Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Газов инжекцион за Шкода Октавия 2.0 MPI 2002г.


2Bad4U

Recommended Posts

Моля за мнение ако някой има подобен автомобил и си е сложил газов инжекцион (особено ако е било наскоро) - какво, къде и за колко. Дълго време исках този автомобил и преди две седмици си го купих (върнат от лизинг от Еуратек, но перфектно запазен - на 81 000км.), но удоволствието ми е леееко :( помрачено от разхода който ми дава в градски условия - 14/100 с вкл. клима и около 12/100 без. Моля за вашите съвети, за да мога отново да й се радвам, вместо да държа дисплея включен само на разхода на гориво и да зяпам в него.

 

Благодаря на всички предварително smile126 !

 

И smile194 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха да ти е честито новото возило ... то си е направо самоУет де :mrgreen:

Начи работата е в две стъпки : 1 пишеш на чичко Google , 2 той ти отговоря - http://www.brc.hit.bg/indexbg.html ... после си праиш сметка до колко можеш да похарчиш за газ или метан каквото си избереш и накрая си щракаш с пръстета :mrgreen:

За твоита каручка май газов инжекцион е препоръчителен или поне така твърдят запознатите магдански учени :mrgreen:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега, за новопридобития прекрасен самолет !!! :mrgreen:

 

Малко smile188 : използвай боркомпютъра само за информация за външната температура, точния час и евентуално за това колко км. можеш да изминеш с наличното ти гориво при даден режим на работа на двигателя. Останалите показания са изключително вредни за твоето здраве и не са препоръчителни, особено когато си в напечена ситуация зад волана. :mrgreen:

 

Bobi Doctora е твоя човек, нищо, че стихията му е електрическата система на колите. Пусни му ЛС и готово. А за градския разход - не се чуди - мойта е 1,9 TDI 90 bhp. и ми даде 10/100 разход в едно задръстване на Околомърсното, с включен климатик, при 40 градусова жега.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10x колеги, обаче БРЦ не са ли прекалено скъпчии, и само в Дружба ли имат сервиз? Освен това, склонен съм да дам и повечко пари (дали ще са 1400 или 1900 лв. се си е много), но поне да си заслужава, а съм чел по форумите че цените на БРЦ са необосновано високи, нагли и груби били и т.н.! Иначе имат една системка - Sequent, която ми се нрави, но ми трябва допълнително инфо за нея, а и незнам дали няма нещо по-добро за същите (че и за по-малко) пари.

 

pow - нов съм тука (разбираемо е защо), та, кой е боби доктора и защо според теб той ще може да ми препоръча нещо подходящо.

 

Благодаря ви отново! Ще съм благодарен и за нови мнения.

 

smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав, че "БОБИ ДЪ ДОКТЪР" е твоят човек! (Всъщност дано той да няма против, че го препоръчваме насам и натам)

 

Ето му профила:

http://www.skodaclub-bg.org/forum/profi ... ile&u=1302

 

Ако той не види темата ти му напиши едно ЛС и ще те упъти. Голям пичага и master на газови уредби и много други неща :)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pow - нов съм тука (разбираемо е защо), та, кой е боби доктора и защо според теб той ще може да ми препоръча нещо подходящо

 

:D M'чи как - той Боби докато не направи неговата Марта да е със синя кръв във вените, не миряса, затва мое да е полезен. :D

 

Ай да се пазите - и ти, и хубавата Шкода :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е този разход за дизел 10/100 нафта?Ти да не си седял два дена на Околовръстното.

Само един пример-1300км със скорост от порядъка по магистрала на 140-150 и на места до 180 със Суперб 1.9tdi 131к.с.;пет пътника и яко багаж и разхода е 6/100,да не говорим че за кратко и скорост 215 в Чехия зад един моторист.Климатика не е спирал. :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода бе постигнат по време на визитата на Джорж Буш smile059 в София и за два и половина часа стоене ( тръгнеш - спреш, тръгнеш - спреш ) на Околомръсното.

 

:mrgreen: Поздрави. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, все още не съм се отказал и от варианта метан - направих си следните изчисления: акосредният ми разход за града е 13/100 бензин (а той е такъв ](*,) ), при цена 2лв. за литър (закръглено)=26лв./100км. При газов инжекцион ме увериха че ще имам същия разход в литри =кръгло около 13 лв./100км. Ако сложа метанов обаче (от разговор с няколко познати таксиметрови шофьори ми стана ясно) 100км ще са ми не повече от 5лв. smile170 .

 

Така при 20000км. на година ще спестя около 2400лв. на газ, или 3800 на метан - т.е. разлика от 1400лв. между метана и газта.

 

Притесняваше ме само, че бутилките били много тежки за метана и ми каза познат - "Ще сменяш амортисьори и т.н. всяка година - година и половина". Но днес видях че бутилките в колата на единия ми познат (обикновени са, а не карбонови и т.н. скъпотии) са 65кг. ПЪЛНИ. Ами пълен резервоара ми е 40кг. Като оставя само около 5 кг. бензин и сложа бутилките - ето ти - разлика от някакви си 30 кг. Е ако това ми скапе пружините за една година, одвен да забраня на женаси и детето да се возят в колата - да не се съсипва, че те заедно са около 60кг. smile174

 

Това което обаче наистина ме възспира, е това което чух от друг "любител" на метана - че по двигателя се правели сериозни интервенции - аванс, предварение и т.н. неща които не разбирам грам, но ми звучаха доста страшничко smile173 . и накрая присъдата му беше, че ако не го направи професионалист, колата ми можело завинаги да намрази бензина - пък знае ли човек?!!

 

Все пак ми се струва, че за парите, които ще спестя от метана бих могъл да си позволя и някое ремонтче по Шкодичката, така де - за три години ще спестя за още една такава smile179 !

 

Моля за мненията ви!

 

smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метана е готин , но ако пътуваш по магистралата София - Варна има само една станция на Шумен , а до там трудно ще изкараш с едно зареждане ... отделно ако искаш да не трошиш задницата на колата варианта е карбонова бутилка Х2 или Х3 , а там много боли джоба ... верно че е 50% като пари /100 на газта , но за сега не бих си мъчил колата докато не станат масови метанстанцийте ... при монтажа на инжекционна система тва и хубавото , че си има комп дет да се грижи въпросът е да се върже инсталацията коректно за да не бърка работата на бензин ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моя въпрос е защо си купувате коли които са ви скъпи да ги карате и ти мислиш ли,че с газта,колата ти ще е като на бензин,за метана съм противник,има вече хора с гръмнали двигатели и ако беше толкова добре работата,защо са все още малко такситата на метан и дали са доволни шофьорите им?За газов инжекцион са добри отзивите,но зависи как е монтирана системата/достатъчно професионално,а не по български/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моя въпрос е защо си купувате коли които са ви скъпи да ги карате .

Както се казваше в оня реклама " що бе лупо " ... има си лизингови схеми + разходите за гориво и пак се пести т.е. не са скъпи колите и подръжката ... малки са заплатите и от много нули свет ни се завива ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА БОГА, ХОРА, НЕ МЕТАН!!! Щях да пускам тема, но съм малко зает напоследък. Имам преки наблюдения върху метановите уредби на две таксита на мои познати. Колите са Хюндай Атос. (Споменавам модела кола, за да наблегна на факта, че става въпрос за по - непретенциозна от към електроника и комп кола) Абсолютни непреодолими недостатъци:

- Нискокалорично гориво, с БАВНО горене (ефект - ужасно ниска мощност и огромна нужда от голямо изпреварване на ъгъла на запалването. НИКАКЪВ АВАНСПРОЦЕСОР НЕ ПОМАГА).

- скапване на свещите за отрицателен пробег

- ако не са свещите - то кабелите им и не дай си Боже - бобина

- конденз в изходящата система (огромен) и нагар по клапаните

- нестабилни обороти и прекъсване на запалването

- шашкане на комп-а и непрестанно трупане на грешки

МЕТАНЪТ СИГУРНО ВЪРШИ НЯКАКВА РАБОТА ЗА ТАКСИ, НО МОЛЯ ВИ, НЕ ОСАКАТЯВАЙТЕ ХУБАВИТЕ КОЛИ С ТОВА ГОРИВО!!!

 

 

За пропан - бутана - твърдо ЗА. И още по - твърдо ЗА газов инжекцион. Цената на прекрасна газова уредба стъпва на около 1200 - 1300лв. (зависи от бутилка и монтажник). Впечатленията са от практиката на моята кола и колата на шурея ми (Октавия 1,6 МПИ и Ауди А4 1,8 20V). Днес бях във фирмата, продаваща газовите уредби. Техният съвет (а и практиката го доказа) е да се ползва метан само в крайни случаи (икономическо - бакшишки/ без да обиждам колегите таксиметрови шофьори)

За да не се повтарям:

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4095

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... c&start=75

P.S.: Ще бъде удоволствие за мен да помогна на всеки колега да си напазарува с моята отстъпка в тази фирма. А имам и познат, който не взима никак скъпо за монтажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за метана и на мен ми изглежда добре като цени. Теглото на бутилките и по редките метан станции не са порблем, но остава въпроса за който говори Боби с двигателя.

 

Преди да предприемеш нещо относно метан или пропан се разходи до Дружба-2(ако си от софия че не видях)където е бензиностанцията Темпо и там има и метан. Бързо ще познаеш къде е по голямата опашка чакаща да зареди метан. Там като отидеш за 2 часа ще разпиташ над 100 души каращи с този вид газ и ще си правиш изводите. Отделно може да питаш всеки какви пари, какви ремонти при кой и тн.

 

ако беше толкова добре работата,защо са все още малко такситата на метан и дали са доволни шофьорите им

 

аз си го обеснявам така. Метан или газ слагат след като им изтече лизинга защото им отпада гаранцията. Едно такси се взима на 5 годишен лизинг или максимално дълъг. Поради тази причина някой купуват дизели.

 

дали са доволни шофьорите щесе разбере след направената анкета от 2Bad4U от опашката чакащи на темпото за което говоря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таксаджийте не са голям критерий за това доколко е удачно горивото ... те като че ли са заразени с някакъв вирус на циганьосване и безмислени икономий и после реват като сарански мечки , че тва или онова се счупило ... доколкото знам и при газта се получава прегаряне на клапаните когато стиснеш гърлото на мотора и той работи на много бедна смес , ма тва пак са таксаджийски простотий ... една прилична уредба с всички необходими електроники и подходяща настройка не само няма да скапе мотора , а напротив с по - пълното изгаряне тез горива го пазят от разни отлагания от сажди и други подобни гадорий дето не само цапат маслото ми се натрупват и по маслени магистрали и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman - "... една прилична уредба с всички необходими електроники и подходяща настройка не само няма да скапе мотора..." - за газова или за метанова говориш?

 

sashoskiora Пуснато на: Вто Сеп 11, 2007 21:57 Заглавие:

 

А моя въпрос е защо си купувате коли които са ви скъпи да ги карате и ти мислиш ли,че с газта,колата ти ще е като на бензин

- не съм казал, че ми е скъпо да я карам, но не виждам смисъл да минавам 1000км. срещу 280лв. вместо срещу 50лв., е от 115 коня сигурно 5-до 10 ще ритнат камбаната, но остават пак над 100 - фамилията ми не е Шумахер, а спестените пари ще намеря в какво да вложа!

 

Иска ми се да чуя (т.е. да видя) мнението и на някой на метан все пак - няма начин някой във форума да не е сложил метан, въпреки че вече тотално се обърках smile155

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за двете ... имах Вектра '90 , вкарана от Холандия и я има 1 - 2 години сумарно работа на бензин я не ... отварях и мотора на 200К и всичко беше ОК / като не се знае колко е врътнат километража / , но си бяха накичили холандците електроники за ламбда контрол , моторчета за динамично регулиране на сместа и още една шепа чарколяци и колата даваше някакъв невъзможен разход от 8/100 при доста сериозни скорости - над 140 км/ч средна скорост . Имам приятел таксаджия с Хюндай ... е той има и газ и метан , а бензина одавна е изхвърлен / 3 пъти сменя помпа и гори / та на него до сега за 3 - 4 години само проблеми с помпата и задния мост е имал , но не и с двигателя ... познавам малко хора дет карат на метан , но никой не се оплакал от горивото , а от липсата на станций за зареждане и съм се убедил , че някъде направиш ли икономия от някой елемент колкото и маловажен да е може да ти скъса нервите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е този разход за дизел 10/100 нафта?Ти да не си седял два дена на Околовръстното.

Само един пример-1300км със скорост от порядъка по магистрала на 140-150 и на места до 180 със Суперб 1.9tdi 131к.с.;пет пътника и яко багаж и разхода е 6/100,да не говорим че за кратко и скорост 215 в Чехия зад един моторист.Климатика не е спирал. :D:D:D

Няма база за сравнение. Следващия път като се качиш в колата си, погледни моментния разход при плавно (като в задръстване) потегляне. Като го усредниш, към полученото число прибави около 1.5 литра, изразходвани от седене на място. След това, ако си направиш равносметка ще видиш, че разхода на колегата pow е по-нисък, от колкото би бил на Супърба в същата ситуация ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да чуя (т.е. да видя) мнението и на някой на метан все пак - няма начин някой във форума да не е сложил метан, въпреки че вече тотално се обърках smile155

 

Май няма от нашия форум на метан, но мисля, че "разбиращите" хора ти казаха да не се занимаваш с метан. Аз не съм специалист по тази част, но знам, че сложиш ли метан не умират 5 или 10 коня, а умира цялата кола. Мощността ти става колкото да можеш да се вдижиш. За динамика и всякакви скорости и изпреварвания забравяш за винаги. По-добре хвърли тия 5 лева икономия на 100км в кофата, отколкото да осакатяваш хубавия двулитров бенизнов мотор.

 

Нали искаш мнение за метан? Ето ти едно, пък от там нататък ти си решаваш, ти даваш парите, ти ще береш ядовете после:

http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=16437

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега , не съм любител на крайните изказвания , щот по - таз логика най - добре да си се тъпчем в градския транспорт или пеша , ма па мое някой пиян рейсаджия да ни бутне на светофара и пак зле - "Пирогов" , гипс , болнични малийй ... та за това се ходи и се пита , но не таксаджий , а специалисти - как може да стане , с какви необходими материали , цени и т.н. и като се съберат 2 еднакви мнения стискаш зъби и се дупиш ако не искаш да си вечен спонсор на Петрол и тем подобните фирми . А за мощността зависи , ама много зависи от това кой как ще направи настройките на колата ... аз за мен си съм стигнал до заключение , че след реглаж врътвам 1/4 оборот на тройника и колата лети и не гори 2,3 или 5 литра повече от на бензин , а при 100+ коня под капака съмнявам се , че колегата ще усети липсата на 1 - 2 коня :mrgreen:

Дали ще гръмне на метан или пропан-бутан щетите са едни и същи , но ако е направена уредбата както трябва вероятността е минимална .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

 

Колега , не съм любител на крайните изказвания , щот по - таз логика най - добре да си се тъпчем в градския транспорт или пеша , ма па мое някой пиян рейсаджия да ни бутне на светофара и пак зле - "Пирогов" , гипс , болнични малийй ... та за това се ходи и се пита , но не таксаджий , а специалисти - как може да стане , с какви необходими материали , цени и т.н. и като се съберат 2 еднакви мнения стискаш зъби и се дупиш ако не искаш да си вечен спонсор на Петрол и тем подобните фирми . А за мощността зависи , ама много зависи от това кой как ще направи настройките на колата ... аз за мен си съм стигнал до заключение , че след реглаж врътвам 1/4 оборот на тройника и колата лети и не гори 2,3 или 5 литра повече от на бензин , а при 100+ коня под капака съмнявам се , че колегата ще усети липсата на 1 - 2 коня :mrgreen:

Дали ще гръмне на метан или пропан-бутан щетите са едни и същи , но ако е направена уредбата както трябва вероятността е минимална .

Поздрави!

Абе не съм 100% сигурен ама 200 атмосфери към 20 и като се вземе предвид дебелината на бутилките надали щетите ше са едни и същи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.