Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор?


Favorit

Recommended Posts

Здравейте момчета. Понеже в форума има какви ли не специалисти както забелязахме, искам съветче за това какъв акумулатор да сложа на фелата. Поради ограниченото пространство ще е не по голям от 64 ампера, и ще гледам да е с повече стартов ток. Заради музиката гледам да е по здравичък. И понеже и цените скочиха се чудя да заложа ли на Монбат/Искра или да пробвам с нещо от сорта на Exide?? Има ли смисъл. Бош-а не са вариант не ми се дават повече от 100-120 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 120 ще вземеш прекрасен AC Delko 60 и малко ампера с около 500 А пусков ток и кутията му е с размера на 55 Монбат ;) Отделно е запечатен и поне 3 години няма да го мислиш за доливане и дозареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат много с цените на повечето марки наистина, това че е запечатан не го броя за плюс. Предния запечатан Искра го разппечатаха на шестия месец при проверката и му доляха водичка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и да вземеш, ако ти е изправна инсталацията и запалването няма да сбъркаш! При теб малко като изключение е музиката, но гледай да не го товариш на угасен двигател.

С Искра съм карал почти 10 години на Ладата, така, че не мога да кажа лоша дума за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Bosch Silver не струват, много отрицателни мнения съм чел за тях, а и моя вече издуха (според Rado`NRG е на 2г...). Смених го с AC Delco (доста ги хвалят, ама е твърде рано аз да го коментирам - 2 месеца) Новите Monbat също са доста зле, май рядко изкарват повече от 1.5 - 2г (т.е. не са като от едно време). За тях давам гаранция, че имат мн рекламации още в гаранционен срок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Новите Monbat също са доста зле...За тях давам гаранция, че имат мн рекламации още в гаранционен срок.

Правилно, поне моя случай потвърждава думите ти. На втория месец акумулатора беше за заряд, но така и не успях да го заредя "до горе" и след още 2 седмици тотално угасна - ставаше само за 3-4 паления след 12 часа зареждане.

 

Краси, знаеш, че на този саунд няма да издържи колкото трябва никой акумулатор. И все пак, от това, което аз съм пробвал/товарил, ACDelco са най-читави. Изкара ми около 2 години, като се има в предвид, че моя алтернатор е по-слаб от твоя. Така че мисля, че няма да сбъркаш ако се спреш на тази марка. За 120-ката ми беше 90 кинта, предполагам 60-така ще е към 120-130 левчета. Дори и малко повечко да е - заслужава си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishele и Favorit 1.3., вие сте със сериозна музика, май сме го обсъждали вече, че е по-добре да има допълнителен АКУ за музиката ??

Иначе 44Ah за 1.3 двигател си е перфектно именно защото идва зима и - да има време да се зареди през късата отсечка която се кара на фарове,вентилатор и подгрявка на з. стъкло, а не да остане недозареден ако е много Ah и да "измръзне" не дай боже. Другия вариант е - смяна на алтернатора..??

 

p.s. за Монбат, остана ми от формана един и май наистина не са като едно време - не може да се зареди на макс и да стане зелен индикатора, а е на 2 сезона, не е на 5 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз опит много с акумолаторите нямам ...обаче един познат държи магазин за такива неща акумолатори,ремъци и всекви неща...та той ми е казвал,че момбат не струват на всеки 3 продадени 2 му ги връщат още на 2 рия месец или на първата зима...и за бош силвър мие казвал подобни неща...аз съм с такъв и не съм особено доволен сега като паднаха температурите малко и взе да кляка...и ще слагам некъв друг...

п.с. баща ми караше неговата шкода впоследствие и моя 8 години с искра...и още работи акумулатора...ама беше доливан още като нов...че беше изтекъл.. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishele и Favorit 1.3., вие сте със сериозна музика, май сме го обсъждали вече, че е по-добре да има допълнителен АКУ за музиката ??

Иначе 44Ah за 1.3 двигател си е перфектно именно защото идва зима и - да има време да се зареди през късата отсечка която се кара на фарове,вентилатор и подгрявка на з. стъкло, а не да остане недозареден ако е много Ah и да "измръзне" не дай боже. Другия вариант е - смяна на алтернатора..??

 

p.s. за Монбат, остана ми от формана един и май наистина не са като едно време - не може да се зареди на макс и да стане зелен индикатора, а е на 2 сезона, не е на 5 ;)

 

Имам приятел също с 2 усилвателя с мощност като на моите и няма проблеми с 74 амперов Монбат с много стартов ток. Не ми се занимава с допълнителен акумулатор... А и алтернатора е 90 ампера и няма да имам проблеми с зареждането при всички случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на Фелата съм с някакъв полски лицензен ZAP - 55 Ач запечатан, (купен от промеция в Практикер) който доскоро беше на 110-ката и седеше главно в гараж, затова като казвам, че не съм имал никакви ядове с него вече близо 3 г имай предвид, че е седял повече на топло. Другият, който купих почти по същото време за жигулата е Gigawatt по лиценз на Bosh - 60 Ач, с капачки за доливане, но още на първата зима в големия студ и сняг като не карах колата 1 седмица се беше разредил и за 3 г. поне толкова пъти съм доливал с дест. вода и дозареждал, затова сега го ползвам като летен на 110Р-ката.

Извода е, че не съм доволен от Бош и производните му марки - в случая за да важи гаранцията ходих за преглед и настройка на алтернатора и релето в оторизиран сервиз и там всичко беше ОК, значи проблема си е в акумулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за Бош Силвър съм чувал че понеже са много скъпи не ги купуват толкова често и се скапват от самото висене по разни складове и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACDelco се внася от една фирма - Имахиджу ... или нещо такова, имат магазинче на Симеон след Опълченска се пада, ако се идва от Ботев.

Та в този магазин цените не са лоши, а отделно може да се изкрънка и отстъпка. Те по принцип правят отстъпки на някои авто клубове, като опел например. Това инфо е за в случай, че се спреш на ACDelco.

Аз оттам си взимам минерално масло за старата Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото но малко скъпо ще ми излезе да дойда до София :) Все още разглеждам и се колебая. Ще се похваля по натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 4-5 години с оригиналния от Шкода си взех Искра и дизеляка ми пали кат' луд ;) Доволен съм от него повече, от колкото от Монбат-а (на другата кола взех такъв - изкара 2 години и...почина...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега zloQQ, колко Аh сложи? Моят, оригиналният е 61 Аh, но гледам, че в сандъчето има място за по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега zloQQ, колко Аh сложи? Моят, оригиналният е 61 Аh, но гледам, че в сандъчето има място за по-голям.

 

75Аh - все пак си е печка колата и не искам да срещам проблеми с паленето. нека има достатъчно капацитет да я развърти и да съм спокоен :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.