Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автоматично отваряне на врати?


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Забелязал съм в сайтовете и в БГ някои коли, нямат никакви дръжки и ключалки на вратите! За ключалките е ясно какво правят- централно. По ми е интересно какво ползват за "открехването" на вратата и може ли така да се направи при Еслтелките(може де, ама как).

Мисълта ми е следната- да се "запушат" дръжките и на 4те врати и поне двете предни врати да имат опция за отваряне автоматично.

Приемам всякакви снимки, схеми и писаници по тая тема!

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко на 120 може да стане много лесно - след като си махнал дръжката на вратата отвън тя може да се отваря като се монтира обикновена машинка за централно, само че на хоризонталния лост, който се грижи за отварянето, все едно дърпаш вътрешната дръжка. А дясната врата ще отваряш отвътре.

 

По ми е интересно какво ползват за "открехването" на вратата

Ами освен машинката за централно, може да се сложи една пружина на ограничителя на вратат и тя да зейва хубаво като я отвори машинката!

 

Това е много просто изпълнимо ако имаш аларма /не е нужно да е скъп водел/ с допълнитеен канал /с кратък сигнал на него/. Аз например използвам допълнителния канал, за да си отварям багажника /пак с машинка за централно/ - задържам 2 секунди option-а на дистанционното и се отваря.

 

Ако имаш аларма може да го направиме, ако не - свиркай да монтираме една, та да се радваш и на централно.

 

ПП: По принцип предполагам че съществуват но не съм виждал в bg комплекти модул с дистанционно на което да има примерно 4-5 бутона с които да си избираш кои канал на модула вътре да сработва и да отваря съответната врата. Ако имаше тук такива можеше направо вместо да се закачат машинките за централно в положение да заключват отключват, да отварят вратите, защото ако нямаш дръжки и да е отключена колата няма как да се отвори.

 

По принцип това може да се направи и с обикновен модул с дистанционно с 2 канала, но означава допълнително дистанционно, а при положение че имаш едно за алармата ми се вижда неудобно да носиш две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така предполагах, че ще стане! С машинка, която издърпва лосчето за отваряне отвътре! И си прав че заключване няма да е нужно след замазването на дръжките!

Ще се обаждам ако видя трудности при монтирането на моторчетата!

Дай съвет от къде мога да купя добри моторчета и "майката" за тях с дистанционните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите да се беше огледал на събора на соколския . На Цецо естелката беше така на 4те врати. Разгелдай снимките и ще го видиш>> червена естелка със раздути вежди и прагове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните врати на Фаворита ми бяха със специални машинки - соленоид, задействаха се от дистанционното на алармата. Даже си ги свалих като го продавах и възстанових заводското отваряне.

 

Сега си направих капака на Октавията да се отваря с такава машинка и с копче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, можеш ли да дадеш марка, модел на тези твойте машинки - соленоид! С какво се различава от тези с моторчето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, има на българския пазар два най-разпространени вида моторчета за цетрално: 1. класическите, които като им движиш оста на ръка усещаш как се движат зъбните колела вътре на редуктора. 2. малко по-нови, на които движението на оста на ръка е абсолютно леко и без усилие - аз лично ги предпочитам, особено за монтаж на предни врати където е необходимо да не се затруднява отключването с ключ при необходимост - от този вид съм взимал от Конрад. Иначе обикновените ги има навсякъде - на Илиенци, в BSM и т.н. За много места и те са перфектни. Имай предвид, че въпреки произхода на машинките - Китай, те са учудващо сполучливи и издръжливи при правилен монтаж. Една машинка струва ~5лв максимум в зависимост от бройката.

 

Има хора които бъркат машинките без усилие на преместването на оста със соленоиди /електромагнити/. Вторите обикновено са доста по-скъпи и с много по-голяма сила и се изпалзват за отваряне на механизми на багажници.

 

Аз не разбрах - за управлението дали искаш аларма или само някакъв двуканален модул и какво точно искаш да се получи в крайна сметка - ще има ли централно, ще трябва ли ако е аларма да има повече от един допълнителен канал, за да отваря и багажник примерно? /имай предвид че с един допълнителен канал е горе долу нормално, но с повече от един става въпрос вече за доста по-висок клас аларма/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам да избягвам да слагам аларма! Искам да има модул с два канала за лява предна и дясна предна врата. Реших че няма да се заключват понеже няма да имат дръжки отвън.

Т.е Едно двигателче за едната врата и още едно за другата + един модул 2 канален- единия канал за едната врата и другия за другата. Т.е с дистанционното да могат да се открехват и двете врати!

Вики, мислиш ли че ще е достатъчно едно такова двигателче за дърпане на лоста за отваеяне отвътре? Чесно да ти кажа тези механизми на двигателчетата незнам колко са силни!

Общо взето ми се разясниха нещата! Сега колата се подготвя за боядисване бавно и славно. Когато излезне от бокса почвам бавното събиране на чаркуляците + монтиране на механизмите за отваряне ;)!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко аз ще гледам да изровя един такъв модул с два канала и да го огледам дали е удобен за целта. Имам смътен спомен, че имаха бутон на платката за програмиране на режимите в които да работят двете релета на платката - дали да са като за централно или не. Дали машинките са достатъчно силни може да се разбере само ако се пробва на практика, както и дали има достатъчно място за захващането им, което се надявам да не е проблем. По принцип на Шкодата механизъма де движи много леко, особено ако е почистен и смазан хубаво, така че се надявам да са достатъчно силни за целта обикновените мотори за централно, за да не се налага слагането на по-скъпи.

 

Ако искаш може да минеш да ти дам един мотор за централно да си пробваш с него дали ще е достатъчно силен и къде да се закрепи, за да знаеме дали такъв ще върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.