Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реглаж на предница на Октавия2


stefan l

Recommended Posts

Колеги, моля да споделите опита си ,кога се налага реглаж на предница на новозакупена Октавия. Пускам тази тема защото имам лош опит с нова Тойота. Колата беше на около 25000 км ,когато тръгнах на Европейско пътешествие и по средата на пътя с изненада забелязах чувствително износване на гумите от вътрешната страна. Това се случи преди 13 г. и сега просто искам да избегна подобна "изненада". Октавията е на 18000 км, аз съм шофьор от точно 30 г., пътувам почти всеки ден по един и същи маршрут (имам карта на дупките), матадорките ми харесват и искам да им навъртя повече км. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегли ли ти или какво,а и налягането в гумите мерил ли си?

Защо реши че трябва да правиш реглаж на предница? :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Octavia 1, 1.9TDI-90bhp, 52к км - предницата не е мръднала. Май трябва сериозен удар за да я покривиш и да има нужда от реглаж.

Ако имаш съмнения провери си гумите, както е писал колегата. А диганостика на предница е 15-20лв (по спомен)...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на преден (и за някои модели и марки - и заден) мост не се прави чак след като почне да ти дърпа. Почне ли да дърпа, значи отклоненията вече са значителни и е повече от задължително да ходиш на реглаж. По-добре следи за друг явен симптом за необходимост от реглаж - волана. Ако той е бил в средно (право) положение при движение на право, а сега да речем е минимално завъртян на ляво или дясно за да държиш същото праволинейно движение, значи пак си за реглаж. Аз най-вече от това се ръководя - не ми ли е в центъра волана (имам набито око и хващам и най-малките отклонения), бягам на майстор. За да хванеш обаче този "симптом" е нужно на предишния реглаж майстора да е бил добър и волана наистина да е бил "центриран". Има обаче и един друг момент. До тук споделх за осезаемите причини, заради които трябва да ходиш на майстор. Но по-малки отклонения трудно, да не кажа почти невъзможно, е да ги хванеш. Имено заради тях е хубаво да се ходи профилактично на реглаж. Поне аз така правя. Не за да спестя от гуми, а защото обичам колата ми да е наред. Както се казва - всеки луд с номера си :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на 15к ходи в ЕТ защото даваше отклонения предния мост, сигурно съм минавал през повечко дупки. Сега като че ли нямам проблеми и съм на 35к. Все пак няма проблем да се прави профилактика. Ако си от София до КАТ има една стара гумаджийница точно до Лукойла. Там са много точни пичове и ако нямаш нужда от реглаж ти взимат 10лв за прегледа ако имаш мисля че още 10тина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря. Както по-горе писах ,при нова и добре карана кола е много трудно да се усети нарушена сходимост(дори да има такава, може да се види само по износването на гумите), може би при първите 20-30к има някакво "улягане" на ябълковидни болтове, тампони и т.н. и затова разчитам да получа информация от колеги, които са карали новозакупена Октавия.

adrian_m, трябва ли предварително да запиша час?(сигурно има навалица, ако са толкова точни)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на преден мост се прави на всеки преглед на колата ;) Не виждам защо трябва да започне да ти дава проблеми, за да й направиш реглаж :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adrian_m, трябва ли предварително да запиша час?(сигурно има навалица, ако са толкова точни)

 

А не, отиваш на място чак навалица няма. От достоверен източник знам че някои от така наречените "бегачки" които са в рали шапионата също минават от там. Нямам телефон, но пак ти казвам отиваш на място и вероятността да те бавят да има други коли и т.н. е минимална. самото място се пада като застанеш с лице към входа на Лукойл-а отляво, то има и гумаджийница цялото е като комплекс, стар ( само като място иначе техниката си е нова :D ), доказан и сигурно го знаеш. А ако нямаш проблем ще ти каже как точно да размениш гумите, аз като бях при тях нямаше отклонения но гумите си водеха надясно заради износването им и след леко размешване всичко си дойде на мястото. Макар, че в крайна сметка почти няма дълъг и равен път където достатъчно дълго да караш и да видиш разликата, освен може би новата част към Благоевгра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.