Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

питане за чистачките


vloo

Recommended Posts

значи вчера по наложителност карах в големия дъжд и чистачките си работят обаче хич не ми харесва че са супер бавни...и двете степени са бавни вярно едната е с идея по бърза ама пак е бавна...

питането ми е има ли начин да се движат по бързо...или варянта е друго моторче...

ако някой си е решил проблема нека сподели (ако изобщо е проблем)

благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се ориентирал, че е проблем, който се решава с ново моторче. На твойто са му прегорели някои намотки и вече не е ефективно, даже при по-голям зор може въобще да не тръгне. Ако питаш мен направо си вземи едно моторче от Фаворит /и без това на последните 120ки са монтирани такива/ - единствено трябва да се подредят кабелите на куплунга отзад като за 120ка, защото при Фаворита инсталацията в тази и част е изградена на друг принцип. /при 120 се подава маса, за да тръгне моторчето, а при фаворит-а обратното/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж на някоя друга шкода как се движат да не би при теб да е проблема. Възможно е да е поръждясъл механизма и да има нужда от почиствене и ссмазване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до последно си вървяха като на останалите 120-ки. Правеха проблем, че не винаги се връщаха като ги изключиш в изходно положение.

Влади, нали ти дадох още едно моторче - пробвай и с него та поне да знаеш дали това е почнало да сдава багажа или просто са си бавни по принцип!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз попринцип съм забелязъл че чистачките на шкодичките с амалко по-бавни от на повечето коли...но ще пробвам с това моторче и ако с еподобри малко ще си го оставя ако не ще търся фаворитово...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте и при мен несе връщаха в изходна позиция когато ги изключех.Проблема е в редуктора та моторчето.Той е пълен с някаква много гъста грес и когато тя попадне м/у контактните пластини служещи за връзка с масата (-) ,когато изключиш от ръчката оставаш без маса и те спират веднага -почистваш хубавичко и това е.Аза интервално включване си направих схемата от ,,Аз ремонтирам Шкода" ,но вместо сложноно и ограничено 3 степенно включване с ключ сложих подходящ потенциометър и да видиш каква екстра се заформи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аза интервално включване си направих схемата от ,,Аз ремонтирам Шкода" ,но вместо сложноно и ограничено 3 степенно включване с ключ сложих подходящ потенциометър и да видиш каква екстра се заформи.
- И колко спести в крайна сметка от фабричния интервален включвател, за който си е предвидено доста удобно място на таблото да не говорим, че степените му са подбрани много удачно.

 

Проблема е в редуктора та моторчето.Той е пълен с някаква много гъста грес и когато тя попадне м/у контактните пластини служещи за връзка с масата
- Тука леко объркваш хората. Проблема е в нуждата от леко дозавъртане на регулращия винт за допира на пластините при преминаване през гърбицата, което е възможно просто с елементарно закачване на мултицет и врътване на болта, без нужда от отваряне на пластмасовата капачка.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първия въпрос на Виктор - ако ме питаш за спестяване на пари то излезе ми около 8 лева, но ако разполагаш с вече придобити па макар и втора употреба с някои от елементите или ти го направи приятел за нимаващ се с електроника (или просто любител)цената пада до смешна-в магазина ми предлагаха за 20 лева.А потенциометъра ти го препоръчвам Защото ти дава голямо идобилие интервали според самия валеж в момента.

 

На втория- не се сещам сега за подробности по машинката,но тъй като работата ми е да ремонтирам ел.мотори и др. ел.машини знам как се отразява смазката на контакти ,та тя е изолатор .Не се ли препоръчва почистване на чукчето и наковалнята ако са омаслени .И изобщо смазването да става само по триещите се части до толкова че да не се получи омосляване на чукчето и наковалнята.

 

Не се обърквай аз споделям с какво съм се сблъскал,не поставям диагноза на ничий проблем.Смятам че епо-добре взаимно да се допълваме,а не да се изключваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз до сега 2 пъти съм регулирал винта за който Виктор говори и 2та пъти след регулирането му е спирал да се появява проблема за спиране на чистачките по средата на работния цикъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.