Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цени на гуми и джанти


NightSpirit

Recommended Posts

Със закъснение установих,че съм изяден с парцалите/както уместно отбелязва колегата Tsanko/,но това помага на добрия тон:имаш време да се сдържиш и да не прибягваш до обидни средства в спора.

До Best Forman и ammcfc:

моля да ми обясните по какъв начин зимната гума,та дори и специално приготвените за състезания,ще помогне на истински [/u]лед?Има само два начина/известни на мен,ако вие знаете друг,с удоволствие ще прочета,и то внимателно,написаното от вас/:шипове или много внимателно каране с късмет.За нашите зими и особено в града шиповете не са за препоръчване,защото на суха настилка колата става почти неуправляема.В някои страни са забранени,у нас май не са споменати в закона и правилника.

До NightTenet/шегичка,колега/:

сигурно е,че най-малко половината колеги във форума,а и преобладаващата част от собствениците на коли у нас нямат ASR/впрочем,това е търговско наименование,възприето от част от производителите,генеричния термин е TCS /traction control system/,и фактът дали са чували или не за тази система не им помага,затова не намирам за добър тон твоята язвителност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightSpirit

    21

  • ammcfc

    20

  • Sev

    12

  • PRR

    11

Най-много писали в темата

Ашко , не се коси оставили сме два три кокала да си подрънкваш :mrgreen:

Та за зимните гуми / от това , което съм чел и гледал по тестове / знам , че формата на летния протектор не е еднаква със зимния при една и съща ширина зимната гума има по - широка стъпка за да може да остава върху снега , а не да се окопава . Когато краш на лед поне по ралитата съм гледал , че карат с някакви ултра тесни гуми и от там знам , че са по подходящи за лед / ква е логиката незнам още / ... и не случайно отдолу съм писал , че за всеки автонобил производителя си е дал препоръчителни размери , който съответстват на теглото на колата - при летните с много широки ти е гарантиран аквапланинга без значение от качетвата на гумата , а при зимните с много тесни окопаването ... само се замисли чукчетата с кво ходят по снега и ще ти стане ясно , че много по тясната гума дори и реномирана марка няма да ти е от полза на някоя голяма лимузина ;)

Ай със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Ever:

Понеже явно ме е обхванала графомания,бих споделил с теб следното/от опит/:

Както писах и по-горе,за чист лед няма спасение,освен шипове/те са най-различни типове и модели,има универсални,има специални,за лед,за утъпкан сняг,неутъпкан сняг/.Никакви качества на гумата не помагат на лед.Навремето съм бил на Руска зима,беше кръг от рали шампионата на соца,имаше 2 специални етапа,единият,в Киев,беше върху автомобилна писта,полята обилно с вода,беше като огледало.Но шиповете бяха забранение.Всички отбори имаха специални гуми/оттогава досега нещата са се променили,но принципите не/,но не можеш да си представиш какво пързаляне беше.Другият специален етап беше на московския хиподрум,утъпкан сняг.Московците караха със специални,малка серия,гуми,с тесен протектор и редки блокчета,все едно начупен шоколад и нареден на всеки 2-3 см.На хиподрума копаеха здравата,имаше ефект.

А тесния протектор,за който получих толкова подигравки,просто осигурява по-високо специфично налягане,по-високо тегло на по-малка площ,при подходящ протектор/дълбоки и широки канали за добра евакуация/,и за утъпкан сняг е незаменим.Ти пишеш,че ще затъва,е,ако е неутъпкан,а и ако е 1 метър,да,ама по такива пътища се ходи с армейски всъдеход,братле,а не с Фабия,нали?При по-голям диаметър се намалява боксуването,затова тези истински зимни гуми са поне 14-15 ".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ашко, аз не говоря да караш колата върху замръзнало езеро. Става въпрос за заледен път. Късната есен и зимата, рано сутрин и особено на мостовете знаеш какво се получава.

Та на такъв път, се правят така наречените тестове. И не е важно кой ги е правил - при едни изпитаниq печелят едни марки гуми, при други - други марки. Но все зимни гуми!!! На такъв път, лятната гума има 2-3 пъти по-голям спирачен път от зимната, а при наклон даже спирането е невъзможно - шейна.

 

И не карай зимата с летни гуми, защото освен за теб, има опасност и за нас - останалите участници в движението.

И тогава, искаме - не искаме, ще станем главни действащи лица в темите на adrian_m:evil:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ammcfc,приемам предизвикателството,но добронамерено.

Като начало ще ти дам 2 примера:

1/Естакадата към летището има една неизолирана секция,при минусови температури замръзва.Само тя.Караш по сухо,изведнъж стъпваш на гол лед.Всяка зима почти през ден минават през разделителното платно,удрят се в кашпите по него,удрят насрещни коли,даже гинат.И никакви зимни гуми не ги спасяват.

2/Само през последните години в рали Монте Карло имаше няколко катастрофи.Поради меките зими нямаше сняг,караха с меки гуми и бързо,някои попаднаха на заледени завои/на северни склонове/или на петна сняг,хвърлени върху асфалта от зрители.Markus Gronholm също катастрофира по този начин.

Извод:можеш да разчиташ само на Господ.Зимните ти гуми/дори ако струват по 300 кинта едната/вероятно ще намалят скоростта,но няма да те предпазят от удар или излизане от пътя.

Аз искам само да кажа на всички:не издигайте в култ зимните гуми,момчета,а внимавайте.Ако в изпитанията на AutoBild вашата гума печели класацията с цели 10%,това значи само едно:ако не внимавате,скоростта,с която ще ударите насрещно движещата се кола на естакадата към летище София,няма да е 110 км/час,а само 99 км/час.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже ammcfcf,не се разбираме.

Има,но не е абсолютен.Няма радикално решение за сцеплението при зимни условия.Това се опитвам да кажа.

Какво ще карам аз е мое решение,не го налагам на никого!

Само схващам,че се поддавате на търговската психоза,всеки според финансовите си възможностите си се цели в зимни гуми и ги приема като panacea,а те не са,затова ти давам примери.Извини ме,ако съм досадил,прекратявам участието си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам се към всички,моля,приемете моите писания не като опит за налагане,а само като мнение.И не се имам за прав по право,винаги правя уговорки за колебание или личен опит.Призовавам към учтив и аргументиран спор,а не упражнение в остроумие/за сметка на другите/.Чувството за хумор е най-човешкото качество,но когато е с мярка и не обижда.

Някои имат нужда от завръщане към първите 7 години.Моето възпитание не ми позволява да ги посочвам.

Бъдете здрави!

ammcfc,нямам предвид теб,поне в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже Ашко,

естествено, че решението си е твое. С какво ще караш зимата си е единствено твое решение.

Но за съжаление, не си единственият участник на пътя. И като ме думнеш зимата на някой светофар в София, защото не си могъл да спреш....ще стане проблемът и мой....та затова изобщо си правя труда да пиша...

Никой не ти говори за "абсолютен смисъл" и "радикално решение".

Просто искам да ти обясня най-вежливо, че дори и в градски условия, зимната гума ще ти гарантира по-надеждно поведение на пътя -по-малко занасяне, по-кратко спиране и т.н., отколкото лятната.

 

Поздрави

P.S. Казваш, че чувството за хумор е хубаво качество, стига то да не обижда другия. Съгласен съм. Само че, понякога "другия" няма чувство за хумор и една съвсем безобидна закачка се интерпретира като обида....

Иначе ти благодаря, че "поне в случая" не ме визираш мен.

Бъди здрав и ти...и като почнат поледиците в София, се надявам да си смениш позицията и да се обуеш в някаква читава гума....

ако ли пък не.... свиркай в кой район се движиш... ей така...просто за информация :)

Поздрави още веднъж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не карай зимата с летни гуми, защото освен за теб, има опасност и за нас - останалите участници в движението.

И тогава, искаме - не искаме, ще станем главни действащи лица в темите на adrian_m:evil:

Поздрави

 

ААА ще се караме ако някой от форума вземе че се изтърси в някоя от мойте теми smile150 А и аз ги пускам точно за да четат хората и да видят, че се случват всякакви неща и човек трябва да е особено внимателен и предпазлив и поне да прави нещата които зависят от него-другото е Божа работа. Едно от тези неща е зимата да е с зимни гуми. Дори да не говорим за поледици и т.н. в града без сняг, но на минус 5, 10 градуса лятната гума има по-дълъг спирачен път от зимната а понякога е нужно много малко за да стане белята.

 

Един случай от личен опит-новичката Октавия, ноември 2005, на няма 1 месец, решавам да бъда полезен и да закарам приятели до една хижа на Златните мостове на Витоша. Хубаво обаче аз съм още с летни гуми а вече беше почнало да вали сняг. Действието се развива около полунощ. Карам се аз, но колата не е стабилна, поднася, малкото сняг е станал на лед-въобще ужас, колата едвам драпа. На 4 километра от Златните вече беше невъзможно да изкачи баирите, момчетата продължиха пеша, а аз едвам обърнах и слязох със скорост 5-10 км в час. Странно обаче си имаше направо "движение". За тези часове направо ме учуди почти през 2 мин срещах коли които отиваха нагоре или пък се връщаха. Аз умрях от срам-нова хубава кола не може да катери разни стари бангии но с хубави гуми си караха като пичове. Е не ставаше за рали но можеха да развият скорост 40-50макс км нещо което аз не можех и да си мечтая.... от тогава още първия ден в който през годината термометъра стигне 0 градуса тичам към някоя гумаджийница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятелю ammcf,

бъди уверен,моля те,че ще поема отговорност,ако съм подвел някого с моите твърдения.

Аз съм стар водач,стоя зад мненията си,казвам се Ангел Гюровски,ако не съм прав или се упражнявам в словослагателство,яжте ме с парцалите.

И пак ще кажа:зимните гуми не са това,което рекламата и изпитанията ги изкарват.

Бъдете внимателни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adriane_m,карането на сняг е изкуство,и не зависи само от гумите,повярвай ми.Ако водачът има чувство и познаване на автомобила,той може да го владее,и ако не рискува излишно,може да го доведе до крайната цел.

Ако самочувствието му не отговаря на възможностите на автомобила и на гумите,и ако условията на пътя са специфични,никакви купени с пари "угоди" няма да го спасят,моля те,повярвай ми.

Аз не се опитвам да ви "уча",а само да ви внуша,че никакви купени гуми или великолепни системи/NightTenet,watch carefully/ не спасяват,ако загубите чувство за мярка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , тва за барума дет си го написал ми звучи малко като реклама на някоя кабеларка ... в ниския клас ... във високия клас ... дрън дрън ... та тва жавотно Барума / карал съм Брилянт , Брилянтис , Бравура / от летните ми по - голямо дърво няма / да ме прощават чехите коли правят , ма за гуми има още ляб да ядат / - твърд протектор , не държи на сухо , полу сухо , а за мокро малий , най - малката дупка и излизат досадни балони , кривят се бързо ... повече май няма смисъл да изброявам . По повод зимните гуми ... не съм карал до сега зимен Барум , щот кат знам кви са им летните представям си кви са им зимните ... на гумите , на които съм се спрял няма да правя реклама , щот всички говорят за тях ;) За мен лично Барум = Корморан = Траял = Дебика = Матадор , но със сигурност според мен са под средното ниво на качество и на сигурност.

Колега преди баща ми работеше в сервиз за гуми, когато си купих първата кола Лада Самара и тръгнах да си купувам зимни гуми отидох с намерението да си купя Континентал и управителя на сервиза сам ми каза не си давай парите за скъпа марка гуми на кола от нисък клас, каза ми купи си Барум Норполарис зимата се оцели доста снежна аз така и не опрях до вериги , газих преспи, качвах се до Копитото на Витоша, карах по неизчистена магситрала - гумите никъде не ме подведоха за това казвам, че за мене тези гуми са добри, що се отнася до летните гуми на Барум карам с Бравурис 1 с индекс H , карал съм на същата кола с Дебица пасио и Корморан импулсер, след това карах голф 2 сезона с Бравурис изнесването е минимално а със зимните Норполарис съм карал едва 1 сезон но и при двата комплекта износването е минимално. Не смятам за нормално на кола със себестойност около 1 000 лева да сложа гуми на стойност около 800 лева комплект зимни гуми , още по-малко че с тези гуми и с гуми за по около 120 лева едната разлика осезаема не мисля че ще има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже ammcf,

да си представим следния случай:ти си със зимни гуми,скъпи и пичовски,аз съм с моите левашки летни гуми,месецът е февруари,н-та година,температурата е 12 С,асфалтът е сух,ти завиваш умело и уверено наляво,щото /виж по-горе/,аз съм срещу теб,и съм спрял,щото си знам хала,ти поднасяш и ме удряш.Защото твоите гуми/виж по-горе/,са с мека смес и широка шарка,защото са направени за -10 и снежна покривка.

Ако някой някога може да твърди,че съм ударил кола пред мен,ще си посипя главата с пепел.Пази се по-скоро от тези,които си мислят,че със зимните гуми са хванали някого за шлифера.

Можеш да приемеш за сигурно,че независимо от моите летни гуми,си отварям очите и внимавам.И пак казвам/май се повтарям и е време да се покрия/:не отричам разделението на зимни/летни/мокри гуми,а призовавам да не се осланяте само на тях.Ако не четеш написаното от мен внимателно,ще продължим да се дърлим.

Бъди ми здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже Ашко :)

Аз карам внимателно и не съм рацер! :) Така че, при сух път, с каквито и гуми да съм, няма нито да поднеса, нито да остява следи от спирачен път!

Ама ти с летните, като заледи сутринта и още не са изчистили и опесъчили, дори да имаш уменията на Шумахер и да караш с 30км/ч, знаеш ли какъв спирачен път ще направиш....Дълъг, дълъг ....та чак до моята задна броня :)

Хайде стига толкова..... :)

Просто не ми е интересно, за нещо толкова очевадно да си търкам клавиатурата. Спори с другите, ако още ти е интересно.

Има още една дузина авто форуми, пусни си и там мнението......

И се забавлявай....:)

Поздрави

 

P.S. Нито аз, нито някой друг е казвал или внушавал, че ако си със зимни гуми, означава да караш бързо, неразумно или невнимателно. Така че, това не го повтаряй. Изобщо не е предмет на разговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та от цялата тема за ЦЕНИТЕ на гумите и джантите аз не можах нищо да разбера,моля ако някой има предложения или е намерил добри оферти за зимни гуми и/или джанти да сподели

Колкото до всесезонните карал съм с quatrack2 на vredestein и бях супер доволен ,но тогава живеех в Бургас и ми се налагаше често да пътувам до София ,също съм доволен и от Fulda Crystal Montero но с тях бях на фолксваген поло на 13ки джанти и съм излизал 10-20м първа кола на поляна при 40-50см сняг без въобще да пробуксуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече го писах, но да пробваме пак.

 

Има гуми които са летни, всесезонни и зимни. Ясно че със летни гуми зимата и зимни гуми лятото е безумие. Но всесезонните гуми са един доста приличен компромис. Да, те не са панацея и се държат по-зле от летни лятото и по-зле от зимни зимата. Но пък за такива каращи по 10к годишно са по-добри от комплекти летни и зимни. Защо? Ми след 4-5 години (точно когато всесезонката ще е за боклука) двата комплекта ще са на 1/2 от грайфера си. Но той не е всичко. Гумата ще се е втвърдила като пластмаса и нито зимната нито лятната гума ще са по-добри от дори най-лошата всесезонка.

 

Що се отнася до скъпата и евтината гума - тия дето си купуват евтина гума си викат "ще внимавам". Лошо няма. Но засилваш колата със 130 и леко се поувличаш. Не си забелязал че гумата е леко мека и .... прас! Гумата на парчета а ти в канавката. Тоя тест е правен от ADAC и ако някой има желание ще му снимам статията и ще я постна. Затова се замислете преди да дадете пари за евтини гуми. Да не споменавам за регенератки++ че там вече става страшно :(

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже Ашко,

с риск пак да ми се обидиш ще рискувам да ти кажа какво мисля. Ти беше този, който сам направи върховната изцепка с изказването, че няма смисъл от зимни гуми и си караш с летните през зимата. Както и, че ако изобщо се слагат зимни гуми трябва да са безумния размер 155, както и някаква безсмислица за дизел-бензин, която няма да коментирам за да не паля стария спор. Ами всичко е въпрос на мнение и гледана точка, но за мен всичко това си беше невероятна глупост, освен, че е и много опасно.

Нормално след това аз и още няколко хора реагирахме подобаващо на глупоста, която каза. После след като изказа възмущението си от нас и сдържано изрази леката си обида започна да обръщаш нещата. Всички грешим, аз самият може би съм по-млад от теб и може би имам по-малко познания и опит, така че не се правя на по-умен или нещо такова. Но ти вместо да осъзнаеш каква глупост изръси започна да извърташ нещата, че само си искал да ни предпазиш, нас младите, като ни предупредиш да не разчитаме само на рекламираните и прехвалени зимни гуми и системи за сигурност. Видиш ли, ти как си искал да ни предпазиш, а ние така те обидихме, но нищо, на някои от нас ни липсва възпитание и първите 7 години. Започна да разказваш за някакви крайни ситуации като каране по чист лед, ралита в Русия през зимата и т.н.

Никой тук не е говорил за специфични и крайни ситуации като изброените от теб. Но, дори и да вложиш всичките си познания и опит не можеш да убедиш който и да е разумен човек, че в стандартните ситуации, в които караме зимно време, а именно ниски температури, сняг (не екстремен - 3-4 метра, а нормален сняг), поледици (не чист лед в продължение на километри), киша и др. е по-разумно и сигурно да се кара с летни(!) гуми. Дори самите химични качества на гумата (на материала) се променят при по-ниски температури, да не говорим за шарка, канали за отвеждане на вода и сняг и много, много други фактори. Колкото до размера на гумата, да, прав си, че по-тясната гума предплага по-малка площ за занасяне и по-голямо нялягане на единица повърхност от гумата. Но 155 е смешна цифра. Опитвам се да си представя Октавията с 155 гума, но не мога. Отделно от това The Best Forman много умно ти каза, че просто при малко по-дълбок сняг (не 5 метра, но примерно 1) така ще се окопаеш, че трябва трактора да идва.

Аз самият все още смятам, че казаното от теб е опасно и тотално грешно. Мисля, че можеше просто да си замълчиш или да признаеш, че не си прав.

 

Надявам се да ме разбереш и най-вече да не се обиждаш. В написаното по-горе употребих няколко по-силни думи, като "безсмислица", "изцепка", "глупост". Употребих ги съзнателно, защото точно така бих окачествил изказване да се кара с летни гуми зимата. В никакъв случай не искам да те наричам глупак или каквото и да било от този род. Нито те познавам, нито искам да обиждам някого от форума. Тук пушем уж да си помагаме и да споделяме емоциите от нашата обща страст - ШКОДА. Мой спор с ammfc (с който за първи път съм съгласен по повод това, което ти отговори, най-вече за това, че като ме удариш на светофара с летните си гуми проблема става мой) беше повод за малко нерви от моя страна, работа за модератора и пускане на тема за повече толерантност във форума. Аз си взех поука за себе си и ни най-малко искам пак да се забърквам в спорове или пък да обиждам някой. Казвам ти каквото мисля по темата за да не излезе, че нямам какво да кажа и съм съгласен с теб (а аз НЕ съм), пък и ти ня 2 пъти се обърна към мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти с летните, като заледи сутринта и още не са изчистили и опесъчили, дори да имаш уменията на Шумахер и да караш с 30км/ч, знаеш ли какъв спирачен път ще направиш....Дълъг, дълъг ....та чак до моята задна броня :)

 

Да ти призная честно на лед ефекта от зимната гума ще е ... НУЛА! ВЕрвай ми! Помагат само шипове. Зимната гума има ефект на кал и сняг. На лед физиката казва - нищо не помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти с летните, като заледи сутринта и още не са изчистили и опесъчили, дори да имаш уменията на Шумахер и да караш с 30км/ч, знаеш ли какъв спирачен път ще направиш....Дълъг, дълъг ....та чак до моята задна броня :)

 

Да ти призная честно на лед ефекта от зимната гума ще е ... НУЛА! ВЕрвай ми! Помагат само шипове. Зимната гума има ефект на кал и сняг. На лед физиката казва - нищо не помага.

Имам предвид не чист лед - а тези ледени кристалчета по пътя - на английски е "icy road" и е стандартен показател при зимните гуми.

 

Примерно погледни Goodyear

http://eu.goodyear.com/uk_en/tires/repository/UltraGripPerformance/index.jsp

 

Незнам дали си карал кънки на лед, но ако излезеш на пързалката по обувки, с един тип подметка ще се пързаляш много, с други по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ашко, аз понеже не рзабирам чак толкова, пък и съм малко тъп и затва си купувам зимни гуми за зимния сезон и летни за летния.

Досега ми се е налагало 3 пъти да използвам сериозно спирачките, респективно ефективно гумите.

2 пъти през лятото с летен комплект заради неработещи стопове на предните коли - няма сблъсък:)

1 път зимата която беше изключително топла и суха - в Тетевен посока Рибарица има един пасаж, който имам чувството че слънце не огрява - смешна ситуация - щях съвсем леко да чукна колоездач, защотото времето беше топло , но там имаше лед. Но и тука всичко мина без последствия спрях си пързаляки се и леко занасяйки зад него на около 3 метра - друг е въпроса, че онзи беше непукист и въобще не се и обърна.

Та нещото което искам да кажа - аз може и да се минавам като давам пари за летни и зимни гуми - парите са си мои - печеля си ги с труд.

Мисля, че съм средно интелигентен и се интересувам от разни тестове и реклами и тенденции специално за гумите.

Сега може и да са рекламни трикове, може и да е истина - факт е, че хората си го спазват и си купуват летни и зимни комплекти.

Доколкото знам за Германия от приятели има периоди, в който ако направиш ПТП с грешния комплект - застраховката гори.

Съгласен съм, че гумите не ти дават 100% сигурност - примера по-горе е показателен.Не мога да кажа, с кой гуми ако бях щях да спра на 2 метра, а с други на 3 примерно.

Въпроса е, защо мамау стара хората по цял свят ги спазват тия неща, а ние вечно им казваме, че сме тъпи.

Еми тъпите сме ние - за 300 лв сме способни да развиваме теории какви майстори сме, как имаш едно наум, ка си знаеш възможностите и всякакви такива тълкувания и разсъждения на тема "Икономията майка на мизерята", докато не стане сакатлъка и после "е коо станааа".

Изразявам личното си мнение на лаик и твърдо не съм съгласен някой да ме застрашава защото той бил по-голям майстор и имал едно наум.

Айде стига все ония са тъпи, а ние сме най-умните, всичко знаем и все някой се опитва да ни прецака.

То и затова сме на това дереже.

 

 

Извинявам се за Офтопика!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та от цялата тема за ЦЕНИТЕ на гумите и джантите аз не можах нищо да разбера,моля ако някой има предложения или е намерил добри оферти за зимни гуми и/или джанти да сподели

Колкото до всесезонните карал съм с quatrack2 на vredestein и бях супер доволен ,но тогава живеех в Бургас и ми се налагаше често да пътувам до София ,също съм доволен и от Fulda Crystal Montero но с тях бях на фолксваген поло на 13ки джанти и съм излизал 10-20м първа кола на поляна при 40-50см сняг без въобще да пробуксуват

 

И аз карах с quatrack2 на vredestein на предишната кола :D И аз бях много доволен, но все пак всесезонна гума си е компромис. Евтиното понякога може да е скъпо. На Октавията не бих сложил всесезонни. Мисля да отида до Дияна и там да видя какво ще ми предложат. Така от впечатления от това, което съм чел и в някаква степен пристрастия и реклама разбира се (не можем да избягаме от това) съм се ориентирал към Мишлен най-вече или евентуално GoodYear, Pirelli или Vredestein. Явно трябва да се види на място - цени, препоръки на хората в сервиза. Да я видиш гумата все пак и ако е добра офертата - купуваш. Аз за размер ще сложа пак същия - 195/65/15, а за стоманени джанти ще видя цената, ако наистина е 93лв бройката ще си крама с алуминиевите. 500лв. за стоманени джанти няма да дам никога. Може и да се вслушам в съвета на колегата да взема на старо от някоя гумаджийница. Все пак беше добре някой ако може да пусне на какви цени от къде е пазарувал защото не ми се обикаля на 100 места да сравнявам цени. Мисля до Дияна да отида все пак. Уж голям сервиз ала-бала, то никога нямаш гаранция, че ще работят перфектно но все пак... Аз често пътувам до Пловдив и мое да ходя до новия им център там. Може по-бързо да стане работата, че в тук в Драгалевци ще е full, пък и там като е ново може да ми обърант поввче внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че съм средно интелигентен и се интересувам от разни тестове и реклами и тенденции специално за гумите.

Сега може и да са рекламни трикове, може и да е истина - факт е, че хората си го спазват и си купуват летни и зимни комплекти.

Въпроса е, защо мамау стара хората по цял свят ги спазват тия неща, а ние вечно им казваме, че са тъпи.

 

Еми тъпите сме ние - за 300 лв сме способни да развиваме теории какви майстори сме, как имаш едно наум, ка си знаеш възможностите и всякакви такива тълкувания и разсъждения на тема "Икономията майка на мизерята", докато не стане сакатлъка и после "е коо станааа".

Изразявам личното си мнение на лаик и твърдо не съм съгласен някой да ме застрашава защото той бил по-голям майстор и имал едно наум.

Айде стига все ония са тъпи, а ние сме най-умните, всичко знаем и все някой се опитва да ни прецака.

То и затова сме на това дереже.

 

 

Извинявам се за Офтопика!!!

 

Изобщо не е офтопик! Адски точно си казал нещата. Ние все сме терикати в България, за това сме на едно от първите места в Европа по ПТП. Защото ние не можем да караме с нормална скорот, не може да спазваме знаците, не можем да ходим на технически преглед с 40 годишната Лада, не можем да караме със зимни гуми. Тези неща са за простите "западняци" ние тук сме все умни, не можем да си позволим да се минаваме така като тях.

Много си прав колега, поздрави!

smile170 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид не чист лед - а тези ледени кристалчета по пътя - на английски е "icy road" и е стандартен показател при зимните гуми.

 

Това е друга приказка :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit, Hamsia,

 

нека не се съглася с вас! Виждал съм в Германия да карат със зимни гуми лятото. Пак там съм виждал и зимата с летни гуми. Но съм виждал че като кажат ограничение 50 значи 50 а не 50 * 2!

Мисълта ми е че поне 95% от катастрофите са причинение от несъобразена скорост (разбирай далеч превишена) а не от техниката (било гуми, било друго).

 

Поздрави

 

PS: В Атина като споменахме за зимни и летни гуми (а валеше сняг!!!) ни попитаха дали се е..ваме! Това без майтап!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.