Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Проблем със стъпков мотор, ламбда сонда или ... ?


tsvetanov

Recommended Posts

Здравейте колеги можете ли да ми препоръчате сервиз за диагностика на двигателя днес ходих при един майстор от който до сега бях много доволен , но днес нещо не ми даде убедителен отговор какво и има или няма на колата. Та накратко закачи я на компютъра, видя че показва грешка във стъпковия мотор разглоби капака на дроселовата клапа махна пласмасата за въздушния филтър, имаше доста нагари по самата дроселова клапа и по стените около нея , изчисти нагарите след което не искаше да се затвори до край , известно време човърка по целия капсулован модул след което се взе да се затваря докрай, сега колата не се дави докато е студена , при студено палене държи към 1200 оборота после спада на 800 , утре сутрин ще сменя и термостата преди да тръгна за работа :). Мисълта ми беше че той каза че вероятно имам проблем със стъпковия мотор, след което каза че евентуално ламбда сондата ми е за смяна понеже бавно връщала газовете в номрално състояние след като изфорсирам колата и пусна газта , наистина като я покарах малко усетих че като пусна газта оборотите падат по-бавно от преди това , но след като покарах още 20-тина км каточели този проблем взе да изчезва. Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем ? :|

ЕДИТ: Извинявам се за несвързания пост ама вече доста взе да ми се доспива ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда-сондата дава само преразход на гориво и забиване на моцуна при рязко ускоряване. За оборотите не е фактор. Там играе само стъпковият мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше че преди да почисти дроселовата клапа , при студен двигател при подаване на газ колата се давеше и почти загасваше, сега този проблем изчезна обаче пък взе да връща оборотите по бавно , след като му казах на човека който ми прави диагностиката той ме посъветва да си търся нов моноблок понеже най-вероятно стъпковият мотор си е отишъл :?. Ама не мога да се втурна и да купя част която струва към 600 лева доколкото разбрах от колеги във форума, без да съм 100% убеден че проблема е в нея :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я покарай така и не бързай да ставаш спонсор на някой магазин залудо ... принципно е нормално оборотите да не падат рязко при инжекционните мотори т.к. управлението се извършва на базата на промяна в сигнала от различните датчици , а това изисква време колкото и бърз да е компютъра ;)

Ако пак се случи да запише същата грешка тогава може да се замислиш да хвърляш пари за ремонти с неочакван резултат ... за газова уредба няма ли да се замислиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за сега няма как да се измъкна от работа та чакам баща ми понеже той е в отпуск да се върне от село и да я закара да и монтират газова. Той беше питал някъде в софия и му бяха казали че няма проблеми в Дианабад на едно място бяха казали че се наемат да сложат само газов инжекцион, пък аз доколкото разбрах от няколко допитвания няма смисъл да давам още 600 лева "за лудо". Карал съм газов инжекцион на Ловато е въпросната кола на бензин вървеше осезаемо по-добре, след което стъпковия мотор на газовия инжекцион сдаде багажа и с много мъки го смениха в един фирмен сервиз на ловато като приспособиха друго моторче понеже з атея инжекциони нямало ремонтни комплекти, абе като цяло нищо добро не видях в цялата тази работа, ако греша поправете ме :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карал съм не един и два инжекциона :) при всички модели оборотите падат бавно кажи на майстора ти че му е тръгнал да здава багажа малкия мозък който се намира зад главния в черепа му :evil:

За газова удетба съм писал не малко в "Оптичен и силов тунинг" Много съм доволен от един пичага в с. Дивотино за около 600кинта ми слижи газта на точно този мотор. Изгорил съм вече около 200литра газ и за сега няма никакви проблем и съм много доволен от тягата на двигателя в ниските обороти.. направо има яко "повер" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега като тръгнем да слагаме газова ще ти се обадя да обясниш къде се намират ти в София ли имаш магазин за авточасти или в Перник ?

Между другото днес колата си вървеше супер нямаше да прекъсва оборотите се връщаха нормално ... Сутринта преди да тръгна за работа смених и термостата - старият се беше разпаднал на върха му има една пластина като шайба - тази дето държи пружината та тя е отишла някъде навътре из двигатела ама предполагам няма да има грижи. Колата започна да загрява нормално и сутрин на втория км най-много ве че имам парно smile135

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се , че не сте спонсори на подобен тип майстори. :evil: Ако оборотите наистина имаш чувството че супер бавно падат- ще те светна за един доста евтин ремонт ;) Вземи WD 40 и напръскай жилото на газта(може да е клеясало) откачи го от инжекцията и се увери че движи свободно.

Магазина е верига магазини :mrgreen: и е в Перник, даже не са мои - аз съм служител във Фирмата :D

Газта я монтирах в един сервиз близо до Перник. Човека е много вещ и навътре в нещата(има и магазин за газови уретби)

Ако идваш насам свирни да те повозя - даже и кръгче ще ти дам да видиш как на газ има по-голяма тяга колата ,ама защо никой не ми вярва :cry:

 

И ще ти кажа не се вманячавай чак толко в дребни неща- това все пак е стара кола на години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече върви супер :), оборотите си падат нормално , иначе да ти кажа Петьо това е най-новата ми кола :), имах една Лада Самара, после Голф 2, ама татко реши че иска да си купи кола търсихме търсихме аз харесах тази Шкода ми се стори най-изгодна и го накрах да я вземем, сега той ми взе голф-а да си ходи на лов и нагоре надолу из полята с него и ми остави на мене Шкодата да карам :). Колата е доста запазена и е втора употреба не трета или пета и т.н. като изключим многобройните забележки по външния вид всичко останало на колата и е доста запазено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.