Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново влюбен в бензиновия двигател


combata

Recommended Posts

Между другото, в София има едно популярно място за замерване на мощността :) От светофара на Била ( бул. България) до моста (детелината на околовръстното, Бояна).

Случайно, някога да си имал неблагоразумието :mrgreen: да замериш там твоята RS-ка?

 

Това там не е неблагоразумие - това е лудост! Там постоянно някой се размазва. Няма видимост, асфалта е износен, спират рейсове и пресичат пешеходци. Просто безумие!

По това няма спор. Даже безумие е слаба дума. Чакай да не види ZloQQ, че ще нареди червата пак.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ammcfc

    21

  • combata

    13

  • RETURN

    10

  • NightSpirit

    8

Най-много писали в темата

Между другото, в София има едно популярно място за замерване на мощността :) От светофара на Била ( бул. България) до моста (детелината на околовръстното, Бояна).

Случайно, някога да си имал неблагоразумието :mrgreen: да замериш там твоята RS-ка?

Там е опасно дасе вдигат скорости.Има паркирали автомобили отляво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...гледам, че новата 330d е 231к.с. Безспорно е добра...но няма да изневеряваме на VAG

:mrgreen:

е са...ако ги дават на една цена съм готов на развод ;)))0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, в София има едно популярно място за замерване на мощността :) От светофара на Била ( бул. България) до моста (детелината на околовръстното, Бояна).

Случайно, някога да си имал неблагоразумието :mrgreen: да замериш там твоята RS-ка?

 

Това там не е неблагоразумие - това е лудост! Там постоянно някой се размазва. Няма видимост, асфалта е износен, спират рейсове и пресичат пешеходци. Просто безумие!

По това няма спор. Даже безумие е слаба дума. Чакай да не види ZloQQ, че ще нареди червата пак.....

 

Споко, нема да тура банера! Щом го споменавате - не е забравен... Ще пусна направо един сайт!

А за детелината на околовръстното при Бояна... Там, под моста редовно си ми пишеха актове за превишена скорост, но чак 170 мисля, че не съм стигал с колата (то и не съм си гледал километража, помня само, че всички актове бяха за над 50 върху ограничението с изключение на един - с 44 - що само него помня, не знам). Виж, с двуколесното... Ако трябва да съм честен - изобщо не съм си правил труда да спирам... Всеки ден минавах от там за работа и ако на всяко минаване ми съставяха акт (те всъщност се пробваха и докато спирах - успяха да намалят точките ми в талона до нереални граници - двуцифрено число с отрицателен знак) нямаше да се отрази добре на бюджета ми, въпреки не чак толкова големите глоби. Баси, са като се сетя - 90% от карането ми тогава беше за солени глоби. Добре, че са съм се кротнал и само понякога ме хващат лудите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес карах Октавия 2 с новия двигател 1,8TSI 160к.с. и които ме побърка от щастие. :mrgreen:

 

Вчера карах 2.0TDI-PD с типтроник. Върви супер, не съм доволен от типтроника при потегляне. Мойта определено набира по-добре до 40.

 

Относно 1.9TFSI - предполагам че е доста приятно да го изрежеш, но имайки предвид много малката разлика в конете с дизела и огромната разлика в разхода ми се струва неоправдано да се взима бензина...

 

Лично мнение де...

 

2.0TDI май е с DSG, до колкото знам с 2 амбреажа. Мойта е с ръчни, но скоростните кутии нищо чудно да са еднакви. 1-ва е много дълга - веднъж вдигнах 50 (само веднъж) при около 5000 об. Дълга първа + турбодупка = не съм доволен .Ако искаш рязко да тръгнеш, трябва предварително да изръчкаш газта, което пък не е здравословно за амбреажа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С DSG е. При режим sport се справя по-добре, но определено до 30км/h реагира много мудно. При по-високи скорости няма ръчна скоростна кутия+човек който може да и се опъне. Иначе е голям кеф карането. Само дето пустия ляв крак все търси съединителя :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С DSG е. При режим sport се справя по-добре, но определено до 30км/h реагира много мудно. При по-високи скорости няма ръчна скоростна кутия+човек който може да и се опъне. Иначе е голям кеф карането. Само дето пустия ляв крак все търси съединителя :mrgreen:

 

Така е. От друга стрна, интересно защо и дават малко по-висок р/д? Дали заради по-глямо собствено тегло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пустия ляв крак :D ина4е за автоматик е страхотен.А относно разхода не знам защо автоматика винаги е с малко по голям разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Само дето пустия ляв крак все търси съединителя :mrgreen:
Да пустия ляв крак :D ина4е за автоматик е страхотен...

 

Ами седнете си на левия крак при следващото каране ако е за дълго :mrgreen: Не си правя таш@к! Иначе има шанс така да набиете спирачки, че свитки да ви излязат...и не само на вас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес карах Октавия 2 с новия двигател 1,8TSI 160к.с. и които ме побърка от щастие. :mrgreen:

 

А бре? Ще ме светне ли някой точно това моторче (1.8 TFSI 16 V) какъв въртящ момент има, че ми е интересно???

 

А какъв е въртящият момент при 2.0 TDI PD???

 

А време от 0 до 100 при двата???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами малко ме затрудняваш,единственото което ми направи впе4атление от компа беше моментния разход, който показваше моментен разход от 1.4l/h при вкл.климатик а за средния разход не мисля 4е от4итането беше реално показваше 18л :|

 

ами ако е била много нагрята колата т.е. седяла е на слънцето в началото е напълно възможен този разход,другия вариант е да е оборудвана с някакъв филтър като този за твърдите частици на дизеловите(на колегата опела му харчи на място с 600-800 грама /ч повече от същия мотор без DPF.

 

2.0 TDI PD въртящия момент е 320 Nm (добре,че има ASR)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А бре? Ще ме светне ли някой точно това моторче (1.8 TFSI 16 V) какъв въртящ момент има, че ми е интересно???

 

А какъв е въртящият момент при 2.0 TDI PD???

 

А време от 0 до 100 при двата???

1.8 ТSI 2.0 TDI

Тяга 250Nm 320Nm

0-100км/ч 8.1сек 9.6сек

Разход градско 10.1л 7.1л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре? Ще ме светне ли някой точно това моторче (1.8 TFSI 16 V) какъв въртящ момент има, че ми е интересно???

 

А какъв е въртящият момент при 2.0 TDI PD???

 

А време от 0 до 100 при двата???

 

За 1.8TFSI 16V за пръв път чувам :( Чувал съм за 1.8 20V....

За TDI-PD-то колегата ти е писал. Добра е моторетката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8TFSI 16V за пръв път чувам :( Чувал съм за 1.8 20V....

За TDI-PD-то колегата ти е писал. Добра е моторетката.

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5459

Ето тук, werz е писал за новия двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се обиждайте, ама вие сте си промили козъците с тия дизели. Имам чувството, че човека ако беше казал, че е е карал STR10 пак щяхте да кажете "Абе сигурно не е зле, но 2.0 TDI е почти същото, пък и гори по-малко". Изобщо не искам да се занимавам с глупавия спор дизел-бензин, но имам чувството, че някои хора губят представа за реалните неща. TDI-то може и 1 000 000 нютон метра да има и пак не може да се доближи дори до 1.8 TSI.

Колкото до разхода, първо който си купува такава кола не мисли за разход, второ естествено, че този разход 18 не е реален. Като е запалил колата студена и е дал яко газ да види как върви, много ясно, че първите километри ще даде 18 среден, може и 20 и 30 да даде. След още 5-10 км си пада до съвсем реално стойности за бензинов двигател с турбо. Е... не е 4, но не е и повече от 8-10 в никакъв случай. Който иска 4 да си купи ТДИ и да си кара с 90км. Който иска ускорение не мисли за разхода. И Cayenne Magnum харчи 35, ама дърпа до 100 за 5 сек. при тегло ок. 2 тона.

 

Edit: Прочетете темата на werz, към която има линк на предната страница и малко се осъзнайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се обиждайте, ама вие сте си промили козъците с тия дизели. Имам чувството, че човека ако беше казал, че е е карал STR10 пак щяхте да кажете "Абе сигурно не е зле, но 2.0 TDI е почти същото, пък и гори по-малко". Изобщо не искам да се занимавам с глупавия спор дизел-бензин, но имам чувството, че някои хора губят представа за реалните неща. TDI-то може и 1 000 000 нютон метра да има и пак не може да се доближи дори до 1.8 TSI.

Колкото до разхода, първо който си купува такава кола не мисли за разход, второ естествено, че този разход 18 не е реален. Като е запалил колата студена и е дал яко газ да види как върви, много ясно, че първите километри ще даде 18 среден, може и 20 и 30 да даде. След още 5-10 км си пада до съвсем реално стойности за бензинов двигател с турбо. Е... не е 4, но не е и повече от 8-10 в никакъв случай. Който иска 4 да си купи ТДИ и да си кара с 90км. Който иска ускорение не мисли за разхода. И Cayenne Magnum харчи 35, ама дърпа до 100 за 5 сек. при тегло ок. 2 тона.

 

Edit: Прочетете темата на werz, към която има линк на предната страница и малко се осъзнайте.

Успокой се и ти малко :) Audi A8 4.2 TDI ускорява за 5.9 секунди, и познай колко харчи - раздели 35 на 3:mrgreen: Нали не мислиш, че е по-лека от Cayenne...A Audi R10 мачка всяка година на Льо Ман.

Бензиновите двигатели са супер, но и дизелът хич не е за изхвърляне :mrgreen:

И не изпадай в крайни и смешни твърдения....щото освен Voodoo друг едва ли ще ги оцени високо :)

Моите уважения към колегата werz, но все още не го считам за крайна инстанция

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое точно е смешно в изказванията ми? Май по-смешно от моите изкзвания е само твърдението, че печките са по-динамични от бензина. По-икономични - ДА, по-голяма тяга за големи джипове, камиони и т.н. - ДА, но по динамични.... smile091 smile120 Човека беше пуснал тема, че 1.8 TSI ВЪРВИ, а не колко харчи!

И айде стига вече с тоя Льо Ман. Аз лично смятам, че "успехите" на R10 na Льо Ман са чист маркетингов трик. Но тъй като си признавам, че нямам никакви доводи да защитя това твърдение ще призная "успеха" на R10 на Льо Ман. Ама айде стига с тоя Льо Ман. Дайте друг пример. Льо Ман, Льо Ман, Льо Ман, Льо Ман, Льо Ман, та ЛЬО МАН (+ 1-2 епизодични "прояви" на Seat TDI на WTCC). Ами дайте друг пример. Ами като е толкоха хубав тоя диезел и е спечелил на ЛЬО МАН (споменахме ли го вече :-k) ами защо аджеба не направят WRC на дизели (не казвам Ф1, защото е банално, макар и безспорно, а аз не искам да съм банален като теб с ЛЬО МАН и да повтарям едно и също), защо ажеба Ферари не направят дизеляк, защо Ламбо, Бугати, Мазерати не направят дезеляк. Аме айде тези марки са емблеми и отново за да не съм банален (като ЛЬО МАН, ЛЬО МАН, ЛЬО МАН) тогава защо Импресата не е дизел или Лансър Ево, защо аджеба Ягуар не направят Диезл или пък едно Фантомче дизел също ще дойде добре, хем ще ускорява до 100 за 5.7 при тегло от 2.7 тона, хем ще харчи малко. Все пак един икономичен Фантом кому не е нужен в наши дни?

ИКОНОМИЧНИТЕ КОЛИ ЗА ДИЗЕЛ, МПС-та, на които е нужна ТЯГА и мощност за превоз на товари, теглене, бутане и т.н. са ДИЗЕЛ. ДА, дизела не е това, което беше преди, ДА направиха се много парктични дизелови автомобили за общия потребителл, които предлагат много, много приличен "вървеж" при нисък разход на гориво. НО да ми говорите за дизелови спортни коли, понеже R10 било спечелило ЛЬО МАН (най-после да го споменем), да ми сравявате най-новата технология за бензин + турбо токпресор с ва'що скъпоценно TDI (с всички Нютон метри, даже с Исак на емблемата) от гледна точка на динамика.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A8 4.2 TDI ускорява от 0-100 за 5.9 секунди

Само това ще ти отговоря.

 

Иначе пак те призовавам да се успокоиш и да се въздържаш от лични квалификации като "промити мозъци" и прочие.

Включтелно и нашата любима марка - Шкода - има спортни модели с дизелов двигател.

И за стотен път ти повтарям, никой не отрича нито бензиновите, нито дизеловите двигатели. Просто коментираме предимствата и недостатъците и на едните, и на другите.

Be cool

 

 

 

:mrgreen:

Това също е дизеляк!!! Само недей изпада в криза :)

SEATDiesel.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, 911 GT3 ускорява за 4.1. Ако искаш такава игра да си направим. Само дето ти ще дадеш 1-2 до 5 примера, аз мога да ти давам до утре примери и да имам още една торба за другия ден. Просто мога да цитирам всяка една СПОРТНА кола. Виж ако сравняваме ТИР-ове няма да имам шанс, там ще ме биеш с разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a toq tup primer za Le MAN ne ozna4awa absoluto ni6to poradi pri4inata 4e audi e svetevon 6ampion 7 godini podred kato poslednite 2 sa s naftov dvigatel.

 

Zad pobedite na 24 le man stoi imeto AUDI, a ne imeto naftov turbo dvigatel >>>> ot 2000g nasam pe4elqt i s benzinov ekvivalent.

 

 

pp.sori za latinicata nqma da se povtori!;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.