Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Втората камера на Пиербурга.


The Best Forman

Recommended Posts

От известно време се чудя да вкарам още някое магаре под капака и да подобря динамиката и тъй като досега втора камера не ми се е случвало да се отваря си мислех да я свържа механично към първата камера и в момента на достигане на 3000 об/мин +/- 200 - 300 посредством някаква лостова система да започва да се отваря и втората камера без да чака вакуума да се задейства , което според ограничителя може да се очаква чак след задържане на пълна газ , но кога е тоз момент незнам :oops:

Предполагам , че ще трябва да и оставя и възможност да се движи и посредством вакуума или по - добре е да бъде съвсем уволнен ?

Естествено ще си получа известно увеличаване на разхода , но дали ще има смисъл цялата таз операция и въобще ще има ли ефект ... на място като форсирам мотора и в следствие на получилите се с времето луфтове мога я отворя и тогава моторчето реве доста добре , но дали ще се отрази чак толкова на вървежа / главно на баир /?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предполагам говориш за карбуратор Pierburg, защото на моята ингекция го пише същото :lol: , а там има само една клапа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време се чудя да вкарам още някое магаре под капака и да подобря динамиката и тъй като досега втора камера не ми се е случвало да се отваря си мислех да я свържа механично към първата камера и в момента на достигане на 3000 об/мин +/- 200 - 300 посредством някаква лостова система да започва да се отваря и втората камера без да чака вакуума да се задейства , което според ограничителя може да се очаква чак след задържане на пълна газ , но кога е тоз момент незнам :oops:

Предполагам , че ще трябва да и оставя и възможност да се движи и посредством вакуума или по - добре е да бъде съвсем уволнен ?

Естествено ще си получа известно увеличаване на разхода , но дали ще има смисъл цялата таз операция и въобще ще има ли ефект ... на място като форсирам мотора и в следствие на получилите се с времето луфтове мога я отворя и тогава моторчето реве доста добре , но дали ще се отрази чак толкова на вървежа / главно на баир /?

 

по-добре си смени целия карб с механичен от друга кола, но не знам кой ще пасне точно на фавовия колектор - аз за 105/110/120 знам, че самаровия карб пасва идеално, даже съм си приготвил един такъв - единствено малки проблеми там ще са обратния бензин и различната лостова система...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми има Лада2104, която беше с карбуратор ОЗОН /с вакуумно отваряне на втората клапа/. Той си беше дефектен по рождение и се наложи да го сменим. Сложихме й някакъв аналог на Вебер /който става за Лада естествено/ с механично отваряне на втората клапа. Разликата беше доста осезаема, най-вече при рязко потегляне на пълна газ и по баирите. Тези вакуумни истории започнаха да ги монтират след като се заговори за "Екология", като въобще не съм съгласен, че с нещо друго допринасят за добруването на автомобилите. Разхода между другото /баща ми не е състезател/ си остана същия и на бензин, и на газ. Не знам при отварянето на колко градуса на първата клапа започва да се отваря втората, но определено се усеща и по звука, и по вървенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Пиербурга има хардуерен ограничител и трябва да натиснеш пълна газ и тогава ако реши вакуума да дръпне отваря , ако ли не само си чакаш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.