Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

горивна понпа за skoda oktavia 1.9tdi


at.stoev

Recommended Posts

Здравейте,наскоро си купих skoda outavia 1.9tdi-110k.c. и съм много доволен т.е. докато ми смениха ангринажния ремък.Запачна се ходене по мъките,не че сега неходя по майстори но уви резолтати Embarassed Никои неможе да каже на колко градоса трябва да се центрова понпата за да се върне колата на вървене и на разход както си беше.Иначе белезите са точни-гарантирам защото се обедих,но въртът понпата,въртът и нищто. Тааааа приятели някой случайно да знае на колко градоса предварение трябва да има моята skoda. Question Question Question

 

_________________

at.stoev

Вижте профила на потребителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...за предварение на бензинова помпа чувам за пръв път :oops: :roll: . Виж, предварение на запалване (делко) е друга бира...

Очевидно имаш проблем, който няма да ти го реши кварталния майстор, така че обърни се към ЕТ :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...за предварение на бензинова помпа чувам за пръв път :oops: :roll: . Виж, предварение на запалване (делко) е друга бира...

Очевидно имаш проблем, който няма да ти го реши кварталния майстор, така че обърни се към ЕТ :) .

нещо се обърка :) бензинова помпа на 1.9 TDI ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , няма начин белезите да съвпадат и да ти бяга центровката ... помпата не се пипа , освен ако не се сваля за профилактика , но и тогава е много трудно да я сбъркаш ако предварително си бележиш мястото и на стойката , но повечето нови дизелови двигатели мисля , че настройките се правят софтуерно , тъй че иди пак при тез майстори и ги накарай да смъкнат пистовия ремък и колелото на коляновия вал и тогава да гледат дали съвпадат белезите спрямо капаците на ангренажа ... почти съм убеден , че им е побегнал зъб или 2 на коляновия вал спрямо помпата и разпределителния вал ... най - сигурно е разбира се в ЕураТек , но за там се чака , а и хората не са длъжни да бършат осраното от някой дет неще да си каже , че не отбира .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених помпата преди 2-3 месеца и от тогава имам чувството че колата р започнала да гори малко повече ( около 1,1.5 литът) За първи път чувам че трябва да се центрира нещо бензиновата помпа,но има логика.Кажете нещо по въпроса дали е така? :roll:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених помпата преди 2-3 месеца и от тогава имам чувството че колата р започнала да гори малко повече ( около 1,1.5 литът) За първи път чувам че трябва да се центрира нещо бензиновата помпа,но има логика.Кажете нещо по въпроса дали е така? :roll:

Поздрави!

 

Колега, има разлика между центровка на бензин и дизел. На бензиновата се върти делкото(ако има такова), а при дизела се регулира момента на подаване на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ikonoma,ок значи все пак има някаква центровка след като се постави новата помпа.Аз я сменях в сервиз на BOSCH,не съм ходил в Еуратек изобщо.След смяната обаче говорих с един техник от Еуратек Пловдив и той ми каза че по принцип никаква центровка или нещо от рода не се прави?!Предполагам ако се прави нещо все пак в BOSCH би трябвало да знаят и да са го направили,но знае ли човек,а и колата си е дигнала разхода със сигурност!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам какво общо има центровката на запалването със смяната на бензиновата помпа. Няма смисъл да се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,бензиновата понпа няма реглаж-центовка,но дизеловата има и тя се прави с микрометър.Той се монтира в понпата и когато белизите на коляновият и разпредилителния вол са на оприделените белшзи,понпата се завърта и микрометъра трябва да покозва ;0;По този начин става центовката и то точно.Но мойте майстори нямат микрометър и се мъчът да я настроят чрез градоси,но в нито един коталог непише на колсо градоса трябва да се фиксира понпата.Някои можели ди ми каже :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,бензиновата понпа няма реглаж-центовка,но дизеловата има и тя се прави с микрометър.Той се монтира в понпата и когато белизите на коляновият и разпредилителния вол са на оприделените белшзи,понпата се завърта и микрометъра трябва да покозва ;0;По този начин става центовката и то точно.Но мойте майстори нямат микрометър и се мъчът да я настроят чрез градоси,но в нито един коталог непише на колсо градоса трябва да се фиксира понпата.Някои можели ди ми каже :roll: :roll: :roll:

 

Без микрометър не е възможно да се направи реглаж на поМпата. Аз си го купих преди 16 г. от някакъв магазин "жигули"(за какво ли се използва при тия возила?)

Кви са тия дизелисти дето нямат микрометър?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6426

 

Колега at.stoev, що си пуснал темата и у раздел " Интересни връзки ", че нещо не моем да набарам връзката, ма след толко бира днеска аз нищо вече не набарвам, я да пия инъ за последно и да ода при Съъънчоо.

 

Пооооздрави и наззззздрраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,наскоро си купих skoda outavia 1.9tdi-110k.c. и съм много доволен т.е. докато ми смениха ангринажния ремък.Запачна се ходене по мъките,не че сега неходя по майстори но уви резолтати Embarassed Никои неможе да каже на колко градоса трябва да се центрова понпата за да се върне колата на вървене

 

Най-вероятно не са ти зацепили ангренажния ремък както трябва и от там ти бяга центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_remukokti.jpg

 

Колега , те това ти трябва за да си смениш сам ремъка + малко инструменти ... нарочно съм ползвал скрийна с необходимите специални инструменти и ако се чете ще видиш , че се ползва щифт , който блокира помпата и след като съвпадат останалите белези всичко трябва да е6 . Принтирай и бягай при майсторите белким им светне. Снимката е в галерията и можеш да си я дръпнеш и спокойно да я разгледаш на голям екран.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 'сичко е ОК и белезите съвпадат, бягай на една диагностика в добър сервиз да ти оправят центровката на помпата и ще се усмихваш пак като натиснеш най-дясния педал! Требе си компютърче, а не квартален майстор (то не пречи кварталния да има комп. и да ти направи диагностиката де). Успех и пиши, к'во е станало!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вече всичко е точно зощото зарязах всички маистори и сам си я оправих бегачката.Небеше трудно.но при едно голямо условие а то е да знаеш каде да пипнеш и барнеш :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вече всичко е точно зощото зарязах всички маистори и сам си я оправих бегачката.Небеше трудно.но при едно голямо условие а то е да знаеш каде да пипнеш и барнеш :D:D:D

 

И с ченгел ли да ти вадим думите от устата или сам ще кажеш как си се справил с проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_remukokti.jpg

 

Колега , те това ти трябва за да си смениш сам ремъка + малко инструменти ... нарочно съм ползвал скрийна с необходимите специални инструменти и ако се чете ще видиш , че се ползва щифт , който блокира помпата и след като съвпадат останалите белези всичко трябва да е6 . Принтирай и бягай при майсторите белким им светне. Снимката е в галерията и можеш да си я дръпнеш и спокойно да я разгледаш на голям екран.

Успех!

 

Извинявам се за офф-а. Това AutoData 2006 ли е? Нещо не мога да открия тази версия... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Води се Аутодата 3.16 намира се по повечето фрита и торенти , но се подкарва ужасно , особено ако имаш някоя по сериозна антивирусна програма , отделно са орязани старите модели ... явно трябва да си пазим и по старите версий :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.