Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бариерите по графа


tsanko

Recommended Posts

Според мен, би следвало с дистанционното само да може да се сваля. А след известно време, то автоматично се вдига само, ако не сканира препятствие. В противен случай, ако го командваш за вдигане, можеш да направиш брутална гавра с някой :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой нормален може да е против освен разни мутри и т.н. аз много се дразня защото живея съвсем близо минавам доста често от там и си знам че по принцип улицата е затворена и си ходя спокойно и само чувам разни клаксони на разни тарикати дето пък карат като обезумели по улицата... аз такива дето да карат спокойно там не съм виждал, всичките са като рали състезатели.

А доколко ще са ефективни точно тези колчета не знам.... наистина по-добре и евтино според мен ще излезне поставянето на камери - и после яки глоби. обаче както се чуха мнения никаква гаранция няма тия глоби дали ще се взимат... аман от мутренски изпълнения в тая държава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите се изнизват след трамвая, защото общината се е стиснала. Ако бяха поставили една фотоклетка преди и след бариерата, ватмана или оторизираните водачи трябва само да натиснат бутона за сваляне. След преминаване бариерата веднага се вдига, при това сама.

Винаги ми е интересно, че в БГ, когато се приеме нов закон, разпоредба или т.н., всички започват да обясняват как може да се заобиколи, вместо да се замислят как да я спазват.

Явно, че трябват и видео камери за наблюдение. Но вчера видях един Навигатор с дебела плексигласова плоча на номера. В момента който зави и всички цифри се размиха. Подобно нещо имаше преди и в сериала "От местопрестъплението: Маями".

Както се казва всички са равни, но някои са по-равни от равните.

Това с управление на сфетофара с дистанционно от телевизор или видео е пълна глупост. Дистанционните са инфрачервени и с обхават няколкко метра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дистанционното е валидно за щатите. Тук (разбирай европа) това не работи.

Що се отнася до тарикатите - не е луд тоя дето изяжда баницата, а тоя дето му я дава. С други думи - псувайте на воля куките дето вместо да си вършат работата се чудят как да те рекетират...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли да е по-лесно да направят трамвайното трасе по графа както това м/у румънското посолство и гара Подуяне - по-високи релси и между тях - чакъл. Така кола е невъзможно да мине хем заради височината на релсите, хем заради неравния път (е, някой джип-мераклия може и да успее). Така поне се елиминира тарикатлъкът да караш долепен зад трамвая. Но пък доброто на колчетата е, че след време ще гледаме по Vbox откъртени задници на BMW-та и S-класи. :)

Това с дължината едва ли ще е проблем - доколкото знам, трамваите, които минават там са с еднаква дължина, така че може вдигането на колчетата да става точно когато трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nuclear - идеята е там да се минава с коли но на полицията, пожарна и линейки когато са наистина спешни случаи и може да се спести някоя и друга минутка в задръстванията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес минавам покрай Славейков и бариерите и гледам и се чудя. един камьон на пожарната 3-4 пожарникари и хванали да обясняват на някакъв от ел. транспорта(техник ) че камьона не може да мине ако се свали само едното колче а трябва да се маха и това в средата. Техника пък обяснява, че не може да се мърда и се местят само тия който пречат на трмвая да мине, а това в средата е стационарно и се мърда с ключ на ръка.

 

 

:mrgreen: очаквам още интересни новини по темата. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожарна по-широка от трамвай и малко...

Все ми се иска някой ден да отида да ги видя тия колчета. А ако имам късмет може да видя някоя "жертва".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по инфо радио съобщиха, че една ватманка май "леко" чукнала едното от колчетата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Тъй че до края на седмицата са в ремонт :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и новината:

 

http://news.ibox.bg/news/id_2092692632

 

 

Сега като прочетох, имало дори и заклещена дипломатическа кола, преди няколко дни, че и паяк викали да я вдигат smile169

 

Ей тия колчета ще станат като някой шиш кебап smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към 14:00 колчетата бяха свалени и вървеше ремонт и на Попа и на Славейков и колите си минаваха по Графа както преди. Ето колко издържа БГ експериментът - 5 дни.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия за дистанционно пишат че ватманката го натиска, а пък аз с очите си видях датчиците който са сложени на токопреносния кабел и се активира от лирата на трамвая :roll: ходи ги разбери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах оттам (специално за да ги видя тия сладурчета) и на двете места по едно от колчетата въобще не се вдигаше (може би заради случая с трамвая и дипломатическата кола).

Иначе на кръстовището с Раковска, по колчето на линията в посока към Съдебната палата си личеше, че някой е пострадал от него - ръбът му беше малко сплескан и имаше драскотини.

http://84.21.193.223/store/Snimki_i_video/Kol4e.JPG

Само че някои неща не ми харесаха.

1. Трябва да се сложат колчета на всички пресечки с малки улички - защото нищо не пречи някой да влезе от една уличка и да излезе от друга. Като че ли тези са в изпитателен срок и след време ще добавят още :)

2. Когато има поредица от трамваи (няколко трамвая един след друг), колчето не се вдига, докато не минат всички - дори и ако след минаването на първия трамвай другите са далече зад него. Иначе при първия трамвай колчето се спуска, когато трамваят е на 5 метра от него. Освен това на платното има начертани жълти линии - май показват кога трамваят активира колчето.

Така че ако имаме трамвай, кола, трамвай, колчето ще стои спуснато, (дори и вторият трамвай да е далече) и колата ще мине без проблем. (макар че като се замисля, малко трудно ще е да се вмъкнеш между 2 трамвая).

Това стана на кръстовището с Раковска. На попа пак имаше няколко трамвая един зад друг - колчето там се вдигна (след минаването на първия трамвай) и след това веднага се свали.

3. След като мине трамваят, колчето се вдига след десетина секунди, което ми се вижда прекалено много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.