Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Педал за 120 HOWTO - все още не е тествано


maxrpm

Recommended Posts

Макс стана ми интересно! Кажи какво точно правиш, понеже по схемите нищо не разбрах! Каква е целта на занаята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разясни, ако обичаш, каква е идеята на тази конструкция. На мен също ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе мисля се за технически грамотен та като гледам чертежите и си мисля предполагам за следното нещо:

 

това нещо служи за свръзка на педала на газта и ламарината където стой закрепен. Скица номер 2 е закрепен за тунела където стой и скоростни лост . Там сащо говори за някакво жило така че това трябва да е.

 

 

Понеже някой от вас може да не се е сблъсквал с проблема ще ви споделя. Понеже педала е захванат от долу и там се предполага че има вода влага и мръсно от краката на водача петалната част на ''оригиналните'' педали изгнива мн бързо и се чупи за 1-2 години. Моя педал е оригинален(без кавички) и е на 22 г и не е мръднал, но супи ли се трябва да купя от тия ментетата който се прецакват бързои се налага честа смяна и доста главоболия ако стане по време на път.

 

Аз не съм си патил както казах, но имам наблюдения над други шкодички

 

пп.Сашо като гледам чертежите ти невиждам някаде да е предвидена пружина и място където тя да се захваща за планката на скица номер 2. Ако разчиташ само на тая на карбуратора нищо няма да стане.....освен да си имаш авто пилот като натиснеш педала и ще си караш до морето така :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, извинявам се бях в провинцията.

Значи идеята е да се замени педала с стоманен. От 97ма до сега ми омръзна да го свалям, смазвам, раздвижвам. Всички знаем че особенно тегава му е зимата :)

Идета е в планката да се набие втулката, после се заварява, после да се набият лагерите, после оста, след това си се заварява педала и това което дърпа жилото. После в планката се пробиват 2 дупки за болтовете както е на нормалната планка. Пружината е въпрос на импровизация пробивате си в планката дупка, 1 болт 6мм примерно и на него ще се закача пружината, а от другата страна 1 дупка примерно 3мм в това което дърпа жилото, но тая пружина се измисля в последствие, тя е лесна. И едно ограничителче трябва, примерно пак болт 6мм

 

не е ли по-лесно вместо лагери една полиамидна втулка и готово?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.