Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Впечатления от АУДИ


izov

Recommended Posts

Здравейте, днес бях на тест-драйв в новия автосалон на Ауди. Имаше дне на отворените врати и всички коли бяха отворени - дори и R8 :D БЕше много готино преживяване - колите са супер (с изключение на ненормално високите и неоправдани цени), а и много ми допадна факта, че доста от детайлите са еднакви с тези на различни модели на Шкода - задни чистачки, лостове за мигачи и чистачки, и т.н. и т.н.

 

Аз карах Q7 и малко се разочаровах - очаквах да е доста по-луксозна. Освен това тази, която карах въпреки че беше само на 4к км. теглеше силно на дясно. Момчето, което ни придружаваше доста се притесни :D Иначе не беше нищо особено - автоматика се чудеше на коя предавка да превключи, електрониката беше ненужно усложнена, а волана прекалено малък. Изкефи ме обаче камерата за паркиране назад - супер екстра :D Но за автомобил за 150 000 лева съм разочарован, наистина очаквах повече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, камера можеш да сложиш и на кола за 150 лв. стига да искаш , а за останалото я го знам , че в 90% от случаите се плаща за марка и емблема - в случая за 4 "0" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От чисто любопитство току що влязох в сайта на вносителя и загледах А4-ката 1,6 102 к.с цена т.е. ЦЕНА 47 364 ЛВ. smile166 и то със серийно оборудване е вярно то включва: климатроник и ESP ама чак пък толкоз ?! Незнам не съм се возил в чисто ново Ауди А4 ама за тая цена трябва бая да са му "благородни" материалите от които е направено?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо особено не са. Там седнах в една А4-ка с яко екстри и цена 60 и нещо си хиляди! Е в Октавия L&K нещата стоят по не по-лош начин, а цената е 50к...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колета Izov как да разбирам написаното?

"Аз карах Q7 и малко се разочаровах - очаквах да е доста по-луксозна. Освен това тази, която карах въпреки че беше само на 4к км. теглеше силно на дясно. Момчето, което ни придружаваше доста се притесни :D Иначе не беше нищо особено - автоматика се чудеше на коя предавка да превключи, електрониката беше ненужно усложнена, а волана прекалено малък. Изкефи ме обаче камерата за паркиране назад - супер екстра :D Но за автомобил за 150 000 лева съм разочарован, наистина очаквах повече!"

Мразя "селския Мерцедес" много, но специално за новите модели на "4-те кръга" има много хубави неща, които могат да се кажат! Не знам в каква кошница си се возил и какво кръгче си направил та не си останал доволен от този автомобил, но след пропътувани около 500 км още м.г. с подобен/4.2 FSI/ имах само една забележка - "бензиновъртеж" в резервоара..... :D Воланът бил малък - ти автобус ли искаш да караш....Обърна ли внимание, че можеш да караш и да завиваш без да се налага да прихвърляш ръцете , освен ако не правиш маневри! Серво-то работи безупречно! Същото се отнася и за активното в(окачване.....За Quattro-то няма да говорим.

Хайде да не викаме на хубавото грозде кисело, само защото не можем да го притежаваме,а!

Карам си моята ШкоЛада и си я обичам, което не означава че говоря напразно срещу другите марки....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено подкрепям мнението на колегата scorost. Пък и това, че е възможно да е имало дефект/проблем в автомобила, който си тествал, не означава, че модела не си струва парите. За всеки влак си има пътници...

 

...Там седнах в една А4-ка с яко екстри и цена 60 и нещо си хиляди! Е в Октавия L&K нещата стоят по не по-лош начин, а цената е 50к...

И с това не съм съгласен. Гледай обективно на нещата, а не според сгодата. Октавия е в класа на Голф/Астра. Направи си сам изводите, щом според теб тя ценово се доближава до споменатата от теб А4, която е един клас от горе... Колкото и да ти се иска, в случая мнението ти не говори добре за Шкода. Но за твое знание (сведение) не си никак, ама никак прав за А4. Не знам ти какво разбираш под екстри, но щом Ауди-то, в което си седял е струвало малко над 60к, значи то е било общо взето с базово ниво на оборудване! Нелепо е да заблуждаваш по този начин колегите. Какво значи яко екстри за 60К при Ауди??? И за да не са само голи приказки прилагам ценовата листа на Ауди в pdf формат, виж там колко струва една А4-ка с екстри. За малко над 60К взимаш базово А4 с 2.0 дизел или бензин. Ценовата разлика между Л&К и А4 май вече не е 10К, нали?

Целта ми не е да те засегна, просто открито изказвам недоволството си, че споменаваш повърхностно нещата, без да ги подплатиш със съответните цифри, единствено на базата на твои впечатления, които обаче в случая се оказват доста нереални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво го изядохте човека возил се е, не му е харесало и го споделя...не нужно да обеждавате когото ида било в противното на това че ауди >шкода...

п.с. колега скорост аз откак карам 120 ки досега не съм ползвал две ръця при завой...съвсем леко завъртам волана(освен когато правя маневра...) пък това важи за почти всички коли които съм карал,представям си как е на тази машина...но според мен това вече не се води особена екстра,.,,,ма пояснявам .кво ли разбирам аз от коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vloo, не сме го нападали ;) Това си е изразяване на различни позиции. Едно е да не ти харесва даден автомобил, съвсем друго е да го критикуваш ценово. Цената се определя от пазара. И на мен задницата на Q7 не ми харесва с това скосяване. Но това не означава, че джипа не си струва парите. Вярно, и аз не бих си го купил, за тези пари има по-добри предложения.

Другото, за цената на А4 - мисля, че достатъчно добре съм го обяснил, пък и цифрите сами говорят, че izov не е прав за 10К разлика. Ако съпоставим пропорционално Л&К и А4, ценовата разлика, съвсем грубо, би била около 25-30К, което си е още половин Л&К ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами L&K и половина е по добре според мен от само 1дна кола...лично мнение...с тая половинка мога да си купя жена от факултета и да си родим 3-4 чавета за една година/....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol:

Спор няма, аз също бих предпочел Л&К, не толкова заради парите, колкото заради това, че е далеч по-голяма гъзарийка. А4 има под път и над път, докато Л&К си е класика. Но друга беше идеята на коментарите ми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега scorost и Mishelle, май се бахме разбрали че няма нужда от коментари от рода на това кой какво може да си позволи, нали? :D

 

Споделям си мнението, не е нужно да сте съгласни. Аз просто очаквах повече! И за да не кажете, че нямам база за сравнение - карал съм и Cayenne и X5, че и за съвсем малко новия ML. Аз лично много харесвам Ауди, но интериора на Q7 просто не ми допадна. Това е и мнението на другите хора, с които бях. Нищо не съм оплювал, просто очаквах повече.

 

scorost, разбирам че си автомобилен журналист и имаш повече възможности за изпробване на автомобили, но това не значи, че нещо трябва да се хвали само заради марката.

 

Освен това Октавия не е в класа на Голф! Именно автомобилните журналисти я сравняваха с А4 и резултата беше в полза на Октавия.

 

Според мен цените са неоправдано високи, а обслужването не беше много добро. Имаше един господин (денс беше и на панаира), който се държеше изключително неподходящо. Няма да навлизам в подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ... Mishelle, май се бахме разбрали че няма нужда от коментари от рода на това кой какво може да си позволи, нали? :D

Колега izov, моля да обърнеш внимание, че в моите мнения няма нито една дума, която да насочва размисли относно коментиране на възможностите ти! Нужно ли е да наричам клевета коментара ти :?: Посочи, моля те, къде съм обсъждал или намеквал за твоите или на когото и да е било друг финансови възможности :!:

 

Съгласен съм, че споделяш мнението си, но същото направих и аз. Критиката, ако така мога да се изразя, я отправих към некоректното ценообразуване, което си посочил, нищо повече, нали?

 

...Освен това Октавия не е в класа на Голф! Именно автомобилните журналисти я сравняваха с А4...

Напротив, Октавия е в класа на Голф/Астра и винаги е била там в сравнителните тестове. Странно, но сега се сещам, че дори ти самия наскоро имаше тема, в която я сравняваш с Астра... :mrgreen: А това, че много авто журналисти сравняват Октавия с Пасат и А4 (чел съм доста по въпроса) говори достатъчно за предимствата на Октавия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много взехте да издребнявате в този форум :)

 

Аз спирам да пиша, защото повечето хора само гледат за какво да се хванат. Никой за нищо не съм обвинявал, само си споделих мнението, а вие веднага започнахте с поученията.

 

Да, сравнявах Астра с Октавия, но всички трябва да се съгласим, че Октавия е по-нагоре, дори ако се вземат предвид само размерите. Както сме коментирали - клиентите на Шкода получават винаги малко повече. Ако трябва да сравняваме Октавия с някой автомобил на VW то това е Джета, а не Голф - това пак си е мое мнение и моля не започвайте с нападките.

 

С Пасат сравнението е несериозно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много взехте да издребнявате в този форум :)

Това ли е обоснования отговор на необоснованите обвинения :?: Не се заяждам, просто след твоите думи, все още чакам цитат на това къде съм коментирал финансите ти. Не става да напишеш някоя глупост и после да кажеш, че другия издребнява. Някак си нелепо е... Както е и нелепо, че спираш да пишеш, да не би някой да се "хване за нещо". Ами нали за това е форума, ако всички сме на едно мнение, какви дискусии ще се провеждат тук? Може би трябваше тази тема да си остане с едно единствено твое мнение, защото аха някой да не се съгласи и веднага ще излезеш насреща с "ти ме нападаш". Ей, човече, големи хора сме, приеми, че не всеки е на твоето мнение. Стига с тези сръдни, щом някой не се съгласи с другиго.

И пак за класа на Октавия - нямам нищо против твоите виждания. И моите не съвпадат съвсем с тези на авто журналистите, но е факт, че те правят сравнения на Октавия предимно с класа на Голф/Астра. Попрегледай някои по-стари броеве и ще се убедиш в това. Никой не е оспорвал предимствата на Октавия, всички знаем и се радваме, че тя предлага повече за класа си. Но аз коментирах изречението ти, че тя не е в този клас. Едно е ти да не я виждаш там, съвсем друго е какво мислят специалистите и конструкторите по въпроса. А за Пасат - мога да ти сканирам 4 материала на тази тема, независимо дали ти го смяташ за сериозно или не. И мога да подчертая, че в доста отношения Октавия не отстъпва с много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май не разбра, че не се сърдя :D

 

Освен това не съм те обвинявал в нищо. Обърнах се и към двама ви общо, защото сте горе-долу на едно мнение.

 

Както и да е - не ми се спори. Отидете в някой салон на Ауди, поразгледайте колите и после споделете и вашите впечатления - моите са такива, каквито описах в първото си мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз да кажа...гледам редовно по френската автомобилна тв. предавания и там правят сравнения поне 3 пъти съм виждал да сравняват а4 с октавия обаче съм виждал да сравняват и фабия с голф...сега това ен значи че са в един клас...аз лично мисля че астра няма как да е в един клас тя е по къса ако не се лъжа с 5 врати и незнам си как се води пък октавия се води по друг начин смисъл лимузина,хечбек и т.н. не знам вече кое какво е щом 120 ката е лимо...иначе първитя 2 коментара на скорост и мишел найстина малко биеха акто нападки не знам точно защо нямаше пряки обвинения...от друга страна не бива да сме толкова чувствителни както каза мишел тук сме да обсъждаме нещата...е вярно е че форума съвсем се изврати простете за думите ама единствената непокварена тема последно време беше тази за рождения ден на боби доктора... а и последно колега изов ако точно сега спреш да пишеш ще реша че си сатанист точно на 666 мнения спираш :mrgreen: бързо да си промениш номерчето..

е тва последното вече не важи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид, че спирам да пиша във форума, а че спирам да коментирам нещата извън темата, но май не се получи :D

 

Доста коли разглеждах през последните 2 месеца и Октавията най-много ми хареса (в този клас де, колкото и широко да е понятието). И не го казвам, защото съм почитател на марката, а защото наистина е добър автомобил (поне по мои наблюдения) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izov, сори ако си го приел като обида! Просто изказването ти беше доста крайно и някак си общо....Няма да спорим, всеки има право на мнение. Може би се мъчех да ти обясня, че някои неща се усещат след по-дълги преходи и особено когато двигателят и трансмисията на автомобила навлезнат в нормален температурен режим. Тогава и автоматикът сменя още преди да се сетиш, и двигателят тегли по друг начин и т.н.

Нищо лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей пак литнахме фул екстри, L&K и прочие.

Няма ли кой да ми каже (май ще се разхождам до магазина) базов модел, сравнен с базов модел на Шкода вътре дамаска, табло въобще материали като качеството и изработката като качество.

Както се казва кола за обикновеният човек :mrgreen: макар че ауди са далече от това май....

Дано да сте ме разбрали какво искам да кажа, че пак ще трябва да спамя :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май не разбра, че не се сърдя :D

Е, щом не се сърдиш, това е добре :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доколкото разбрах базово Ауди трябва да си поръчаш специялно. Тези които ги вкарват всички са с доста екстри. Това което беше в салона беше с доста глезотийки, включително S-line пакет, ESP и още няколко неща. Но пак казвам - доста от детайлите в купето са напълно идентични. Определено в А4 материалите са малко по-добри, особено пластмасите, но разликата не е толкова голяма колкото разликата в цената.

 

При всички положения Октавия-та е по-изгодна, няма второ мнение за това. Обаче ако човек има пари за харчене най-вероятно ще избере А4 ;-)

 

Аз лично нямам намерение да си давам парите точно за скъп автомобил, така че за мен Октавията е един добър избор ;-)

 

Между другото ще споделя още едно нещо - в А3 беше значително по-тясно отколкото в Октавия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ще споделя още едно нещо - в А3 беше значително по-тясно отколкото в Октавия!

 

Не бих се учудил в А3 да е по-тясно отколкото във Фабия... особено във версията с 3 врати.

Октавията е направена на базата на Голф 5 както всички знаем. Джетата както всички знаем прилича на умален Пасат, мисля също е правена на базата на Голф, ако бъркам нека някой ме поправи. Докато не съм чувал някое Ауди да е на базата на друг от компанията VW. Например А4 може да е на базата на предишното А4 или на А5.

Каквото и да си говорим за купуване на марка, да така е-в Ауди купуваш марката. Тука сигурно има мениджъри които да обяснят по-добре от мен какво значи това, но според мен една марка може се доказва дълги години и после за кратко да разочарова. При този огромен избор на коли в днешно време и немалко хора за които избора не е зависим от финансите Ауди непрекъснато се развиват, подобряват и неслучайно печелят нови и нови клиенти.

И аз имам много негативни мнения за Октавията но си ги запазвам за себи си-все пак не очаквам свръх автомобил. Ако някой ден си купя А4 и той почне да ми дава разни дребни и скапващи общия кеф неприятни дефекти тогава ще изпсувам и ще подкрепям всички които недолюбват марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели негативите за Окатавията (ако не е проблем де),че нали съм се засилил да купувам. Може пък да се позамисля за Джета или за А4 :D

 

Но ако дам толкова пари за Ауди и имам някакви дразнещи проблемчета няма да съм никак щастлив :D Все пак на Фабията за 2 години имах единствено проблеми с гумите (това обаче няма нищо общо с колата, просто като съчетаем скапани гуми със скапани пътища това е резултата :D ) и със снадката за за задната чистачка, но и това не е нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели негативите за Окатавията (ако не е проблем де),че нали съм се засилил да купувам. Може пък да се позамисля за Джета или за А4 :D

 

проблемите съм ги споделял и друг път и може и да се повтарям и дано сега да не изпусна някой от тези които са се появявали. не почвам по ред на изникване а по спомен.

1во-3пъти без никаква причина оставям вечер колата, сутринта нямам ток. не съм забравял нищо включено, повярвай ми, без никаква причина тока се губи. това се случваше през 3 месеца горе-долу до първите 15к.

2ро.-дръжката на шофьорската врата като се дръпне и не се прибира винаги сама понякога аз трябва да я бутна.

3то-като отварям багажника с ключа и невинаги се отваря целия а трябва пак да задържам средното копче.

4то-шофьорското стъкло нещо се е разскърцало в последно време при прибиране.

5то-на 10к ми правеха центровка, вярно че не карам бавно но се пазя от дупки пък и все пак е нова кола.... а беше почнала стабилно да бяга наляво.

6то-в началото гореше много масло и един път като светна светлинката в Пловдив се видях в чудо... доколкото знам това е общ проблем.

7мо-ужасната миризма в купето това лято.... кола на няма и 2 години да смърди на чорапи вътре не е само въпрос на поддръжка... би трябвало след повече време да се образуват т.нар. бактерии.

8мо-в подлакътника има една дръжка, като я издърпаш има отвор за студен въздух... обаче дръжката и много тъпо измислена, само пада надолу, на нищо не се крепи и е тотално непрактична.

9то-това е чудо-за 1 месец иначе чистото отделение над главата за очила стана черно от мърсотия, а не знам как става това защото избщо не съм го отварял, напук не го и чистя.

10то-като седнат 2ма човека отзад и амортисьорите така се разскърцват че имам чувството че колата ще се разпадне. не знам с какво да ги мажа но звука е пронизващо гаден.

11то-скърцат вратите, за това си има и отделна тема, ама нова кола така да скърца... ужас.

12то-отвратително-скърца волана... от самата пластмаса ли е, вътре нещо ли, не знам ама при потегляне така скърца че ако не съм пуснал силно музика срам ме хваща-хората верно от такива мелки неща си правят изводи че шкода са боклуци.

13то-доста често като запаля колата и изведнъж музиката все едно "гръмва" - един ужасен режещ звук който стряска.... винаги се чудя след това ще имам ли музика или не.

 

13-фатални но до едно са истина. сега не се сещам за други ако е имало.... както искаш ги приеми лош късмет, лоша поддръжка, но нали затова е НОВА кола, за такива неща изобщо да не мисли човек. вярно колата е от есента на 2005 и сигурно това са т.нар. "детски болести" на модела. въпреки всичко си обичам колата много, и всички останали качества можеш сам да ги видиш навсякъде описани като разход и т.н.

след тази покупка лично мнение-наистина е страхотно през 2005 да караш автомобила на 2005та. но дори и да не беше станала, колата си е уникална. въпреки това ако сега се върна назад бих избрал Октавия 1 по няколко причини. ако някой каже да това е хубава кола но е технология 2000, а ти взимаш 2005 - ок, но ти взимаш кола 2005 с абсолютно изчистени грешки на модела които той е давал между тези 5 години. второ тя е с не по лош дизайн. 3то след 200к според мен като цяло наистина ще си имал много по-малко проблеми отколкото с чисто новия модел.... сега е друго, октавията вече е почти 3 години на пазара и сигурно е доста подобрена така че няма да имаш особени проблеми с нея.. даже ако имаш време изчакай догодина фейслифта-по-добра визия, но същите, подобрени откъм качество двигатели.

мисля че бях изчерпателен дано са ти стигнали силите да изчетеш всичко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.