Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова FABIA


vichev77

Recommended Posts

Гледах австрийския сайт на Шкода.Каква е причината там даден модел да е по-скъп от същия тук в България.Напр.Фабия Амбиенте 63kW/86к.с.при нас е 22060лв. в момента,а в Австрия се продава за 15350 евро,или 29933 лв. :?:

 

В Германия е 14 400 евро, а в Дания може и 24к ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga,

 

Не е причината в промоцията. В Австрия 1кв.м площ струва 50евро/месец (примерно). В България същата площ струва 10евро/месец. Тамошния консултат взима 2000евро заплата и още поне 1000евро данъци. В България консултанта взима 1000лв и още 200 данъци. Като направиш всичките тия сметки и разходи излиза че за да печели търговеца в Австрия трябва да сложи надценка 3000евро. В същото време на българина са му достатъчни 1000лв.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Къде има 18 цилиндрова Шкода :?: :?:

 

А има ли 6 цилиндрова? Има. Купува ли се? Ми май не чак толкова.

 

ammcfc,

шестака който се монтира на Skoda не е нито PD, нито common rail :( Чака се новия Superb. Може би при него ще видим common rail за пръв път при Skoda...

 

Спирам по темата, че яко я оспамих(ме)....

А какъв е двигателя 2.5 TDI 163к.с. според теб?!!!! :o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно тоя който се монтира е обикновен TDI на VAG който не нито PD нито common rail. Пак доколкото ми е известно първия common rail на VAG е 3.0 и то от скоро.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно тоя който се монтира е обикновен TDI на VAG който не нито PD нито common rail. Пак доколкото ми е известно първия common rail на VAG е 3.0 и то от скоро.

 

Поздрави

А на мен,доколкото ми е известно,има две актуални технологии за направа на двигатели с турбокомпресор - common rail и PD.Макар,че PD има много предимства пред common rail, common rail e се предпочита,заради ниското ниво на шум при работа.От 2008 и VW ще минават на common rail.

А по принцип големи двигатели не се правят PD,защото биха звучали като трактор или по скоро танк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото ми е известно тоя който се монтира е обикновен TDI на VAG който не нито PD нито common rail. Пак доколкото ми е известно първия common rail на VAG е 3.0 и то от скоро.

 

Поздрави

А на мен,доколкото ми е известно,има две актуални технологии за направа на двигатели с турбокомпресор - common rail и PD.Макар,че PD има много предимства пред common rail, common rail e се предпочита,заради ниското ниво на шум при работа.От 2008 и VW ще минават на common rail.

А по принцип големи двигатели не се правят PD,защото биха звучали като трактор или по скоро танк.

Далече си от истината. VW ползва три разновидности на турбо дизелите си.

1. Дистрибуторна помпа (класически вариант - най-старата разновидност)

2. Помпа-дюза

3. Комън рейл

И в момента се продават двигатели и по трите технологии. През 2008 малките кубатури ще са помпа-дюза, големите мотори - комън рейл.

Например в момента можеш да си купиш дизелова А4 със следните двигатели:

1.9 пд - 115к.с.

2.0. пд - 140к.с.

2.0 комън рейл - 170 к.с.

2.7. комън рейл - 180 к.с.

3.0 комън рейл - 233к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD има един огромен недостатък в сравнение с common rail - няма начин да направиш повече от едно впръскване на такт. А при common rail не е проблем. Съответно по-добро горене, по-тихо, по-икономично, по-голяма мощност. Какво повече му трябва на човек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да беше толкова просто обяснението :) PD двигателите са изключително ефективни и с много добро горене! Можеш да погледнеш показателите им що се касае до замърсяване. Това че имат отделна помпа за всеки цилиндър им осигурява отличен тайминг кога и с какво налягане да пръснат нафта.

С други думи икономията и мощността не са им слабости. Проблемът при тях е единствено шума, капризността към нафтата и по-сложното и от там скъпо изпълнение.

В подкрепа на гореказаното сравни VW 1.9 TDI PD 131к.с. като мощност и тяга с еквивалентен common rail на FIAT или OPEL и ще видиш че първият ги превъзхожда. - 1.9JTD- 120k.s. / 2.0DTi - 101к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението е адски просто и логично.Самото име комън рейл подскачва,че ситемата работи на един рейл така дяа се каже-тоест има един голям-важен елемент,докато помпа дюзите са по една на всеки цилиндър.Помпа дюзата имаше предимство пред комъна доскоро, защото впръскваше с по-високо налягане,а и освен това ПД двигателите са с около 1-2% по ефективни,Защо тогава Фаг се отказаха-ми в момента 3 помпи дюзи струват коклото комън рейл система за 4 цилиндъра(затова и всички 5+ двигатели без В10 Тди и 2,5тди са комъни)-общо взето се получи като ситуацията с ЛЦД и ЦРТ мониторите-в момента комъна е по-евтин и предлага същото и малко по-високо качество.Да не се забравя и,че комъна е по надеждната система и най-вече в нея се наливат пари от много места(важно при все по засилващите се еконорми)

2.0 комън рейл - 170 к.с.

Това е Пд двигател с пиезоинжекция-доказателство,че тракането и грубата работа не е от ПД

А по принцип големи двигатели не се правят PD,защото биха звучали като трактор или по скоро танк.

Даже 10циндров има дето се слага на премиум сегмент

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да беше толкова просто обяснението :) PD двигателите са изключително ефективни и с много добро горене! Можеш да погледнеш показателите им що се касае до замърсяване. Това че имат отделна помпа за всеки цилиндър им осигурява отличен тайминг кога и с какво налягане да пръснат нафта.

С други думи икономията и мощността не са им слабости. Проблемът при тях е единствено шума, капризността към нафтата и по-сложното и от там скъпо изпълнение.

В подкрепа на гореказаното сравни VW 1.9 TDI PD 131к.с. като мощност и тяга с еквивалентен common rail на FIAT или OPEL и ще видиш че първият ги превъзхожда. - 1.9JTD- 120k.s. / 2.0DTi - 101к.с.

16 клапановите технологии на 1910 куб.см при Фиат започват от 150 кс. Въпросната кубатура е с мощности от 60 до 200 кс!

2.0 DTi не е Фиатов мотор. Прочетете все пак този линк.В този форум го поствам за трети или четвърти път.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine

 

Не говорим, че от кубатурата 1248 см, изкараха 90 коньов пълноценен дизелов мотор с верижно газоразпределение.Май Toyota може да се похвали с подобно нещо в момента само. :roll:

Също не говорим за Фиатовите технологии при комерсиалните машини като Iveco, NEW HOLLAND... големите дизели.

Също не говорим и за това:

http://news.ibox.bg/news/id_237192494 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

2.0 DTi не е Фиатов мотор. .....

Къде съм написал, че е фиатов?! Айде чети по-внимателно!

Ти това ли схвана само като най-важно от поста ми? Жалко! :roll: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

2.0 DTi не е Фиатов мотор. .....

Къде съм написал, че е фиатов?! Айде чети по-внимателно!

Ти това ли схвана само като най-важно от поста ми? Жалко! :roll: ;)

Ами схванах колко внимателно си ми прочел поста :)

Също така схванах от твоя линк, че има 1.9 JTD - 150к.с.....

Но това са разпилки...в отговор на което ти давам Seat Cupra 1.9 TDI PD - 161 к.с. :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'ва "разпилка" от конвенционален 16 клапанов мотор продаван в дилърската мрежа бре приятелю?

Малките 16 клапанови "разпилки" 1.3 MultiJet при "Добло" врътнаха по 400 хил.км зареждайки магазини и разнасяйки бира от дюкян на дюкян! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'ва "разпилка" от конвенционален 16 клапанов мотор продаван в дилърската мрежа бре приятелю?

Малките 16 клапанови "разпилки" 1.3 MultiJet при "Добло" врътнаха по 400 хил.км зареждайки магазини и разнасяйки бира от дюкян на дюкян! :mrgreen:

Каквото като се продава в дилърската мрежа, приятелю?! То и Купрата у същата мрежа се продава....

И не ми слагай линкове на Пунто...щото преди години съм взимал чисто ново от Вантотрейд за жена ми...Е какво ли не му се счупи?! На третата година го продадох за половината пари и почерпих, че съм се оттървал от това подобие на кола....Най-лошата ми покупка изобщо в съзнателния ми живот...:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз карах такова доста години, но само, че Пунто-II.. при което не му смених и една гайка по окачването...с оригиналното окачване на TRW го продадох и возеше доста по-стегнато от Фабия 2004г купена!

Въпрос на късмет, нали? :mrgreen:

Нещо май ти се приспа, къде съм ти сложил линкове на Пунто, че ми е домъчняло за него? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

> Fiat-Forum:

> Чудя се дали има живот извън сервиза?

 

Това го пусна един колега в темата "из автофорумите"

Дали случайно за Фиат това са написали :)

Ами сигурно аз съм каръка...иначе по цял свят ФИАТ се слави като най-здравата и надеждна кола :mrgreen:

Ще ме умориш :)

 

Другото беше нещо от рода "Ало? Само аз ли съм във форума?"

Ти сигурно затова във форума на шкода хвалиш фиат, щото във форума на фиат си само ти.... :mrgreen:

 

Айде стига офтопик :) Поздрави и лека вечер :) Нищо лично :)

Весело да става :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолклор имаме достатъчно в този географски регион... но благодарение на него, една част от народа последните една две години се изтарикати да кара евтини и надеждни коли за малко пари, за разлика от други които робуват и плащат за емблеми!

Започнахме приказките от "Ганковото кафене", а повярвай ми на тях съм се наслушал.

Искренно ти пожелавам, след време като тръгнеш да си търсиш нов дизелов автомобил да се сетиш за този линк който постнах по-горе.

:mrgreen:

ПП... форума на Фиат е доста по-голям от този на Шкода.

http://www.fiat-bg.org/forum/index.php

Хвърли едно око на "дизеловата секция" и си направи някои изводи сам.Един жокер ще ти дам..."Турбини"...! :roll: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"форума на Фиат е доста по-голям от този на Шкода"

Сигурно е така!Като се има впредвид колко много проблеми дават Фиатчетата!Хората за тва пишат у форума,за да им дават идеи! :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за да се приключи с глупавите спорове Шкода -Фиат ще напиша някои неща.Първо и Шкода и Фиат са лоу кост брандовете на огромни конгломерати,но докато Шкода има роля на 3цигулка,във Фиат нещата седят по друг начин.Фиат влага невъобразимо количество финасов ресурс за разработка на 1модел,но Фаг влага 2пъти повече за конкурентна платформа от която излизат 10тина различни модела.Ако говорим за инжинерни качества на платформа-тези на Фаг са несравнимо по-добри.Но всеки автомобил зависи най-много от доставчиците на части-а италианските за съжаление разполагат със съмнителна слава що се отнася за масово (евтино ) производство.Просто има едно иместване на приоритети италианския автомобил трябва да с динамични линии,спортно(нестандартно) излъчване,докато немският студен и перфектен.Всеки клас си има изисквани относно вид и качество-всичко е относително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В подкрепа на гореказаното сравни VW 1.9 TDI PD 131к.с. като мощност и тяга с еквивалентен common rail на FIAT или OPEL и ще видиш че първият ги превъзхожда. - 1.9JTD- 120k.s. / 2.0DTi - 101к.с.

 

пак се почна този спор :D

както каза колегата, 1,9 моторът от групата на ФИАТ е 150 к.с.

а през 2008 година този мотор вече ще бъде 190 к.с. за марките от групата и 180 за фирмите извън ФИАТ :D

но мощността не е единствения показател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.