Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново влюбен в бензиновия двигател


combata

Recommended Posts

OK, 911 GT3 ускорява за 4.1. Ако искаш такава игра да си направим. Само дето ти ще дадеш 1-2 до 5 примера, аз мога да ти давам до утре примери и да имам още една торба за другия ден. Просто мога да цитирам всяка една СПОРТНА кола. Виж ако сравняваме ТИР-ове няма да имам шанс, там ще ме биеш с разлика.

Последните години дизелът навлиза в светът на спорта. И вече има сериозни успехи. Не се хаби да ми даваш примери, просто ти показвам как една тежка лизмузина ускорява за 5.9. Този факт е многозначителен и всеки трезвомислищ ще разбере, че дизелът вече не е само за тирове.

Но ти продължавай.... Voodoo ти става още по-голям фен...ставате двама

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ammcfc

    21

  • combata

    13

  • RETURN

    10

  • NightSpirit

    8

Най-много писали в темата

a toq tup primer za Le MAN ne ozna4awa absoluto ni6to poradi pri4inata 4e audi e svetevon 6ampion 7 godini podred kato poslednite 2 sa s naftov dvigatel.

 

Zad pobedite na 24 le man stoi imeto AUDI, a ne imeto naftov turbo dvigatel >>>> ot 2000g nasam pe4elqt i s benzinov ekvivalent.

 

 

pp.sori za latinicata nqma da se povtori!;)

Ами щом последните две години печели с дизелов и това за теб е НИЩО...

Повече действително няма за какво да говорим.

Хората си карат спортни и същевременно икономични коли, пък вие си пишете. Не пречите нито на техния кеф, нито на моя :)

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се обиждайте, ама вие сте си промили козъците с тия дизели.

 

Не ми се обиждай ама айде да си запазиш крайното мнение за теб, а?

Много мразя някой да определя дали или не ми е промит мозъка!

 

За вървенето - 150 коня вървят точно като .... 150 коня. Независимо дали са от дизел, бензин, керосин или пара. Но 150 коня двигателя има само и единствено във високите обороти, демек близко до лютеницата. Това важи много по-силно за бензиновите двигатели отколкото за дизела. А от там излиза че при нормално каране (BTW 99% от времето) дизела е по-приятен.

 

И за да не разводняваме темата - дизел или бензин - въпрос на вкус (продължението всеки го знае).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът прави опити да навлезе в спорта в последните години, дали ще навлезе и ще има успехи (освен Льо Ман, ех тоя Льо Ман, много нежно звучи - LE MANS, класика) само времето ще покаже. След 20 години може всички да караме Ауди като на Minority Report. Второ ако искаш давай да си говорим за автомобилен спорт. Готов съм. Само тъпото е, че сме зад компютъра и всеки може да пита чичко Гугъл. Жалко, че няма как да си спретнем един истински дебат. Може и да греша, но има съвсеееем малки предположения, че със се интерсувал повече от теб от спорт, особено автомобилен. Само не ми говори за автомобилен спорт с една такава ирония тип "Абе горкия ти, к'во ти разбира главата". А дали VooDoo ми е фен си негова работа. Аз изразявам мнение, на който му харесва ОК, ще се радвам някой да е съгласен с мен. И определено не мисля, че само той би се съгласил. Доста други хора във форума исказват мнение подобно на моето. Не ги познавам, но имам добро мнение за повечето от тях.

 

EDIT: Сега видях, че горе специално за мен (Благодаря ти!) си пуснал снимка на Seat-а от WTCC. Ако беше прочел поста ми щеше да обърнеш внимание, че съм го споменал. И аз съм гледал 1-2 състезания в живота си.

 

PRR, поднасям своите извинение към теб лично или който друг се е почувствал обиден. Никога не съм имал намерение да обиждам някой, особено като не го познавам. Казах го ей така, не знаех, че има толкова чувствителни хора, но за напред ще го има в предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се абите и вас си , че и клавиатурите ... тва със състезателните дизели не е нищо друго , а развой на технологийте , щот ако не са тез сътезания още щяхме да си кретаме с по един цилиндър и на баира да бутаме / някои и с 4 па бутаме ма тва е друга тема / ... та няма по добър тест от едно състезание час - час и половина двигателя да е на макс и на финала да видиш колко се е износил и колко е сполучлива технологията ;)

Айде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не са тез сътезания още щяхме да си кретаме с по един цилиндър и на баира да бутаме / някои и с 4 па бутаме ма тва е друга тема /

 

В последния брой на Top Gear имаше история за едно пътуване до Непал с Austin от 1960 година (не съм 100% сигурен за годината). Карали от от Англия до Непал. Всичко било ОК, ама като стигнали Непал, нагоре от Катманду по височините колата нямала мощност на катери и карали назад, защото задната е по-къса от първа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами защо аджеба не направят WRC на дизели .....

Хубаво е, че се хвалиш, че разбираш от автомобилен спорт....Аз нямам такива претенции...

Само един пример ще ти дам - Focus WRC-S

Май има WRC дизели....:oops:

Ама нищо...пак си разбирай много.

Поздрави и без нерви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един пример ще ти дам - Ford Focus ST "WRC Edition" с 225 к.с.

Май има WRC дизели....:oops:

Ама нищо...пак си разбирай много.

Поздрави и без нерви :)

 

1. Не знам защо реши, че се нервя, но определено не е така. Достатъчно неща има да ни изнервят по цял ден, че да се нервя от спор във форум

2. Наистина не успях да намеря точните спецификациии на Ford Focus ST "WRC Edition", но в http://www.clubford.org пишеше следното:

 

"Ford пуска юбилейна серия Focus ST WRC Edition

Печат 25 July 2007

 

Ще бъдат произведени само 50 бройки от модела, който използва същия 2,5-литров турбодвигател като стандартния модел.

 

Ford ще произведе ограничена серия Focus ST WRX Edition, за да ознаменува титлата си при конструкторите в световния рали шампионат. От специално изпълнения автомобил ще бъдат произведени едва 50 бройки.

 

ST WRC Edition версията е базирана на стандартния Focus ST и се задвижва от същия 2,5-литров, 5-цилиндров редови турбо двигател Duratec с мощност 220 конски сили. Автомобилът има и същата 6-степенна механична трансмисия. Окачването е спортно - Eibach, смъква просвета с 15 мм, а джантите са чудовищни - 20-цолови, от състезателната серия на OZ.... "

Ето и точния линк: http://www.clubford.org/portal/content/view/343/115/

 

Това, което намерих пък за "стандартния Focus ST" е това:

http://carsplusplus.com/specs2007/ford_focus_st.php

Под втората синя линия пише: Engine size: 2522 ccm (153.89 cubic inches); Fuel type: Gasoline unleaded 95

 

Понеже не съм перфектно запознат с гамата агрегати на Ford питах Wikipedia-та какво ще каже за тези мотори Duratec. Ето резултата:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine

Class: Petrol engine

Всъщност може и аз да бъркам, наистина европейските Фордове не са ми най-голямата страст, но ти сигурен ли си, че става въпрос за дизелов двигател, защото аз малко се пообърках.

 

 

От тук нататък спирам да пиша независимо какво ще кажеш след мен. Ако искаш го приемай, че си ме "победил", че няма какво да ти отговоря, че ме е естрах.... не ми пука особено честно казано.

Поздрави и на теб и ако искаш си продължавай спора с някой друг, на мен не ми се занимава, пък и да не ми се обиди пак някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка при пейста - Focus WRC-S

.... тогава защо Импресата не е дизел и.....

И това ще стане :) през 2008г. Прочети за Subaru Boxer Turbo Diesel и ще видиш че ще се монтира и на Impreza :)

От тук нататък спирам да пиша независимо какво ще кажеш след мен. Ако искаш го приемай, че си ме "победил", че няма какво да ти отговоря, че ме е естрах.... не ми пука особено честно казано.

Поздрави и на теб и ако искаш си продължавай спора с някой друг, на мен не ми се занимава, пък и да не ми се обиди пак някой.

 

Каква победа?! Какъв страх?! Да не сме на състезание?! :)

Впрочем можем да направим едно състезание от 0 до 100км/ч, ама все си мисля, че с този бензинов 1.6 FSI нама да успееш :)

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем можем да направим едно състезание от 0 до 100км/ч, ама все си мисля, че с този бензинов 1.6 FSI нама да успееш :)

Поздрави smile159

 

Ако имаш голям мерак да се състезаваш с някой и да си мерите... чип тунингите ходи на Божура да се дърпате с Тсунами Тунинг и Гошо Карбуратора. Обади се да дойда и аз да ти засеча време и да ти дам знак като минат покрай теб, да не би да не ги видиш. Аз ако исках да се състезавам нямаше да си купя 1.6. Но само за протокола 1.6 FSI сравнена със стандартния 1.9 TDI-PD 105к.с. има повече коне (как беше? "конете са коне, независимо дали ас от деизел, бензин или пара") по-добро ускорение до 100 и по-висока макс. скорост. Другото са шофьорски умения, гуми и т.н. А това, че ти си си чипосвал двигателя си е твой избор. Аз моя си го харесвам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,айде пак с този е..н спор!

 

1.КУПЕТЕ СИ ЗА БОГА-МАКСИ ТУНИНГ и вижте-на полския драг рейсинг-с време 10,2 или 10,8(или 11,2;11,8-не съм вкъщи и не запомних наизуст) е Голф1(2)ка-ДИЗЕЛ(да дизел)-за съжаление е 2ри в класа си!

А сега сравнете с Цунами и Гошо(когото познавам лично-супер майстор си е човека)!Не е зле нали? :roll:

 

А за ВРЦ-колега-то там готвачите такива манджи правят-че не можеш да кажеш,че колата е бензинка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем можем да направим едно състезание от 0 до 100км/ч, ама все си мисля, че с този бензинов 1.6 FSI нама да успееш :)

Поздрави smile159

 

Ако имаш голям мерак да се състезаваш с някой и да си мерите... чип тунингите ходи на Божура да се дърпате с Тсунами Тунинг и Гошо Карбуратора. Обади се да дойда и аз да ти засеча време и да ти дам знак като минат покрай теб, да не би да не ги видиш. Аз ако исках да се състезавам нямаше да си купя 1.6. Но само за протокола 1.6 FSI сравнена със стандартния 1.9 TDI-PD 105к.с. има повече коне (как беше? "конете са коне, независимо дали ас от деизел, бензин или пара") по-добро ускорение до 100 и по-висока макс. скорост. Другото са шофьорски умения, гуми и т.н. А това, че ти си си чипосвал двигателя си е твой избор. Аз моя си го харесвам така.

 

нямам намерение да споря и да се заяждам и мисля че щом си избрал 1.6 FSI зачи си си преценил че това е най - добрия дигател затеб ...,

но с оглед че цената на 1.6 FSI и 1.9 ТДИ-ПД са почти еднакви разликата в ускорението от 0-100 е 0.4 сек., а за конете какво да говорим с един чип скачат от рас скачат на 130 (в този случаи вече не се наемам да правя сравнения) аз никога небих направил такава покупка с оглед на това че единия ми харчи градско 8.7 а другия 6.4 използвам изцяло каталожни данни ... това всепак са повече от 2 литра разлика мисля че е доста добър довод ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще кажа-всеки определя сам за себе си,какво му трябва и според собствената нагласа!

Всеки сам си решава-за някой е дизел,за друг е бензинка-всеки си определя сам за себе си според състоянието му и възможностите му!

 

За тези автомобили който са"всекиденевни" да спорим бензин и дизел е глупост!

 

Айде да спрем с този безмислен спор!

 

И Дизела и Бенизна си имат предимства и недостатъци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

spectrum, какво да ти кажа, 2-та двигателя са идентични като цена и вървеж. От там нататък си избираш каквото ти е на сърцето, това, което ще караш с по-голямо удоволствие. Аз избрах този, ако имах възможност щях да си купя 2.0 FSI, а ако имах още по-голяма възможност бих взел Ауди или най-вече Хонда Акорд... просто съм пристрастен към тази кола. Въпрос на усещане! Те хората за това правят различни двигатели, за да има избор всеки да избере според вкуса си. Това съм преценил че ми допада, това съм взел съобразявайки се с $ естествено. Всичко на тоя свят се съпбразява с $ :D Ама айде да не обръщаме темата на какво съм си купил аз, говорехме по принцип. Всъщност аз вече не говоря, приключих. Пиша само в спокойни и идилични теми, да си чета и да плача от умиление, да преливам от положителни емоции към другите съфорумци smile185

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА направиха се много парктични дизелови автомобили за общия потребителл, които предлагат много, много приличен "вървеж" при нисък разход на гориво......

 

Аudi A8 4.2 TDI quattro или Mercedes-Benz S420CDI

Прилични автомобили за общия потребител, с мнооого "приличен" вървеж

Тези "прилично" тежки лимузини ускоряват до 100 км/ч съответно за 5.9 и 6.6 секунди..Доста "прилични" резултати дори за спортни автомобили...:)

:mrgreen:

Колега, няма да се сърдиш, ама ... smile109

Дай боже всекиму да може да се сдобие с такъв приличен автомобил :)

 

Айде наздраве на всички! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...защо аджеба Ягуар не направят Диезл...
...най-вече Хонда Акорд...

 

Ягуар...имат дизел от доста време :mrgreen: А тази хонда...оня ден карах една чисто нова - по-голяма пръчка не съм карал! Но това е друга тема.

Правиш и сравнение с STR10... Страхотен двигател! То такива дизели няма (по 500+ а на новия Viper/RAM 600 к.с. при 8.4 литра!), че да ги сравняваме ;) Не, че няма дизели, които да ги бият на 1/4 мисля и то при пикапите...

Колкото до споменаването на Льо Ман n-пъти, ставаш кат' мушмурока voodoo и неговото Порше дизел, а не си такъв, което е видно от мненията ти! Победите на Льо Ман са единственно благодарение на по-редките спирания за зареждане. Ако някой не го е разбрал... Разбира се, че бензиновите агрегати са по-бързи и расовите коли са с това гориво. Но не мисля, че трябва да се омаловажават моторите на Audi вървящи с нафта, които се монтират на тежки лимузини и спортни купета. А и имат характеристики в ускорението и динамиката при доускорение, въртящ момент и разход...достойни за уважение! Аз не бих върнал един такъв дизел :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Победите на Льо Ман са единственно благодарение на по-редките спирания за зареждане. Ако някой не го е разбрал...

 

Хммм Не бъди толкова сигурен, че е само заради това. И track records се правят на подобни състезания...:)

 

The Audi R10 TDI will be the car to beat this weekend for the 12 Hours of Sebring. Two R10s (driven by Marco Werner and defending champion Dindo Capello) will both start in the front row, thanks to some amazing driving during the qualifying rounds by Werner that beat the track record by nearly a second (to 1m 44.974s). Capello qualified for second with 1m 45.326s.

 

The starting grid at Sebring

 

1 Biela/Pirro/Werner (Audi R10 TDI) 1m 44.974s

2 Capello/Kristensen/McNish (Audi R10 TDI) 1m 45.326s

3 Dumas/Bernhard/Castroneves (Porsche) 1m 46.046s

4 Brabham/Johansson/Dayton (Acura/Honda) 1m 47.109s

5 Wallace/Leitzinger/Lally (Porsche) 1m 47.130s

6 Herta/Franchitti/Kanaan (Acura/Honda) 1m 47.423s

7 Dyson/Smith (Porsche) 1m 48.175s

8 Fernandez/Diaz/Martinez (Lola-Acura/Honda), 1m 48.417s

9 Maasssen/Briscoe/Collard (Porsche) 1m 50.185s

10 Bach/Devlin/Matos (Lola) 1m 50.312s

 

Бре :) тия Поршета и Акури нещо....Къде си Ноооощен Дууууух?! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй, няма край тоя спор. :mrgreen:

Бензина е за малките и средните автомобили. Да речем до 2,5т. максимум. Просто не изглежда нормално под капака на един пикап да речем да боботи бензинов мотор. Просто му придава вид на играчка. Става американска(руска) работа. Като някоя ГАЗ-ка. Кой друг е способен да направи такова извращение като бензинов камион?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а кое е по добре голямо дупе или малко дупе,блондинка или брюнетка :mrgreen: не се 4удете ако е спам да е спам :mrgreen:

Казват, че добрият майстор работи на голям тезгях! :mrgreen:

Но аз съм далеч от подобен анадолски възглед за секса :mrgreen:

 

smile076 smile076

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а кое е по добре голямо дупе или малко дупе,блондинка или брюнетка :mrgreen: не се 4удете ако е спам да е спам :mrgreen:

 

Ако ще е дупе ...да е квото ще. :mrgreen: Претенций нямам :oops: .Блондинка и брюнетка не мога да ги различа в тъмнината :mrgreen: но,важното е да са подмити. :mrgreen: :mrgreen: Те ти спам!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.