Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Немога да повярвам - изгорял ми е вентилатора на радиатора?


smirn0ff

Recommended Posts

не не съм пробвал до момента. това ще го пробвам 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама пробвай с двата кабела защото може и масата да ти прави въртели....

 

Ама сложи дебели кабели, че да може и акумулатора да смениш заедно с перката :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама пробвай с двата кабела защото може и масата да ти прави въртели....

 

Ама сложи дебели кабели, че да може и акумулатора да смениш заедно с перката :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

това нещо не го разбрах... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф ... днес не се сетих за тоя трик със парното :)

 

мотора го пробвах дали не е "запекъл" но се върти доста добре на ръка ... пробвах дори при запален двигател да го помръдна малко с една отверка за да захапе, но не искаше.

Не те съветвам да пробваш на запален двг. Понякога (за беля) тръгва съвсем неочаквано - е така от рогатия :evil: и ти както не очакваш и си се отпуснал - стават сакатлъци :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф ... днес не се сетих за тоя трик със парното :)

 

мотора го пробвах дали не е "запекъл" но се върти доста добре на ръка ... пробвах дори при запален двигател да го помръдна малко с една отверка за да захапе, но не искаше.

Не те съветвам да пробваш на запален двг. Понякога (за беля) тръгва съвсем неочаквано - е така от рогатия :evil: и ти както не очакваш и си се отпуснал - стават сакатлъци :(

много добре знам че при запален двигател трябва да внимавам... отверката я бях хванал с два пръста и ако изхвърчи се удя в блока на двигателя. просто го помръднах с рязко движение с отверката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Такъв номер ми изигра мотора на вентилатора не е за вярване.След много главоболия се оказа, че пружинката на четката откъм контактната пластина не контактува с леглото и какво става с охлаждането на двигателя не ми се пише.Проблема си го реших като с поялника запоих кабела на захранването с контактната пластина на четките/и двете/.Вече съм спокоен за двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оффф след като се върнах от САЩ още не съм го оправил ... право каза Бест Формана, че като дойде зимата въобще няма и да си помисля за него ... просто му трябва да го заарам в сервиза ... нямам никакво време да се занимавам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.