Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

сменяне на маншона на карето на фаворит


todor_velikov

Recommended Posts

има ли колеги които са се занимавали с тази дейност?Трябва ли да се махнат носача и главината или има по-бърз метод че ми изтича греста заради напукания маншон?

И още един въпрос -поради сменянето на маншона и разглабянето на всички неща свързани с това как мога да разбера че е заминало карето ,та да сменя и него ?

Благодаря ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се маха нищо ... развиваш централната гайка , махаш болта на шарнира и съответно го вадиш от хебела , режеш стария маншон и следва най - важната операция - един с по - здрави ръчички държи полуоската да не излезе от скоростите , а другия с по - голям чук и подходящ дорник / може и по - малък чук / блъска 2 - 3 пъти с остри премерини удара по централната част на карето за да отпусне зегерката , като съще временно сте готови с някакъв съд ако случайно първия изпусне полуоската да не отиде маслото зян. Щом освободоте зегерката карето в бензин , кореселин , нафта или там каквото имате под ръка за миене , измивате хубаво старата грес и оглеждате за сенки по чашката и наранявания по съчмите / сенки някакви ще има леки / и ако до сега не е щракало по завои :!: пълните само карето с грес / графитна / :!: обикновенно я дават в комплект с маншона и скобите , ма бог знае как ги окомплектоват вече , нанизвате го на полуоската , после карето , пак леко с чука да щакне зегерката и по - удачно е да се използват свински опашки - оригиналните скоби са smile122 и следва обратната процедура по сглабяне на колелото .

Та това е в общи линий цялата смяна ... с повече късмет и бира на втората каса колата ще е в движение :mrgreen:

Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маншона го смених ,но незнам дали не счупих вътре пружинния пръстен при ваденето?!

по принцип този пръстен ми е 2/3 от кръга,толкова ли трябва да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай пак ще държи няма яд ... то там е толко плътно , че няма де да бяга ... принципно трябва да е колкото диаметъра на канала т.е. като я стинеш зегерката в канала да се събере среза , но не е фатално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно наум все пак - на мене ми се е вадила от външното каре, - нищо особено - просто я наместихме после - не е като на 120-ките - където ти изхвърча колелото. Ефекта преди това е - засилване на вибрациите във волана. и след 2 мин - все едно скъсано жило на съединител. :))))

А - ремонта беше - сложихме едно "телче" /като на япоснка кола/ и край на проблема - прав е Best Forman - доста е стегнато там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно наум все пак - на мене ми се е вадила от външното каре, - нищо особено - просто я наместихме после - не е като на 120-ките - където ти изхвърча колелото. Ефекта преди това е - засилване на вибрациите във волана. и след 2 мин - все едно скъсано жило на съединител. :)))).

не трябва ли носача и амортисьора да държат и да пречат на колелото да се мести навън?! :roll:

какво имаш предвид с това че е скъсано жилото на съединителя?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - така е - точно това казвам - при 120-ките не е така.

За жилото - просто ефекта е същия като ти се извади полуоската - аз си помислих че жилото е отишло.

Спокойно няма проблем - карай си :)_

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не трябва ли носача и амортисьора да държат и да пречат на колелото да се мести навън?!
- По принцип трябва, но при удряни и гнили коли не е точно така - един познат му се вадеше полуоската през ден на кадетчето като реши да пили гуми.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- По принцип трябва, но при удряни и гнили коли не е точно така - един познат му се вадеше полуоската през ден на кадетчето като реши да пили гуми.

 

Което не означава нищо, аз не съм пилач на гуми и колата ми не е /не беше/ изгнила, пък пак се извади - като се счупи зегерката и като влезеш в една две хубави дупки и да поогънеш малко цялата предница и носач - и става - вади се.

Ако беше изгнила сигурно щях да я наместя веднага - но не - разглобяване на носача и главината - иначе - никакъв шанс!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше изгнила сигурно щях да я наместя веднага - но не - разглобяване на носача и главината - иначе - никакъв шанс!!

- Хаха еми и при него след като се самоизвадеше после не можеше да се вкара без да разкачиш главината та си стоеше на пътя по 20тина минути да си я сложи.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.