Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

подпален съединител - МЪКА !!!


spectrum

Recommended Posts

Искам да изразя голямата си мъка от споходилата ни случка от вчтера почти съм в траур несъм спал цяла нощ ....

Бащами вчера на един баир подпали съединителя на чистонова ОКТАВИЯ 2 1.9 ТДИ-ПД направо ми стана лошо едвам неполучих удър а тои двоен инфаркт, но нещо се оплаши че идва кола отзад и му загасна при тръгването даде яко гас и подпали съединителя ... като видях как цялата предница запуши на кола която няма и 100 км още се поболях и побелях ...

Та станалото станало искам да ви попитам за мнение доколко това ще се отрази на колата за вбъдеще следтова я карах доста неосещам никакъв проблем освен че вместо на чистонова кола мирише на подпалена кола ... трябвали да ходим в ЕТ да я гледат нещо и изобщо какво е най-добре в случея ... или просто да се опитам да преглътна болката и да си купя силен ароматизатор ? а толкова ми харесваще миризмата на ново :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай таман е олегнал добре за секунди ... няма се плашиш само , че Валидола скъп и трудно се намира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай таман е олегнал добре за секунди ... няма се плашиш само , че Валидола скъп и трудно се намира :mrgreen:

 

Благодаряти колега всяко такова мнение ми удължава живота поне със месец че от вчера както стана това немисля за друго ... :(:(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да ти е проблема. Пий една водка и се отпусни. Нищо и няма на колата ;)

 

истински ми помагате колеги ... тука в работата ще пием по едно уиски (малко) и навръщане ще си купя няколко ароматизатора да не ми напомня миризмата за вчерашния инцидент ... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти от колко време я имаш колата, че само 100км? Аз първия ден като я взех и направих 500 :D

А по въпроса за съединителя не съм компетентен, но дано да нямаш проблеми с новата кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши и аз го ханах същия но със Ситроен БХ 19 110 к.с.Нищо им няма,но за миризмата сложи купичка с оцет-е когато не е караж,той поглъща миризмата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма. Поопекъл се е малко, но сигурно ще е наред. Освен да прибуксува нищо друго няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти от колко време я имаш колата, че само 100км? Аз първия ден като я взех и направих 500 :D

А по въпроса за съединителя не съм компетентен, но дано да нямаш проблеми с новата кола!

 

от няколко дена е ... тепърва ще навърта километри има време затова важното всичко да е наред занапред ...

 

Нищо му няма. Поопекъл се е малко, но сигурно ще е наред. Освен да прибуксува нищо друго няма да стане.

 

смисъл прибуксува в момента в които е станало и изпуши яката незанапред нали ??? ... щото след като спря да пуши и истина я карах доста и я тествах мисля че всичко си беше нормално ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи изхождам от принципа на спирачките. Когато ги запалиш по някаква причина(например при продължително спускане на наклон) феродото се опича и в един момент загубва изцяло сцепление(т.е. натискаш спирачките, но няма никой). Като изстинат продължават да спират, но вече не са съвсем надеждни. Препоръчва се да се сменят. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи изхождам от принципа на спирачките. Когато ги запалиш по някаква причина(например при продължително спускане на наклон) феродото се опича и в един момент загубва изцяло сцепление(т.е. натискаш спирачките, но няма никой). Като изстинат продължават да спират, но вече не са съвсем надеждни. Препоръчва се да се сменят. ;)

 

аидеее вкараме във филма ... ще се пие лексотан то е ясно ... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи изхождам от принципа на спирачките. Когато ги запалиш по някаква причина(например при продължително спускане на наклон) феродото се опича и в един момент загубва изцяло сцепление(т.е. натискаш спирачките, но няма никой). Като изстинат продължават да спират, но вече не са съвсем надеждни. Препоръчва се да се сменят. ;)

 

аидеее вкараме във филма ... ще се пие лексотан то е ясно ... :?

 

Абе няма да пипаш нищо. Ако вземе да буксува тогава! Може да изкара така и 200 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе докато не вземе да приплъзва по баир не барай феродото.Колкото до миризмата, сложи в купето в някакъв съд паста за зъби:супер добре поглъща лошите миризми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде недей да се косиш колега. Нашия съединител изпуши сам от себе си на ул. "Опълченска" в София, на около километър от ЕТ и със само 8 км. навъртяни(два от нас, шест от колегата Combata :mrgreen: и други хора в системата на Шкода и ЕТ). Е, след два дена и нямаше нищо на колата и досега е така, вече 9 и кусур месеца, а мирисът на супер гадно изгоряло изчезна напълно още на другия ден. Ама аз тогава я върнах в ЕТ, та не знам дали само е седяла там или са сменяли нещо по нея. Имам познат с Октавия като твойта, дето точно при маневра на баир, с много багаж, на тесен път му се наложи да обръща колата и тогава му изпушил съединителя, но само това, не е имал проблеми, а вече е на 30 000 км. и година и половина сериозно каране с неговата Миче.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никога няма да забравя следната случка,издавам си аз една Октавия 2 на едно много приятно момиче,всичко протича нормално и с усмивка я изпращам през портала :D,но какво да видя след има няма 40мин. същата тази Октавия дърпана от сервизната ни Шкодичка :cry: .А то какво станало,понеже старият автомобил на мацката бил Пасат с 4 скорости тя свикнала да вкл. 1-ва скорост като бута лоста напред и както мисля че вече се досещате при всяко свое потегляне тя е вкл.3-та скорост.Та Октавийката беше геройски удържала до към бул.Сливница,но при това зверско палене на съединителя беше здал багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме разби. Да не е от локум този съединител?
Колега това си беше прецедент,втори такъв случай просто не е имало,каква зверщина е видял не мога да ти кажа :roll: .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека за съединителя пита, вие къде забихте... Ще Ви избърша спам-а ;) Аз обаче се чудя...т'ва да запалиш на дизела съединителя, при положение, че той сам си тръгва по байр... Как стааааа т'ва бре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз малко съм объркан. Нова кола нова технология и запален съединител. Юркал съм някакви таралясници на по 15-20 години дето съединителя не си знае километрите, карам си и 120ката дето съединителя е на повече от 80к км и нещо като боксуване още не съм усетил. Немога да си представя как ще си купя нова кола и ще и изпуши съединителя и ще се сетя за добрата 22 годишна 120ка :(

 

 

ПП. във връзка със зачестилите теми за правописа: Слагам малко знаци ?!!...? ,, ът ът..,!!. всеки да си ги сложи където иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Нова кола нова технология ...

 

Грешка - Нова кола стара технология!Какво и е новото на технологията!Сьединител като сьединител! Аксиален лагер феродов диск и притискател!Дизела лесно трьгва защото може да дьржи ниски обороти и така спомага за развьртане на сьединитела.В последни години много почнаха хората да споменават проблем при сьеднителя,защото отдавна не се прави от чисто феродо,защото има льчение и е вредно и слагат разни добавки,при което те изгарят в началото,за да може добре да заработи диска и така!Това че се е позапалил няма тревоги.Той има една по твьрда кора отвьн която трябва да падне,но това става постепенно,а колегата просто е ускорил процесза от около 1-2 месеца на 1-2 дена :)

Целта е просто по ряско да се пуска сьединитела с нормална газ обаче ( не да пали гуменките ) за да може да има минимално тьркане м/у притискатела и диска,защото там сьществува едно протьркване при което няма ход колата а само се износва диска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо чудно, че го е запалил. Независимо, че е дизел, независимо от технологията. Вярно, дизела тръгва сам дори и на баир, ама човека явно го е държал на полусъединител, с повечко обороти, от страх да не му изгасне. Отдавам го на факта, че просто не е бил свикнал с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го запалих преди две години на морето - Ахтопол. Който е ходил - знае - единствената асфалтова спусканка към плажа. Много беше стръмна, но за Марта това не беше проблем. Проблема беше в това, че имаше един трап баш по средата и се опитах да го мина на полусъединител на изкачване.

 

Ако педалът не ти се вдигне много високо (съединителите са саморегулиращи се) - не се притеснявай. Пази се от следващи "фрикции". Ако обаче стане доста висок - СОРИ. Смена му е майката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го запалих преди две години на морето - Ахтопол. Който е ходил - знае - единствената асфалтова спусканка към плажа. Много беше стръмна, но за Марта това не беше проблем. Проблема беше в това, че имаше един трап баш по средата и се опитах да го мина на полусъединител на изкачване.

 

Ако педалът не ти се вдигне много високо (съединителите са саморегулиращи се) - не се притеснявай. Пази се от следващи "фрикции". Ако обаче стане доста висок - СОРИ. Смена му е майката.

 

е педала пак си отделя ниско може да се е повдигнал малко, но е наистина малко и даже сега е по удобен ... други последствия неотчитам дано да няма и занапред почна вече да се и поотмирисва гадната миризма на изгоряло ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай валидолчето да е наблизо за всеки случай :mrgreen:

Майтапа настрана,ма вчера и аз по чудо избягнах сериозна щета по колата.Сутринта ме налетя една кака от път без предимство-само реакцията ме спаси/както и нея де/ въпреки че колите се допряха една до друга.Каката въпреки всичко ми каза да не повишавам глас"какво толкова е станало".Дразнещо е че въобще не се е и огледала.Час по-късно се треснах в една фуга над мост/внимавайте като преминавате моста по улицата ,която свързва Пушкин и Бъкстон. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.