Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Favorit 135L Основен ремонт ДВГ :(


skodilak

Recommended Posts

Здравейте!

Първо да ви поздравя за хубавия форум! :)

От опит знам че най-полезна и точна инофрмация човек може да намери само от хора, които обичат това което имат и се грижат за него! ;)

За това се надявам тук да намеря отговор на някой от въпросите които ме тормозят :(

 

Та по същество ;) Днес сменях маслото на семейния фаворит 135 (93г.) и открих, че от капачката на капака на блока "духа" :!: :( Това ми навява мрачните мисли за износени сегменти, а до колкото знам и ризите имат наклонност да потъват. Двигателя е на 103 000, карбуратор.

Смятам да проверя компресията в цилидрите и така да взема решение, какво ще праввя, макар че май то е ясно от сега.

Ако се налага основен ремонт на ДВГ-то възможно ли е да се преработи двигателя до 136, а защо не и да се мине към моно инжекция или дори към пълна инжекция както е при фелиции-те!?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменях маслото на семейния фаворит 135 (93г.) и открих, че от капачката на капака на блока "духа"

 

- днес слатах ремонтирана гтлава на доста по нов автомобил и пак духа - следователно по това не може да се съди!

 

Смятам да проверя компресията в цилидрите и така да взема решение
- Ако нямаш инструмент мини да премерим компресията и да видим за какво става въпрос.

 

Ако се налага основен ремонт на ДВГ-то възможно ли е да се преработи двигателя до 136, а защо не и да се мине към моно инжекция или дори към пълна инжекция както е при фелиции-те!?

- Без последното е възможно и то в нормален бюджет.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То моя дарак като взех си духаше , а беше на 55 000 и така си го карах до 120 000 , когато разхода на масло стана мнооого голям ... та това е определящото ... и компресията естествено.

Преработването с части от 136 не е никакъв проблем и аз така направих , но не е чак толко фрапираща разликата в мощността ... за да я усетиш ти трябва и нов разпределителен вал и т.н. но и така става .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До към 80 000км не е духала, а в последните 22 000 не сме и обръщали много голямо внимание ;). Значи 100% ще проверя компресията само да имам възможност.

Viktor_ - благодаря за предложението и ако бях София щях да се възползвам :).

The Best Forman- за ремонта ако се наложи смятам да направя каквито мога модификации по двигателя така и така ще се отваря поне да има полза :D.

Такаааа... да и кажа и другите болежки на шкодилака:

-имам теч на масло от картера от страната на пътника :(. Интересното е че продължава и след смяна на гарнитурата на картера при Ясен даже след това е донатегна и пак същата история :evil:

-доста осезаемно започна да и "чука аванса" дори и без да я настъпвам като мръсно коте! :(

-на студено има проблем с паленото като температурите паднат под 10С пали на 3 цилиндъра и после се оправя след 1-2 мин. Това го прави и с нови свещи :(

За сега е това че тази кола вече ме е отчаяла. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е от значение най-вече какъв дим духа: ако е тъмно сив са сегменти, но ако е почти безцветен е нормално.

А за гарнитурата на картера - не я пренатягай, че ще изкочи навън или навътре и пак ще капе. Смени гарнитурата с такава от друг магазин. И аз минах по тоя път с мойта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен 120ката ми имаше проблем с паленето след смяна на свещи никаква промяна, след смяна на кабели си пали от раз на 4 цилиндъра. Видимо кабелите не изглеждаха зле...ама само видимо:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как спокойно си говорите за основен ремонт на 100 000 км, че то убитите Лади изкарват по 200 000. Не ме карaйте да съжалявам, че си купих Skoda.

Kато стана въпрос за компресия, колко атмосфери трябва да бъде-като нова, на 50 000, на 100 000, при нормална експлоатация и хубаво масло, естествено?

ПП Много ми харесва форума, дано по-дълго остана доволен собственик на Skoda, че да се възползвам от него, че и да помагам при възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много сте ми интересни кат почнете се праите на щипани кокошки ... що я зима тогава като сега ривеш ... как спокойни сме си говорели за ремонти - ми аз неща колата ми да арчи повече масло от газ , ма и аз съм си виновен щот вися недвижима собственост 2,5 години как нема се спекат сегментите ... кво толко един ремонт ако си го правиш сам излиза под 500 лв. и мотора става чисто нов , да не мислиш че има много живи шлайфисти дет ша ти напасна блока и буталата на Ладата и дали ще излезе по - евтино :?:

По въпроса с компресията - на разработен мотор 10 , за ремонт под 8,5 ... мери се на топло или така поне пише у книгата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е от значение най-вече какъв дим духа: ако е тъмно сив са сегменти, но ако е почти безцветен е нормално.

А за гарнитурата на картера - не я пренатягай, че ще изкочи навън или навътре и пак ще капе. Смени гарнитурата с такава от друг магазин. И аз минах по тоя път с мойта.

Пак ще погледна но беше безцветно и не много силно. А гарнитурата беше уж специална по поръчка правена :evil: Само е обрана леко не е пренатягана ;)

на мен 120ката ми имаше проблем с паленето след смяна на свещи никаква промяна, след смяна на кабели си пали от раз на 4 цилиндъра. Видимо кабелите не изглеждаха зле...ама само видимо

И на мен ми мина през ума, но мисля първо да им видя съпротивлението ;)

Иначе никак не ми е спокойно ама все пак колицата е на 14 годин! А самия двигател няма да говоря като технология колко е стар ;) но за тези пари толкова! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то убитите Лади изкарват по 200 000

 

Кога са изкарвали по 200к? Може но когато бяха държавни таксита и мотора не изстиваше.Иначе и те на 140к се разтропваха за основен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.