много бях доволен от момчето на ОМВ преди разклона за ЕТ. Попита ме дали колата е нова и като му казах, че е, веднага ми обясни, че трябва да ми оправи налягането в гумите.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни разсъждения, особено последното с покарването :lol: А километража колега, какво му правят на него - връщат го в изходна позиция на около 5-10 км пробег ли? Не се кахърете, и доста други вносители продават колите с ограничено количество гориво. И не виждам нищо ненормално, още по-малко ощетяващо клиента решение. Да не би като си купуваме кафе машина тя да е заредена с кафе? А фритюрника - има ли картофки в него :lol: Сега ще си взимам котле за твърдо гориво за къщата, ама ако не ми го докарат с 5 кубика дърва ще взема да се разсърдя на вносителя... :lol: А после като си взема и барбекю, малии какви кюфтенца ще пристигнат с него, направо ми текат лигите :lol:

Майтапа на страна. Никой не е длъжен да предава автомобила с гориво. Ако резервоара беше пълен, то тогава сигурно на дневен ред щеше да дойде въпроса "защо е с еди каква си марка гориво, а не с друга" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.
Ех колега,има случаи при които безина(или дизела) е свършвал при свалянето от автовоза егати резила :roll: .Аз до такава степен съм свикнал със стрелката на минимум че ако мръдне и с милиметър,знам че имам за поне 6км :D:DА между другото на скоро се видях с колега от Поршебг,и ми обясни че и там положението не е по различно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.
Ех колега,има случаи при които безина(или дизела) е свършвал при свалянето от автовоза егати резила :roll: .Аз до такава степен съм свикнал със стрелката на минимум че ако мръдне и с милиметър,знам че имам за поне 6км :D:DА между другото на скоро се видях с колега от Поршебг,и ми обясни че и там положението не е по различно.

БУЛГАРИСТАН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.
Ех колега,има случаи при които безина(или дизела) е свършвал при свалянето от автовоза егати резила :roll: .Аз до такава степен съм свикнал със стрелката на минимум че ако мръдне и с милиметър,знам че имам за поне 6км :D:DА между другото на скоро се видях с колега от Поршебг,и ми обясни че и там положението не е по различно.

БУЛГАРИСТАН

Много си прав,но както каза друг колега резевоара ли е най-важното :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи разбрахме че на никой колата не е имала и 10 литра... а дали така ги пращат от Чехия и тука ги покарват докато не остане верно колкото до първата бензиностанция.

 

Дълбоко се съмнявам, че ги карат. Румстъра като го видях първия път беше на 5 км(беше без регистрация и стоеше на възможно най-забутаното място в двора), като взех беше на 7 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В резервоара няма гориво, гумите са възможно най-евтиния модел, стелките също (ако ги има), чиста водичка в казанчето за чистачките...

Мда...така се става богат :mrgreen:

Особено, ако си монополист!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle там е работата, че изобщо не помня на колко е била колата... факт обаче е че не аз съм я регистрирал, а лизинговата фирма и прегледи и т.н. за това е трябвало някой да я кара, ок няма проблем, но може да имало повече гориво и тия формалности да са го излапали....

пък и за какви фритюрници говориш, колко струва един фритюрник и колко една кола.... един фритюрник струва вече колкото секретните болтове на гумите сигурно пък и не бъди сигурен че не го дават с картофки, доста продукти вече дават всякакви бонуси за да не зарибят, в такъм случай защо слагат с перилните препарати омекотители?!?.... независимо дали си дал 15, 25, 35 или 45 хил за тази кола редно е да има поне 10тина литра гориво вътре... да не говорим, че нали уж шкода работят с шел, толкова ли не могат да направят някаква схема при която да ти дават колата заредена догоре като допълнителна реклама едва ли тия от шел ще фалират за няколко стотин литра месечно.

дори и да не говорим само за ет просто е обидно - вместо да се наслаждаваш на новата кола си угрижен дали няма да угасне веднага поради липса на гориво, да не говорим че си наясно нов дизел ако загасне поради тази причина какви бели могат да станат. пък и айде, майната му без извинение, както се казва, ще пожертваш 50 лв ама не да ти я заредят преди това а не да се молиш дали колата ще издържи 5-6 км до това прословуто омв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега. Аз не казвам, че не съм съгласен с теб (или с останалите). Има логика и смисъл да получиш колата заредена с гориво. Дори съм съгласен това да бъде калкулирано в цената на покупката. Защо обаче това не е масова практика не знам. А примера с фритюрника и кафе машината го дадох, защото те са идентични случаи, без оглед на цената, защото пропорционално погледнато (или сметнато) цените на тези уреди и автомобила са еднакви - плащаш за това, което получаваш.

Аз между другото, когато си взимах колата не съм треперил за свършването на нафтата. Предишния ден бях видял, че компа показва оставащи 7 км пробег. Та като ходих да си я взима, пътьом си купих от ОМВ една 5 литрова тубичка и си я напълних с гориво. И после хоп в резервоара на новата кола :mrgreen:

 

P.S.: Не знам кога си купувал своята кола, но от доста време насам е практика регистрация, застраховка, маркировка и т.н. да се правят на място. Никой вече не ходи в КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.: Не знам кога си купувал своята кола, но от доста време насам е практика регистрация, застраховка, маркировка и т.н. да се правят на място. Никой вече не ходи в КАТ.

 

есента на 2005-та... както и да е аз съм забравил някои неща... и това което ти описваш пак звучи неприятно... не вярвам в германия немеца да ходи да си вземе Е-класата да речем и една тубичка бензин под ръка. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.