Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bg

Смяна на ангренажна верига къде??? За Фабия


jethro

Recommended Posts

В ЕТ ми искат 180лв.,само за работа.Някой знае ли къде могат да направят качествено това, защото в сервиза на VW от където я поръчах не бяха сменяли и не можаха да ми кажат цена.

Благодаря на всеки който сподели къде е сменял своята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от Сф. мога да ти пусна телефона на мой приятел, който ми поддържа колата ако искаш и да си се разберете за цена и кога да стане (че е зает в повечето време). Лично аз съм доволен от него и той се грижи за всичките ми коли до сега. А и съм пращал и други колеги (от клуба и доста от работата ми), които казват, че е ОК и си го посещават, когато имат нужда. Последно на приятелката баща й беше при него и каза, че е много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,по добре да ти я сменят в ЕТ ,защото операцията е гнусна.Самата верига с колелото е 28 лв,но се сваля картера.Той обаче се лепи ,понеже няма уплътнение и е залепен с някакъв специален силикон.Та като го свалят може да се повреди повърхноста на каретера и след това се лепи трудно , а там знаеш че не трябва да тече.Този който прави трябва да е наясно с операцията.Аз като я сменях ,моя механик го отлепи с чук и отверка и след това стана беля.После докато го изглади видя зор.И като се замисля спестих 100лв, ама картера вече не е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картера се лепи с термоустойчив силикон за 4 лв. от пазара , гарнитурата на капака също ... тънкоста е по капка лепило за резби на болтовете на картера , щот малко се развиват след определен брой километри / поне на моита е така / и най - голямата тънкост е зацепването дето всеки карал Шкода го знае - 12 оси между белезите на колелата т.е. всеки майстор може да ти е от полза , но разкаченето е голямо и ако незнаеш кое след кое е може и да закъсаш или да строшиш нещо .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де обща взето на колко хиляди километра трябва да смениш веригата.

 

100 000-120 000км и почва да се чува. Това за 1.4 мотора обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е достатъчно разхлабена , че да дава отклонения в аванса , но т.к. ъгъла на запалване при Фабията се определя от компа посредством датчик следящ коляновия вал остава ухото - почва да издава метален дрънчащ шум ... аз съм свалял верига на 90К километра , която беше като нова ... мисля , че на Фабията има едно капаче на мястото на делкото през което може да се погледне дали е разхлабена ... инак божа работа предишната верига я хвърлих на 30К , а таз вече 60 000 не е мръднала ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.