Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

малък проблем с изпарителя


Slavimaster

Recommended Posts

така тъй като съм сигурен че идва от изпарителя от скроро време колата като е студена и я вада от гаража почна да пали много трудно винаги до сега я паля на газ изпарителя е ремонтиран февруари месец с нови мембрани вакумен ловато е. та трудното палене се изразява в това че вартя аз никои след тва въртя давам пълна газ колата се изфорсирва и гасне и така няколко пати с пална газ и тогава от раз захапва и почва работи нормално. това почна скоро да го прави самняваме да е от студеното време щото се пак я вадя от гаража сутринта които си е в блока и е топло вътре. вънка по същия начин ако седи пове4е от 2-3 часа някаде. нан какво се дължи това май нещо от мембраните идва. смятам сега направо един нов да зимам но се колебая дали да е рензо-ланди или БРЦ и също така вакум ли пак да зимам или да смена с ел какви са + и - на двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си да регулираш количеството на подаваната газ? Щото сега като застудее времето променят малко съотношението между пропана и бутана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам че той моя е на две седмици и сутрин ако не почерпя / с обогатителя / па нема палене ... 3 - 4 пъти се набирам на копчалъка , затварям смукача и бастър копче ... нема кво да и се чудиш у тез студове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам ясно и аз на копчолъка се набирам няколко пати и тогава и варта и го прави това неска беше по нормално от втория пат захапа веднага. значи все още изпарителя нее за изхаварляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам идея от какво може да е ,но и моя е вакуумен и сутрин паля на газ от първия път при около 10 сек.въртене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на Ладата леко се промени паленето. Когато беше по-топло дръпвам леко смукача, завъртам за 1 сек и пали. А сега, пак въртя 1-2 сек и най-често не пали. На втория път за 1-2 сек запалва. Изпарителя е електрически Ekogas(копие на Lovato).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали пък не е от газта, колеги? знам че зимата и лятото променят сместа между пропана и бутана,дали не е от лоша газ,защото ми се струва че мощността ми се намали с около 10%?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав, защото брата ходи до Узана и каза, че трудно закачал 4-тата. А преди по правите спокойно се караше на 4-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина може да има няква промяна в съотношението на газта за сега разлика не сам забелязал освен доста повишения ми разход към 11 и несто 12 отиди от както почнаха тея мизери с изпарителя. а пък и така или иначе се реших че сте зимам нов Ел. защото неможе аз една сутрин преди 2 3 дена да запала макар и доста трудно и на обяд да ми се наложи да излеза дет беше 30 градуса и да трябва пак да помпа шибаното копче за да мога да запала докато не напомпих 2-3 пати изобщо никав чакмак да запали и да даваш и да не даваш газ. ъва което преди избщо го нямаше!! имам чувството че се получава някакво залепване на мембраната за ниското налягане и от там идва цялата мизерия за това по хубаво от новото няма вместо да давам още 60 лв за ремонт на тоя.

Спрял сам се на Ланди Ренцо ако има някои с такъв да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтните комплекти са от 15 лв. до 30 лв. Скоро сменях на на един Рензоматик мембраните с такива от 30 лв. Мисля, че е добре, въпреки, че чичо ми не я кара много тази Лада и нямам сериозен поглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да имаш проблеми с вакуума? Или пък са се е задръстил филтъра на газта който е под клапана за газ ? Случвало се е при мен и двата вида простотии :mrgreen: Може пък предварението да не е добре :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм нее от филтъра за газ чист е самняваме да е от вакума защото това го прави само на изтинала кола независимо ква е температурата вънка ако е сутрин е много зле днеска пак на бензин хъарлях щото нещя запали а беше 11 и нещо

Решил; съм че ще бъде нов електрически просто се колебая между 2 те марки още рензо ланди и ловато отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BRC също не са лоши ;)

да тъкмо щях да пиша че се спрях на БРЦ

разбрах и къде му е проблема на моя но нямам желание да го оправям като седи колата повече от 3-4 часа изгасена нещо става в изпарителя сеедно залепва некоя мембрана и след това като вартиш вакума кои праи двигателя при въртене не му достига за да отпуши и да трагне газта кам карба. неска пак хаварлих на бенз. запали и моментално на газ пуснах като изчаках изгори газта и си захапа отрас колата на газ. но така или иначе съм решил сте слагам Нов и се спрях на БРЦ. електрически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така поради по капризната настроика на БРЦ вече сам собственик на Ловато екетрически взех го за 120 лв от вносителя снощи си го монтирах определено има разлика пали от раз дори и студена. сте видим как щее разхода сега. 8) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.