Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за хидравликата на Felicia 1.3 MPI - 98 г.


nascent

Recommended Posts

Здравейте,

когато карам моята шкода (Felicia 1.3 MPI 98 г.) забелязвам, че при повече последователни завои наляво само да речем (и то най-вече ако излизам с ускорение от завоите) след определено време воланът ми вече не е центриран като карам направо а леко (10 градуса а понякога и повече) е извит на ляво. Същото се случва и когато завивам надясно.

Освен това когато дълго време карам по прав път постепенно отново се измества центрирането на волана (в повечето случаи наляво).

Това признак на какво е? Някакъв съвет?

 

А и друго - забелязал съм, че колкото и да допълвам с хидравлична течност след време си отива на минимума и повече не пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай за течове ... тя хидравличната течност няма свойството да се изпарява , отделно прегледай при някой майстор за луфтове в рейката и сходимост на предницата , но съм забелязал , че когато карам по път с наклон ми се налага да коригирам волана за да върви направо т.е. въпросното изместване , а на магистралата няма яд пускам волана и пия кафе , ма на някой междуселски път е зор ако не си го държа с двете ръце / волана де / :mrgreen:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Petyo

Като казваш да видя лифтовете имаш предвид да гледам за износване и изкривяване ли? Малко глупав въпрос сигурно задавам ама и аз разбирам колкото да проверя маслото сам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво масло бе колега :?

Имах впредвид да свалиш гумата (някоя предна) и да хванеш барабана с две ръце да го размърдаш наляво, нядясно- нагоре и надолу и ако имаш поне и малко усет ще разбереш дали има луфтове (не се изисква да си специалист в областта за да установиш някаква нередност ;))някъде при наличието на такива, прегледай и фтулките на носача, също така обърни внимание дали самия носач не е крив, удрян или деформиран по някакъв начин :) и пиши после :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Petyo,

свалих лявата гума и като хванах амортисьора с рака се люшкаше наляво-надясно свободно. Добре че ме посъветва, кой знае колко време съм я карал така.

Ходих да ме сервизират смениха некакви тампони с лагери.

Сега нямя този луфт и всичко е стегнато (поне според мен).

Само че пак си стои проблема с волана - верно не в толко изразена форма както преди, но при ляв или десен завой (по остър) и ако излизам от него с ускорение след това карам направо а волана си е килнат на 7-8 градуса в едната посока. След време ако имам друг завой се избалансирва (ако завоя е в другата посока).

 

В сервиза не съм се връщал - даже ми бяха завили единия болт на криво та едва го отвартях - щях да им строша главите :evil: , ако знаех че така са ме подредили. Добре че не се скъса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, :D Същите тампони с лагерчетата ги сменях и аз ;)

Следващия момент който се появи при мен беше шарниреско (десен) :oops: Не стига че свалях целият носач а да го сменя- понеже беше занитен към носача, но и при тази операция не се разминах без белег :oops: тъй че по внимателно и без да бързаш :mrgreen: ;)

 

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.