Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

два проблема - висящи кабели и гаснене при намаляване


joeless

Recommended Posts

1. преди няколко дни из краката ми се замотаха няккави кабели - от снопа който минава над педалите. два жълти, с клеми. Огледах хубаво отдолу, но не намерих никъде свободна букса, и не разбрах за ккаво са. ако някой може да ми подскаже..

Не че има проблем, всичко си работи нормално с тоците ама знае ли човек..

ето снимка - http://farm2.static.flickr.com/1216/124 ... d8.jpg?v=0

 

 

2. откакто съм с новия двигател, при по-рязко или просто не съвсем плавно намаляване (спиране) двигателя изгасва. Естествено не спирам на скоростр спирам си както трябва, но угасва ако не подам малко газчица докато намалявам, а това не е препоръчително, нали.. откъде може да идва проблема? евентуално нещо да напрявя сам, защото скоро не ми се очертава време да отида до сервиз.. [/img]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колев, десния стоп не ми работи, мислех че е от крушка, оказа се че не е и мислех да ровя кабелите. Къде би трябвало да влизат висящите кабелчета? Не видях свободна букса при педалите... има само на гърба на педала на газта две, но са заети така или иначе...

 

Второто може да е от ниско ниво в поплавъковата камера на карбуратора.

незнам как да си регулирам карба.. ще съм много благодарен на малко идеи и насоки :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата кабела може да са от устройстовото, което сигнализира, когато ти пропадне педала на спирачката, намира се отзад на спирачния педал, при устройстовото аз включване на стопа.

Относно гасненето - може да е от сервото - пробвай като е спряла колата на свободен ход да натиснеш педала на спирачката няколко пъти - ако и тогава иска да гасне - от сервото е .

За карба - поплавъка трябва да е на 1 сантиметър от капака на карборатора и да докосва леко сачмата на игления клапан - има го упътването в зелената книга или на Суванджиев, но едва ли е от това - аз съм карал с доста ниски нива на горивото за проба и просто колата ми е била по-спъната. А ако е наистина много ниско ще ти прекъсва и придърпва постоянно - имал съм и тоя проблем.

Ето къде са упътванията:

http://store1.data.bg/guestxx/Skoda%20b ... ena/46.jpg

http://store1.data.bg/guestxx/Skoda%20b ... a/9917.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема с гасненето го разреших, по метода на изключването и следвайки указанията на японския професор Нагоди-Го :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (много мъдрост има в тоя професор, още от техникума ме учеха да ползвам знанията му)

та...

 

1. От сервото не е - колата си гасне и без да натискам спирачката, просто не държи обороти на празен ход. Което навежда мисълта към:

2. Карба smile166 амиии... бащата изрично ми е забранил да пипам карба (за друго може и да не го чувам изобщо, обаче за Настя никога досега не е грешил с нищо, така че НЕ ПИПАМ)

3. По метода на Нагоди-Го, намираме най-елементарния момент от който се влияят оборотите - жилото на газта :D Натягаме го маааалко повече и отпускаме леко пружината която го връща... и О, ЧУДО НЕЗЕМНО!!! smile126 не гасне на празен ход... държи обороти, може би мааалко по-високи от нужното, но това не е голям проблем нали? Не гасне в движение - пробвах доста резки спирания - перфектна е...

 

Нещо обаче бе на косъм да накара косата ми да побелее за минута - както си карах пробното кръгче отпуснах газта, и изведнъж скоростта почна да пада мнооого по-бързо от нормалното... опитах да подам газ, обаче поемаше на пресекулки... Уплаших че пак съм и е**л главата и изтръпнах... Направо си откачих от страх... :mrgreen: Е, оказа се само че пружината която връща газта се е закачила в стърчащия край на жилото на газта ... пфффф.. наистина ми изкара акъла това... :mrgreen:

 

Та така да..единия проблем е отстранен, поне временно

Кабелите все така остават неизвестни... Отзад на планката на педала на спирачката видях само две клеми - и двете са заети... smile166

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

индикацията за пропадане на педала , за което ти пише колегата се вижда че си е ОК от снимките. От другаде са кабелите.

 

аз бих направил следното нещо.

 

1. бих замерил има ли (+) на някой от тях или няма.

2. с приятел да видя абсолютно всичко което може да свети и мига и свири дали работи.

3. ако на т.1 отговора е НЕ а на т.2. отговора е всичко е ОК. да го заеба и без да ми пука да ги скрия някаде.

4. ако на Т.1 е ДА(има (+)) а на т.2. е всичко работи да ги изолирам и да ги набутам някаде дето няма да ги видя следващите 2-3 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.