Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

проблем с скорости на FELICIA


nikilmahoni

Recommended Posts

преди 1-2 дена започна да ми затяга лоста на скоростите, започна да се включват много тежко скоростите

Нямам проблем с луфове и до преди няколко дена се включваха с едно пръстче.

 

според мен проблема не е в скоростите а в джаджите под скоростния лост

 

p.s. Но това е некомпетентно мнение

FELICIA-та е 1.3MPI 97 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това постоянно ли ти го прави или само сутрин на студено? Аз съм имал такива проблеми с жигулата през зимата - сутрин докато го раздвижа си правех фитнеса :) това се дължи на амаляване вискозитета на маслото от ниските температури. Случи ми се веднъж и на Фелицията и то през лятото - беше оставена за няколко седмици при тенекеджия и не беше мърдана през това време. После като опитах да включа на скорост - ядец! Явно беше клеясал механизма. Едвам го раздвижих лоста, но после постепенно олекна и влезе в нормата - сега се кара почти ежедневно и това не се е повтаряло повече слава богу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не е на студено постояно е така, и не е оставяна постояно се кара колата и това стана постепено в началото леко започна да затяга преди около 2 дена и сега вече е много трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WD-40 за тоз препарат няма начин да не си чувал ... залягаш под колата и хубаво напръскваш сглобката между лоста и привода като междувременно излизаш за по цигара и да включиш някоя и друга скорост ... стане ли по - леко включването вземаш две 13 ки , сваляш болта , намзаваш с гресчица / по възможност графитна щото не клеясва / събираш механизма и караш ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано не съм чувал за WD-40, но ще го направя а след това има ли много джаджи може ли нещо да омотам при сглопката видях една схема с частите, но не ми е много ясна има някъде където мога да го видя по подробно, поне да съм запознат с това което ме очаква.

Предварително благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nikilmahoni, извинявай за оффтопика, но да не си чувал за WD-40 си е направо ерес.

Аз даже и кола като нямах знаех за какво е :)

Това е ако трябва да се изразя обаразно, е като универсалното ренде Вьорнер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nikilmahoni, извинявай за оффтопика, но да не си чувал за WD-40 си е направо ерес.

Аз даже и кола като нямах знаех за какво е :)

Това е ако трябва да се изразя обаразно, е като универсалното ренде Вьорнер :)

 

и аз не ползвам WD 40, а ABRO - някакъв американски аналог, но когато ми беше дотрябвало спешно, само това имаха в близкия магазин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре явно вие мислите, че проблема на затягането е породен от клеясване на нещо и е необходима смаска, поне с такова впечатление оставам, но как да клеяса за 1-2 дена колата се кара постояно, а тзи проблем се появи от раз, според "некомпетентното ми менение"

проблема е в някакъв пръстен или тампон, които е скъсан или има нещо изкривено , но от сехмата която гледам не мога да разбера изобщо какво има там вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има и друг проблем не пуша няма как да засека времето :lol: , освен да намеря някоя кака да изпуши една цигара ( да засечем времето )за действието на вълшебния препарат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_sklost.jpg

 

Пак ша плясна таз схема да има малко по нагледен вид обяснението ... та скоростния лост номер 3 се свързва с привода номер 31 посредством болт номер 22 , има две втулки номер 23 и най - често са спича на таз сглобка ... защо и как незнам , дали се е самонатегнала гайката или си го забърсал на някой бордюр , което е малко вероятно също незнам - това е за движението напред-назад ... за страничното движение е виновна тефлоновата втулка номер 7 - тя се смазва през маншона между седалките , но там радко е възможно чаак такова спичане.

Има вероятност нещо да е блокирало вътре в скоростите , но това е работа за майсто - на паркинга не става ... най - лесно можеш да локализираш проблема като развъртиш фиксиращия болт на алуминиевата кутийка с която завършва привода , да го извадиш от опашката на скоростите и ще разбереш оназ сглобка дали се движи лесно или не . По - подробно незнам как да го обясня , а и ме бива повече с ключовете отколкото с клавишите.

 

П.П. Таз схема е от Фаворит ... при Фелицията карето номер 27 е заменено с въпросната алуминиева кутийка ... прегледай в долната тема темата , която е дал Владо и ще видиш на снимки реалните бойни действия.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman Много благодаря, за подробното обяснение веднага като изляза от работа ще се заема с тоз "смотан лост", аз от коли много не разбирам, но при проблеми с "клавиатурата" може да ти помогна :lol: МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.