Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

"хъркане"от 3та и 4та предавка


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Става въпрос за 4 степенна кутия! Последния ремонт бяха сменени синхронизаторите на 3та и 4та скорост с нови купени от магазина на В.Левски! Оригиналните синхронизатори от 3та и 4та сложих на 1ва и 2ра. Направих така понеже "новите" синхронизатори ми се виждаха от по-мек материал(бяха жълти- различни от оригиналните в кутията). След пробег от около 2000км 3та и 4та предавка започнаха да "хъркат"- както когато се опитваш да вкараш на скорост без съединител.1ва, 2ра и задна скорост се превключват без проблем.

Моето лично мнение е че тези нови синхронизатори са сдали багажа. Според вас от какво друго може да се окаже проблема- лош съединител, липса на масло в скоростната кутия (имам малък теч там!!!)...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля , че са ти заминали новите синхронизатори. При мен миналата година се счупи съединителя и първа и задна включваха ужасно, а трета и четвърта - никакви проблеми.

При липса на масло щяха пак да хъркат най - вече първа и задна, според мен, но все пак не е лошо да провериш нивото за всеки случай. А и вече няколко пъти си купувам нови части, които изкарват учудващо малко време - смятам , че ги правят явно по- некачествени вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж нивото на маслото първо. Ако има достатъчно - пипни - ако има твърди частици - значи синхронизаторите са сдали багажа.

 

За съжаление - новите части за всички стари коли са некачествени по мои наблюдения.

/Малко off /... Ако видите руснаците какви шлици бяха сътворили на един механизъм за предно стъкло за ВАЗ... Отвънка - опаковка, даже холограмен стикер. Обаче ръчка не може да се монтира... Уникално некадърно изпълнение. И се почна едно търсене... Викат - слагаш пластмасова ръчка, сега са само такива. А пластмасовата ръчка влиза буквално с удар ](*,) ... На третия магазин намерих с нормални шлици. Единият механизъм - руски - 8 лв, другият - с магическите буквички "СССР" - 13лв. И на двата влиза металната ръчка. Погледнах, пипнах... Е нема такава разлика. Купих "СССР".

 

Същата работа е с новите части за Шкода. Все едно са произведени от същия колхоз, дето е правил шлиците на оня механизъм. Бях снимал за сравнение дистрибуторните капачки... Или гърнето, което за моя изненада тежи има няма 3 килограма. Шок и ужас!

 

Решението на проблема е ясно - търсене на останали от едно време части...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да я сваля кутията, ще й проверя маслото. Не мисля че е останала суха понеже теча, всъщност е съвсем лек! Ще комбинирам цялата работа с ремонт и на полуоски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се повредата в буталцето на съединителя- изпускаше спирачна течност! Въпреки това скоростната кутия е на масата и вече е отворена за профилактика. Херметика, с който беше залепена просто беше отмит и го нямаше. Маслото сълзеше между двете черупки и успях да излея от пробката между 0.5 и 1.0 литър! Синхронизатори, лагери, зъбни колела и най-вече задната скорост(поради която преди беше отваряна) са екстра!

Предстои силиконясване :lol: събиране и монтиране на купето, придружено с ремонт на полуоски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя вече е ОК! Смених предната и задната помпа с нови. Кутията и двигателя ги качих! Хъркането продължава да съществува на 3та и малко по-малко на 4та! :evil: Предстои 2ро отваряне на скоростната и разглобяване на вала! Предполагам че все пак е от синхронизаторите- по-точно от оребрението на вътрешността им!

Следва продължение ;)

 

П.п

Това жълтото го има на 3та и 4та скорост!

Image003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж нивото на маслото първо. Ако има достатъчно - пипни - ако има твърди частици - значи синхронизаторите са сдали багажа.

 

За съжаление - новите части за всички стари коли са некачествени по мои наблюдения.

/Малко off /... Ако видите руснаците какви шлици бяха сътворили на един механизъм за предно стъкло за ВАЗ... Отвънка - опаковка, даже холограмен стикер. Обаче ръчка не може да се монтира... Уникално некадърно изпълнение. И се почна едно търсене... Викат - слагаш пластмасова ръчка, сега са само такива. А пластмасовата ръчка влиза буквално с удар ](*,) ... На третия магазин намерих с нормални шлици. Единият механизъм - руски - 8 лв, другият - с магическите буквички "СССР" - 13лв. И на двата влиза металната ръчка. Погледнах, пипнах... Е нема такава разлика. Купих "СССР".

 

колега, на моделите ВАЗ 04, 05 и 07 наистина шлиците на механизмите са по-други от тези на жигулите - съответно и врътките са различни модели, като за по новите са пластмасови

 

Моето лично мнение е че тези нови синхронизатори са сдали багажа.

 

Мите, все пак колегата е прав, има го и тоя момент - ние точно затова гледахме да ползваме оригинални употребявани, но запазени синхрони и други части (включително лагери) при ремонта на кутиите но какво се е получило скоро ще разберем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са различни шлиците на пластмасовите ръчки... Някой път като дойда на среща ще ти донеса машинки и от 01, от 05 и тия ментелявите. Там шлиците просто не са шлици, ами някакво странно накълцано нещо.

 

По темата - няма какво да напиша - може само да се гадае какво е станало, докато не се разглоби. Щом и без масло е работила... Мога само да ти пожелая успех и дано щетите да не са много големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.