Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Пречистване на охладителната система на Шкодето


melabojia

Recommended Posts

Та да питам ако може да ми кажете как точно става, някоя тънкост и как се казва препарата за тази цел и т.н. Помощ! Че е мръсна колкото си иска и идва студ и е време да я свърша тази работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен съм,че има повече от един препарат...аз лично го направих с оцет ..обаче макар и по евтино не съм сигурен дали да ти го препоръчам...обаче става като варянт,,и понеже с другото нямам опит ще ти споделя с това какво става....сипваш около 1/3 или 1/2 от течността да е оцет и оставяш колата да работи 15-20 минутки...след това я оставяш поне 1 -2 часа да си действа оцета защото за тези 20 минути сваля малко гнусотия...след тези няклолко часа изчоваш течността ама максимално добре...най добре от пробките отдолу на тръбите...и промиваш няколко пъти колкото повече толкова по-добре,защото оцета си смърди...пък и не ти е нуженд а ти прави гадости по системата...след тази операция си готов за антифриза...всичко това е най-евтиния варянт.може би с специален препарат е по тънко и лесно...

а да и след като направиш всичко я покарай един ден само с вода да се завърти хубаво ако има утайки някъде...на мен лично даже ми загря след това пречистване и в казанчето имах 1 кило тиня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз съм сигурен,че всичко друго освен времетраенето на процедурата е същото...но най важното е да промиеш хубаво всичко радятор,двигател и така...

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз след препарата я промивам с маркуч и високо налягане вода да преварти цялата система радиатори траби и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям моя скромен опит в тази процедура.

1. Гогата отбеляза правилно сваляш термостата.

2. Източваш наличната чорба в момента коятп имаш в колата

3. това само ако искаш. сваляш радиатора и между 2те тръби маркуч.

4. В разширителният съд сипваш 5-6 лъжици Калгон. В кутията на термостата още 1-2

5. Пълниш вода и палиш. Стигаш работна температура и гасиш.

6. Изтива пак палиш пак загряваш.

7. Точиш, наливаш нова вода. Палиш загрява,гасиш точиш

8. точка 7 повтори 2-3 пъти за да се изчисти ситемата от калгона.

Ако си направил точка 3 пълниш радиатора с 3-4 лъжици калгон, вода и го джуркаш хубаво. Остави го една нощ да престои и после ще ахнеш какви чудесии ще излезнат от него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да питам ако може да ми кажете как точно става, някоя тънкост и как се казва препарата за тази цел и т.н. Помощ! Че е мръсна колкото си иска и идва студ и е време да я свърша тази работа!

 

Ако потърсиш в раздела "сам се справих" ще намериш темата, която бях пуснал миналата година - досто подробно съм описал.

Накратко да кажа, че оцета трябва да седи 20-30 минути на загрял до работна температура и работещ двигател, след което се точи и се промива два пъти с вода и тогава се налива антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.