Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автоматични скорости


invisible

Recommended Posts

Здравейте,

някой има ли представа дали ще пасне автоматична скоростна кутия на моя двигател,ако вземем да речем от 1.4 MPI 75 к.с. ,защото при 200 км градско всеки ден взех да се изнервям нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква кола става въпрос?

 

1. До колкото съм чувал автоматика доста "спъва" колата по принцип. Двигателя и без това не е от големите, като му сложиш автоматик окончателно ще убиеш свякакво ускорение, да не говорим, че покачва и разхода.

2. При 200 км градски на ден най-добре се замисли за дизел. 1.4 TDI PD 70 или 80к.с. ще ти върши идеална работа, независимо от 3-те цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при 200км градско наистина дизела е добро решение, разбира се от икономична гледна точка, ако искаш бензин карай си на бензин. Автоматика не е лошо решение, но качва разхода, може дори с 2 литра на 100км да ти качи. А и не съм сигурен, но на автоматика дори и в някаква изходна позиция на лоста пак колата тръгва леко и трябва винаги да си натиснал спирачката. Един приятел така си караше каза че се свиква ама на мен ми се струва изнервящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

някой има ли представа дали ще пасне автоматична скоростна кутия на моя двигател,ако вземем да речем от 1.4 MPI 75 к.с. ,защото при 200 км градско всеки ден взех да се изнервям нещо...

 

Този въпрос може да го зададеш в някой сервиз, че тук не знам някой да е правил манипулации с автоматик и поради тази причина - няма отговори на въпроса ти. Защо направо не потърсиш кола с автоматини скорости? Другия вариант е, ако имаш автоматичната трансмисия да разколачиш чарковете и да пробваш...

 

...А и не съм сигурен, но на автоматика дори и в някаква изходна позиция на лоста пак колата тръгва леко и трябва винаги да си натиснал спирачката...

 

Какво имаш впредвид под "някаква изходна позиция"? Когато си на "D", кракът ти трябва да е на спирачката ако искаш колата да седи на едно място! Иначе колата наистина потегля леко (или по-бързо - зависи от автомобила). Ако обаче си на баир и си спрял е доста по-удобно да тръгнеш - няма мърдане назад (говоря за младите шофери). Лично аз нямам проблеми с автоматика - доста удобно е в натоварен трафик, въпреки повишения леко разход, който съм готов да пренебрегна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто като спреш или натискаш спирачкаята или си вклучваш лоста на ''N''

 

Но ако си на наклон, пак трябва да държиш спирачката! Вариант е да поставиш лоста на "P"... Колкото до "N" - т'ва изобщо не знам, защо са го направили? Е, ако е на равно място колата - не е проблем. Иначе - не е полезно за автоматика с изключение на моменти, когато се налага да бъде теглен. Не е препоръчително дори когато колата се движи да се поставя на "N" (аналогично на изключванто от скорост при ръчна скоростна кутия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш впредвид под "някаква изходна позиция"? Когато си на "D", кракът ти трябва да е на спирачката ако искаш колата да седи на едно място! Иначе колата наистина потегля леко (или по-бързо - зависи от автомобила). Ако обаче си на баир и си спрял е доста по-удобно да тръгнеш - няма мърдане назад (говоря за младите шофери). Лично аз нямам проблеми с автоматика - доста удобно е в натоварен трафик, въпреки повишения леко разход, който съм готов да пренебрегна.

 

Имам в предвид че все пак като караш автоматик не искаш да сменяш скоростите... и под изходна позиция имах в предвид точно това положение в което колата тръгва... може да звучи малко объркано, съжалявам за което. Никой който кара автоматик не му се изключват и включват скорости, нали това е идеята... обаче без да искаш леко нещо да изпуснеш спирачката и ако си блио до някой ще стане белята...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има автоматици, които след като си спрял на място и си в позиция D, автомотаично включва спирачки и колата не помръдва дори при голям наклон. Щом подадеш газ се освобождават пак автоматично.

Що се касае до автоматичната скоростна кутия DSG на VAG, при отпусната спирачка, колата потегля съсвсем леко и плавно. Просто няма как да се случи това за което говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,момчета

аз какво ви питах,вие къде отидахте.

Някой знае ли двигател 1.4 МРI 75 к.с. колко струва нов и на старо,и от къде може да се намери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,момчета

аз какво ви питах,вие къде отидахте.

Някой знае ли двигател 1.4 МРI 75 к.с. колко струва нов и на старо,и от къде може да се намери

И за какво ти е този двигател :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,момчета

аз какво ви питах,вие къде отидахте.

Някой знае ли двигател 1.4 МРI 75 к.с. колко струва нов и на старо,и от къде може да се намери

И за какво ти е този двигател :roll:

За да сложи двигателя и кутията към него.

 

Обаче ще минаваш Технотест, ако искаш да си изряден с документите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.