Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Силово предаване S130 - демонтаж -специфични моменти ?


Ivaka

Recommended Posts

Значи всичко / кутия, полуоски и цялото окачване / трябва да се свали и разглоби / ако е необходимо отремонтира / и съответно сглоби и качи, само че на купе S120 :)

Та ще съм благодарен на всеки, който се е сблъскал с тази операция и може да даде съвет за последователност на демонтажа, специфични моменти , с какво трябва да се внимава и т.н. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивак както ти казах още в Варна сваляш и после си го слагаш на другото купе. Задължително от 130ката вземи гърловината на резевоара, че е различна оттам вичко си пасва. Деистваи смело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбирам , защо пък да е различна гърловината на резервоара . Той Сивек / моята 120-ка / си е с петица и резервоара си е с тунела посредата , така че няма да го прехвърлям от 130-ката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да се сваля всичко, аз процедирам така:

*Сваляне на двигател

*Разкачам амортисьорите

*успоредните носачи

*гредата на скоростната кутия

И така всичко е на земята, издърпвам го и започва разглобяването!

Съветвам те да смениш успоредните носачи с нови и по възможност да ги подсилиш, да смениш всички маншони и тампони(тампона на ск. кутия мисля че няма как да го намериш нов). Прегледай полуоските дали имат луфт, синхронизаторите, зъбните колела на задна дали са износени(стават като конус зъбите и изплюва от скорост при повече зор).

Това е което се сещам толкова рано сутрин :D

Успех и да показваш снимки!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли? Това съм го умувал, когато правих 105цата със 130ково окачване и реших, че няма нужда! Единственото, което трябва да се сложи, е ограничаващия колан на хода на носача!!! Става от транспортна лента!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята схема е стандатните пружини от 105/120(всъщност съм с предни жигулови) и шапки пак от 105/120 и амотесьори пак от 105/120. Проблеми не съм имал за малкото й каране, което съм направил. Единствено задължително е да се сложи този ремък за хода на носача без значение с кои пружини си. Инъче при дупка или вдигане с крик има опасност пружината, шапката и амортесьора да изпаднат заедно и от там излиза и карето от към скоростната кутия!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите :) Колата вече е в "транжорната", но за съжаление не мога да се измъкна от работа :( надявам се към края на сл седмица вече да я подхвана . Ще Ви държа в течение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърловината се сменя защото един от допълнителните носачи дясният ще си пречат с гърловината. Митаче я обясни за тая транспортна лента щото аз съм на същата система с окачването, ама нещо не теразбрах. Как ще изкочи пружината при положение че амортисьора е държи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.