Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Задръстванията в големите градове и разходът на място...


ammcfc

Recommended Posts

Отпускарите се прибират, времето се влошава и задръстванията (най-вече в София) ще станат неприятен факт. Та в този ред на мисли ми е интересно, какъв ви е разхода на място според борд компа на вашия шкодилак.

Моят отчита 0.5 литра на час, а с включен климатик до 0.7, в зависимост от режима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.4 при студено време, загрял двигател и изгасени фарове

0.5 при включени фарове

0.7-.0.8 при включен климатик

0.9++ при много горещо време включен климатик, фарове и каквото се сетите (най-вероятно и перките на охлаждането)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ammcfc....тази Фабия комби 131 коня твоята ли е?

За съжаления не :( Още не съм достигнал такъв изглед, но и това ще стане :) Иначе толкова кончета съм впрегнал :)

 

002947178.jpg

Моята и тази на жена ми :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окти 1,9тди пд и дава 0.8 на място без клима, а с клима 0.9за час

 

не съм правил експерименти на студено и топло и с консуматори и без щото не ме интересува това.

 

за 120ката няма как да го измеря иначе ще ми е интересно колко харчи на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е така ма не е баш тъй , че ако попаднеш на някои дебили мое те вкара в големи разходи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, аз много често го гледам този разход. По него разбирам дали е влязъл в работен режим двигателя и съответно чак тогава я качвам над 2500 оборота. Сутрин като я запаля показва 0.8, след няколко минути каране става 0.7...0.6

След това, стрелката за температурата застава на средата, но въпреки това още показва 0.6 или се колебае 0.5/0.6.Чак като твърдо застане на 0.5 разбирам, че е в нормален работен режим.

Ако загрял нормално загрят двигател ми показва над 0.5, занчи или съм сипал супер гадна нафта или имам някакъв проблем с двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И доста екстри по RS-ката! А нали се сещаш че при същото флашване RS-ката става 160+ кончета? Въпреки че 130 са вече повече от достатъчно smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси,че едно такова флашване ти намалява доста парички по закупуване на РС-ка :)))

Не е така :), ти ако флашнеш твоята ще я направиш на 160к.с :)

Аз между другото много се ядосвах, че няма комби 131 в ЕТ. А само комбито го харесвам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само комбито го харесвам :(

 

Иии поне за нещо сме на едно мнение smile159

 

Хвала smile162

 

smile159 Сигурен съм, че ще намерим и още :)

 

 

Има , имаааааааааааа :mrgreen: smile159

 

KOMBI RULEZZZZZZ smile195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задръстванията в големите градове няма какво да говорим. Ама то вече не е само в София, ами навсякъде. В Пловдив вече е страшно. В по-малките градове вече редовно си чакаш на свтофарите като пич.

 

За разхода: На мен (1.6 FSI) на място ми дава 0.6, с фарове около +0.1 и с включен климатроник около 1.1-1.2 дава в голямите жеги при около 20 градуса разлика вътре и навън, навън 33-35-38, вътре на 18 го правя обикновено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя е 0 щото гася...хаахаха ебавка :lol:

 

off

 

Въй, какви сме хумористи :| :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рс-ката ако я барнеш тук там е супер-но вече гумаците няма да я държат!Ще трябва да се мисли и за нови!А не е зле да се поработи и откъм подобряване на спирачната система! :?

Иначе след модовете ще има случка-1ва,2ра,3та-я захапа!(иначе постоянно ще си мига АСРа-ако не е изключен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя е 0 щото гася...хаахаха ебавка :lol:

 

ебавка ебавка ама така и не мога да разбера кое е по-добре....

да чакаш 1 минута в зъдръстването с включен двигател или да го изключваш всеки път когато ти се налага да чакаш по толкова. говоря не само за разхода но и за самия двигател как му се отразява???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 1,9тди пд пише че ако се стой над 40 секунди на място е по икономично да се загаси и след това пак да се запали двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 1,9тди пд пише че ако се стой над 40 секунди на място е по икономично да се загаси и след това пак да се запали двигателя

 

Pesti6 gorivo,no skysqva6 jiwota na akomulatora i startera. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.