Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова FABIA


vichev77

Recommended Posts

Здравейте на всички.Някой има ли някаква информация относно новия модел Фабия.Хареса ми,ходих в магазина да я видя и реших да си купя такава,но първо искам да науча повече за тези коли.Знам,че модела не е още толкова разпространен,но предполагам,че е аналогичен на предходния модел и ако той е бил сполучлив би следвало и новия да е такъв.Също така бензин или дизелов двигател да избера.3-цилиндровите мотори добри ли са.Ще съм благодарен за всякаква информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл. Фабия определено е добър избор, стига да си фен на новата дизайнерска линия на Шкода. Не знам до колко е аналогична на старата Фабия, но доколкото съм запознат е доста близка до румстъра. Бензинов или дизелов двигател, е най-вече въпрос на това колко караш, колегите казват, че дизелов двигател се избира ако караш доста. Аз обаче избрах дизелов, без да карам много и съм страшно доволен. 1,4 дизел е трицилиндров и определено ми е достатъчен в румстъра, следователно и на фабия ще е достатъчен, освен ако не си падаш рацер :mrgreen: . Лошото е, че е шумен на празен ход и вибрира, но аз не съм от претенциозните. На дълъг път ми дава разход 4.8 - 5 (колата още няма 5000 км), на градско м/у 5.8 и 6.5, зависи от трафика. За бензиновите трицилиндрови моторчета немога нищо конкретно да ти кажа. Надявам се да съм ти бил полезен, поздрави и успех с избора на новата Фабия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Не е зле да поразгледаш повечко из форума и да използваш търсачката, за да разбереш дизел или безнин, Фабия, Румстер или Октавия...

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6092

Ето една начало ;)

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

три цилиндровия бензин е много добър също. Ще ти излиза много тънко като поддръжка (с ангренажна верига е :) не с ремък), харчи около 7 и малко градско, на магистралата можеш да си поддържаш 140 без колата много да страда.

 

доколкото знам обаче новата фабия е доста по- тежка от старата и трябва да се поразтърсиш из мрежата, защото малките мотори се влияят много от теглото, както като разход, така и като тяга.

 

Успех в избора и не бързай, вече си избрал правилната марка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

huko, новите трицилиндрови бензинки са "бъзнати" до 70 коня, сигурно ще са достатъчни за по-спокойно каране :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото и да са добри трицилиндровите двигатели все не са перфектни.Колкото и да се стараят някои да ги хвалят все ще са си по-шумни и небалансирани.За дизела пък нямам думи-трака като стар Икарус ( поне така ми се сяу на един светофар :mrgreen: ). Според мен по-добрия вариант винаги ще си остане 4-цилиндровия двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото и да са добри трицилиндровите двигатели все не са перфектни.Колкото и да се стараят някои да ги хвалят все ще са си по-шумни и небалансирани.За дизела пък нямам думи-трака като стар Икарус ( поне така ми се сяу на един светофар :mrgreen: ). Според мен по-добрия вариант винаги ще си остане 4-цилиндровия двигател.

 

Напълно съм съгласен с колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото и да са добри трицилиндровите двигатели все не са перфектни.

 

Аааа, щото те 4 цилиндровите са перфектни :mrgreen: Онез с 6, 8, 10, 12 и 18 цилиндъра го правят за забавление :lol:

Колега, перфектен двигател няма. Ако имаше нямаше да има други. Има други - значи няма :mrgreen:

А 3 цилиндровия двигател си е компромис, както всички останали. Дали на теб ти харесва или не си е твоя работа. Като гледам доста се купуват - явно хората не мислят като теб.

 

PS: За шума - всеки PD двигател на VAG е шумен. Това е и една от причините да ги сменят с common rail. А дали ще е 3 или 13 цилиндров не е от голямо значение в случая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се купуват 3-цилиндровите ама това е само заради по-тъънката цена! Не вярвам някой който има възможност, финансова де да предпочете 3-цилиндров мотор пред 4-цилиндров :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при скорост,около 100-120 км/ч как е шума в купето,да не е като в старите шкоди(120L) да не се стои вътре :!:

То това ще е може би и пределната скорост на 3-цилинровия мотор и няма начин да няма шум :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да се купуват 3-цилиндровите ама това е само заради по-тъънката цена! Не вярвам някой който има възможност, финансова де да предпочете 3-цилиндров мотор пред 4-цилиндров :D .

 

Стига бе. Вярваш ли че някой който има пари няма да предпочете 18 цилиндров пред 4? Аз не! Така че и 4 цилиндровия двигател е компромис както и 3. Въпрос на кинти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само една корекция. Малките дизелови двигатели на VW - 3 и 4 цилиндровите -1.4, 1.9 и 2.0 са си PD и в момента. Единствено големите 6 и 8 цилиндрови двигатели са Common Rail.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при скорост,около 100-120 км/ч как е шума в купето,да не е като в старите шкоди(120L) да не се стои вътре :!:

 

При 140км/ч в Румстъра определено не е шумно. Не съм го мерил в децибели все пак :mrgreen: , но мога да направя сравнение с Дачия, която при 90км/ч е 2 пъти по шумна :lol: .

 

П.П. Сега видях, че си добавил и това за пределната скорост. На дизеловия трицилиндров е към 160. За бензина не знам. Не знам защо живееш с представата, че Шкода в момента е това, което е била по времето на Фаворит примерно. Сегашните Шкоди по нищо не отстъпват на останалите автомобили в техния сегмент. Поздрави! :)

 

Jordan68, аз избрах 3 цилиндров мотор пред 1,9-ката. :mrgreen: Цената не е чак толкова тънка, всичко е въпрос на необходимост. За какво са ми повече коне и нютон метри, при положение че сегашните (80к.с/195н.м.) са ми напълно достатъчни? Не бъди така краен в мненията си ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде има 18 цилиндрова Шкода :?: :?:

 

А има ли 6 цилиндрова? Има. Купува ли се? Ми май не чак толкова.

 

ammcfc,

шестака който се монтира на Skoda не е нито PD, нито common rail :( Чака се новия Superb. Може би при него ще видим common rail за пръв път при Skoda...

 

Спирам по темата, че яко я оспамих(ме)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде има 18 цилиндрова Шкода :?: :?:

 

А има ли 6 цилиндрова? Има. Купува ли се? Ми май не чак толкова.

 

ammcfc,

шестака който се монтира на Skoda не е нито PD, нито common rail :( Чака се новия Superb. Може би при него ще видим common rail за пръв път при Skoda...

 

Спирам по темата, че яко я оспамих(ме)....

 

Няма спор. Шкода още си монтира старите моторетки. Мисълта ми беше, че PD не е сменен. Примерно версията от 1.9 105к.с. е съвсем прясна - от 2005г.

Сори за офтопика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б@х ви и неделните спамери smile184 Само 5 цилиндровите не засегнахте smile191

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще добавя че вече близо 16 000 км. търкалям Фабия Комби с 1,4 TDI - PD мотор и с всеки изминат километър ставам все по доволен от избора си. Моторчето вече се отпусна напълно, върви съвсем леко, по - бизшумно от преди и е напълно достатъчно за едно динамично шофиране, но и много икономично. Средния ми разход е около 4,5/100 и мога да изпреваря всяка бензинка до 1 600 кубика.

Шумът си го имо и това е недостатък, но не заради мотора, а заради лошата шумоизлоция, дано в новата Фабия да е на по - високо ниво.

Относно вибрациите - вече ги няма, в началото тресеше, но вече не тресе, може би зависи от разработката, а и от това че вече хвърлих първото масло.

Успех в избора, този двигател си заслужава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при скорост,около 100-120 км/ч как е шума в купето,да не е като в старите шкоди(120L) да не се стои вътре :!:

То това ще е може би и пределната скорост на 3-цилинровия мотор и няма начин да няма шум :mrgreen:

 

предела е 190км/говорим за нормален не клокнат 1.2/ и шуми от кофти/липса/ изолация тоест асфалт и гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах австрийския сайт на Шкода.Каква е причината там даден модел да е по-скъп от същия тук в България.Напр.Фабия Амбиенте 63kW/86к.с.при нас е 22060лв. в момента,а в Австрия се продава за 15350 евро,или 29933 лв. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е в по-различното оборудване. Освен това, ако не ме лъже паметта, в момента има някаква прИмоция в ЕТ - 2000 бона отстъпка май беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.