Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Дебелина на кита!


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Интересува ме до каква дебелина може да се нанася кита, за да е безопасно от напукване и откъртване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаха, пък аз си помислих, че се интересуваш колко са дебели китовете в морето. Малииии, две бири и съм за разделно изхвърляне. Съжале боку за офтопика.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че от този влакнестият кит на "BODY" (със стъклените нижки в него- зелената кутия) можеш да си трупаш бая без да се пУашиш ;)

На 120-ката така правихме шоф. врата- 7 години и още не се е напукал - тъй че трупай смело :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз колега вече май станах спец по китването...и само веднъж ми се напука обаче не съм слагал повече от 1 мм на нанасяне..изсъхва и пак нанасям...веднъж за по бързо мацнах 3-4 мм и след 1 седмица се напука...според мен до 2 мм на веднъж сие допустимо и след това пак мажеш...ама то май зависи къв кит ....аз ползвам един на боди с втвърдител. мисля че е най разпространения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важна дебелината, а начина по който се нанася, както и видът на кита, който използваш. Има си алгоритъм и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много важна също е пропорцията кит-втвърдител. ;) Обикновенно се пука когато втвърдителят е в повече и мястото за китване не е зачистено добре. PETYO е прав за "влакнестия" кит. По големите "ями" се запълват с него. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Просто се налага на едно място на веждата да има "струпване" на кит и за това се притесних. Кита е хубав и се нанася от майстор така че мисля няма да има проблеми.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единят праг на Рапида не беше още съвсем за смяна и имаше една редица от дупки в една линия, пък и го бързахме, та затова взех фибростъклена лента от една железария с ширина 5 см - от едната страна е с лепило, като скоч.

 

Предварително почистваш мястото за китване от ръжди, мазнини и мръсотия, прах. Шлайфаш мястото с водна шкурка - за по-добър релеф, да лепи по-добре кита...

 

Лепиш лентата върху дупката - тя действа като арматура и пречи на кита да се спука от вибрациите. След това шпакловаш с фибро кит отгоре, да покрие лентата. След около 20-30 минути шлайфаш първо грубо - шкурка 120, след това финно 200, после 500. Ако все още има леки неравности - слагаш полиестерен кит и отново шлайфаш с шкурка от 200 нагоре. Ако има малки дупчици по кита - шпакловаш с маслен кит - на най-тънък слой. Шлайфаш само водно с шкурки 500 и >. След това следва шприц кит - той се нанася с пистолет. Отново водно шлайфане с 2000 и тогава вече си готов за боята... Спазваш и всичко, което са казали колегите по-горе... Най важно е съотношението втвърдител-кит и се постига само органолептично, т.е. на вкус, на цвят на мирис :lol::lol: Въпрос на практика е. Китовете са силно ОТРОВНИ! Препоръчвам да се нанасят с маска или поне някаква мокра превръзка на устата. Казвам го, защото знам, че българина е юнак и тези неща не го плашат!

 

По тази технология боядисвах Рапида миналото лято и досега всичко е супер, но преди няколко седмици такъв град ме пука, че стана целия на дупки, какво ще го правя - незнам, незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градушката явно много харесва рапидите :?

Решението е... във бокса и сначале- колкото и лошо да звучи! Тамън ще обърнеш внимание на въпросния праг :D;)

Инъче мерси за инфото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе чух нещо, че с някакви вакуумни телоподаващи ги дърпали нещо ламарините нагоре на мястото на вдлъбнатините... Предния капак беше чисто нов от Чехия - 240 кинта струваше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм и аз за този варянт, но пак без кит няма да мине- почти съм убеден! Големи ли са щетите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да допълня, че китове на Боди няма да ползвам на нито една кола, която ми е на сърце!

 

А скулптурите от кит са отделен дял в изобразителното изкуство :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм и аз за този варянт, но пак без кит няма да мине- почти съм убеден! Големи ли са щетите?

 

В автомивката в бившата пожарна в Гео Милев изправят вдлъбнатини от градушка с вакуум. Уж не трябвало кит и пребоядисване после :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чул, недочул... Както и да е!

А скулпторите от кит не са ли всъщност от гипс или друго? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз гледах в едно списание, как вместо кит (точно от страх да не се напука) използваха олово. една стабилна пръчка олово, която нагряват с горелка и тя се топи, маже се с шпакла. след като се втвърди - пила, шкурки, едно - друго, няма мърдане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа знам го! Преди да измислят кита са мазали точно така- с олово/калай. Това е по-добрия варянт, но майстори за това почти не се намират! Кита е хидроскопичен и колкото и малко да е пропуска влага, докато калая не!

Гардето ми е с калай и там където няма боя не е мръднало! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.