Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Консултация - Фабиа, 2002 г. 1,4 MPi на 70 000 км.


Moskvi4ar

Recommended Posts

Зравейте колеги !

 

Реших да сменя личното МПС. Комшията ми предлага Фабиа, 2002 г. 1,4 MPi на 70 000 км. Молбата ми е да ме осветлите модела добър ли е, двигатела добър ли е......въобще да явзема ли тази Фабиа за семеен автомобил ?

 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабията по принцип си е добра ама за семеен автомобил според мен си е тесничка.Лично аз когато се запътих към ЕТ да си избирам модел първо се качих във Фабия. Когато си нагласих предната седалка реших да се мушна на задната и се оказа , че ми е тясно и некомфортно. Затова си избрах Roomster 1,4 MPI - голяма големида :D:D:D Изобщо не съжалявам за избора си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи какво очакваш от автомобила

габаритите не са големи и ако не е комби , според мен не е подходящ за моето разбиране за семеен амтомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moskvi4ar, зависи от стандарта ти за брой участници в семейство.

За 2- ма - става.

Но ако сте поне 3-ма - вече е мъка - багажи и такиваработи си е тясна.

За >3 няма смисъл да коментираме;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всичко зависи от семейството - за 3- ма е добре даже и за 4-ма. Мойто е от 3-ма и има място и за тъщата :) ! Обаче всичко е въпрос на компромис между цена, желание и разбиране за ползване на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семейния автомобил наистина трябва да е голям по разбирането на повечето хора-за поне 3ма човека с много багаж които да пътуват често и на дълго и да има ниски разходи демек може и да е дизел.

Описаният от теб автомобил се вписва по-скоро в представите на градския служебен автомобил, по-малък двигател, по-малка кола, подходяща за 2ма и може би за 3ма и 4ма но за сравнително кратки пътувания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят служебен автомобил е Фабия 1.4 и мисля 4е е доста тесни4ка за хората на задната седалка,особенно ако шофьора и пътника до него са едри4ки хора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia Combi - винаги е определяна от Шкода, като семейна кола - family car. И на новото комби рекламата показва едно семейство, което се вози в нея.

Аз имам две такива и никога не ни е било тясно, както и има достатъчно място за багаж. Не сме лилипути :)

http://new.skoda-auto.com/COM/model/newfabiacombi/video/Pages/video.aspx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то в Октавия 1 отзад няма много повече място за краката от колкото във Фабията... Единствено е малко по-широка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е :) разликата за пътниците на задната седалка не е потресаваща.Но колега при Октавията и комфорта е на по-друго ниво а за един семеен автомобил поне за мен е важен. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е приятелю, но Октавията пък друса отзад :x . Има по-добра возия от Голф 4 на дълъг път, но отзад влиза в дупките все едно е със спортно окачване :oops: . При Голфа не е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Голфа ме хвана малко неподготвен :oops: може и така да е :roll:.Но в едно съм почти сигурен че ще сме на едно мнение за а то е за двигателя. :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера друго. Защо на новата FABIA такива старовремски двигатели са и сложили :smt034

 

Отговарям веднага :mrgreen: : За да бъде ЕВТИНА! Покарах и се повозих в такава - крайно разочарован съм от използваните материали в купето, ужасна, груба и евтина пластмаса, която скърцаше (кола на 3500км). Двигателят (1.4МПи) се чуваше сякаш беше на коленете ми... Вътре ме хвана клаустрофобия, създава чувството, че си в консерва, същевременно като погледнеш навън съзираш огромните странични огледала и вътре започва да ти се струва още по-малко мястото. Абе изобщо не може да се мери със старата Фабия.

 

П.п.: Отвън започва да ми харесва, а комбито просто има страхотен дизайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм се наточил на новото Комби, но липсата на дизел-автомат и тези простотии по интериора явно ще ме откажат.....

Гледам, че интериорът (поне на снимките) е същият като на баничарката. А колегите с Roomster не са се оплаквали от скърцане и шум....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен возията на старата Фабия ми харесва повече от на Румстър

 

Roomster-а е с окачване на Октавия 1. А новата Фабия "отдолу" е 1:1 със старата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне по каталог, предното окачване го дават еднакво (като механизъм) при всички модели - octavia1,2 / fabia 1,2/ roomster

 

Различията си при задното окачване. Roomster и Fabia 1,2 = един тип

Octavia 1 = като R&B + торсионен стабилизатор, Octavia2 = съвсем различен тип....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям веднага :mrgreen: : За да бъде ЕВТИНА! Покарах и се повозих в такава - крайно разочарован съм от използваните материали в купето, ужасна, груба и евтина пластмаса, която скърцаше (кола на 3500км). Двигателят (1.4МПи) се чуваше сякаш беше на коленете ми... Вътре ме хвана клаустрофобия, създава чувството, че си в консерва, същевременно като погледнеш навън съзираш огромните странични огледала и вътре започва да ти се струва още по-малко мястото. Абе изобщо не може да се мери със старата Фабия.

 

Ето това го говорих и аз, след като направих първия тест драйв на новата Фабия, но тогава никой не ми повярва 8) Даммм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.