Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Началото на края на бензиновите бегачки


TDI_fen

Recommended Posts

zloQQ, VooDoo,

Благодаря ви за приятното събуждане :mrgreen:

 

VooDoo,

абе като гледам тоя волан почвам да си мисля, че твойте мечти са всекидневие за някои хора smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 271
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    45

  • The Best Forman

    26

  • ammcfc

    25

  • zloQQ

    24

Най-много писали в темата

Виж, Voodoo или B7aplina - както и да се криеш. Направи услуга на целия форум и започни да пишеш правилно - както думите, така и разсъжденията си! Гледам ти постовете и единствения, в който няма правописна грешка съдържа... "ХАХАХАХАХАХА". Толкова ли можеш? Много е малко, стягай се и ходи повече в училище и по-малко по форумите и странните сайтове.

 

Имам лошото усещане, че слушаш адски много чалга, а тя се слуша на пияно и много силно - така, че не чуваш и собствените си мисли и това те прави без връзка с действителния свят.

 

Опровергай ме, вземи един буквар и учебник по литература и нека всички видят за какво е запетайката, главната буква, че "неме интересува" се пише "НЕ_МЕ интересува". Ако трябва да ти се коригира всяко мнение само червен цвят ще има. СТИГА ТОЛКОВА!

 

Научи се да пишеш! Научи се да бъдеш добре обоснован и да не използваш вулгаризми - с тях нямаш извинение другите да не ти отговарят цинично и обидно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то тоя Алпина е мноо зле ... някакъв пубертет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорът е безмислен!Истината е следната-при еднакво каране Окти РС дизел харчи 6,5,а бензина 8.Говорим за темпо,което доста хора биха нарекли безрасъдно.Втора истина дизела не може да догони бензина и субективното усещане е за над 30коня разлика.Ако сметнем и разликите в обезценяването говорим за около 35лева на 1000км в полза на дизела-смешното е ,че хубавите нискосерни дизели V-power,Premium и прочие са по-скъпи от А98 на Лукойла.Производството на дизел е далеч по-евтино от това на бензина-в момента се пълнят гушите на нефтените концерни и дизеловозависими отрасли като селско стопанство и транспорт страдат.

Мирише ми на обратна революция,адски ще ми е интересно сравнение на 1,8тфси във версията с 170кс и 2,0тди.При голг има моделен вариант спиид при който има само 2 двигателя 1,4 и 2,0тди и и двата са 170 коня и тежат еднакво.Имайки впредвид,че бензина е с компресор и турбо(адски тежък-по-тежък от дизела с 5кг) колата пак е по-бърза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С други думи, ако един дизелов двигател има мощност от 150к.с. , почти цялата тази мощност ще е налична от 1800 до 3500 оборота. Докато при бензините, кривата на мощността е силно наклонена. Ако бензинов двигател има мощност 150к.с. , то той я достига чак във високите обороти - 5000-6000. В ниските обороти мощността - примерно 2000 - ще падено под 90к.с.

 

Това не е така или най-малкото - е силно преувеличено ... като доказателство, прилагам кривата на мощността за Октавия 1.9SDi, 1.9TDi 90кс, 1.9TDi 110кс ... всеки сам може да види от 1800 до 3500 оборота дали почти цялата мощност е налична ... разбира се, колегата ammcfc винаги може да каже, че под почти разбира ~50% :D

 

19SDI_50kW.jpg

19TDI_66kW.jpg

19TDI_81kW.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема можете най-спокойно да си я заключите! Толкова много глупости са изписани от толкова невежи хора, че вече е станала еба*ти буламача от простотия....

 

TDi RulZzZzzz :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

TDi RulZzZzzz :!: :!: :!:

 

 

и простотията продължава :mrgreen:

 

и аз съм освен за заключване и за изтриване на темата. Като влезне някой нов потребител и като види какво се пише тука ще си набие камшика и няма да се върне :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

TDi RulZzZzzz :!: :!: :!:

 

 

и простотията продължава :mrgreen:

 

и аз съм освен за заключване и за изтриване на темата. Като влезне някой нов потребител и като види какво се пише тука ще си набие камшика и няма да се върне :(

 

Прав си! Изтрий я ако имаш права. Непристойно е да се пишат такива глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Какво сте се вманиачили в това "трий"?!?!?! Нека си има и спам. В крайна сметка всеки иска да си поспори от време на време. Като не ви кефи темата не четете/пишете в нея. На всички ни е ясно че не може всички теми да са еднакво интересни за всички във форума.

 

Аз се обявявам за запазване на темата и дори продължаването и :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам те аз тебе днеска темичка , утре темичка , другиден книга ша издадеш ... няколко тома даже :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам те аз тебе днеска темичка , утре темичка , другиден книга ша издадеш ... няколко тома даже :mrgreen:

 

Поне smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай сега и графика на бензинов двигател. Тогава ще видиш кое къде има мощност :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя.:oops:

Запазва въртящия момент в широки граници.

Мощността няма как да е еднаква, по простата причина, че тя е правопропорционална на оборотите.

Имаше един колега с подпис нещо от сорта "Конските сили продават колата, а въртящият момент я движи..." :mrgreen:

Нека той да обясни с примери и картинки каква е разликата между мощността и тягата :)

 

Аз също съм за темата да остане. Тя съществува във всички форуми, и не само български такива.

Нека просто модераторите да изтрият офтопика и откровените простотии.

Поздрави на всички smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но без да искам натиснах "прати".

Графиките не са съвсем верни, може би защото руският "художник" не е добре със смятането.

 

Колега, точно ти ли знаеш къде руският художник не може да смята? Я разясни на нас, другите руснаци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека модераторите да не трият нищо! Просто да я преместят там дето и е мястото - "Всеки за всичко".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но без да искам натиснах "прати".

Графиките не са съвсем верни, може би защото руският "художник" не е добре със смятането.

 

Колега, точно ти ли знаеш къде руският художник не може да смята? Я разясни на нас, другите руснаци!

 

Гр.1 и гр. 3 - при 3000 об/мин. има различни съотношения м/у въртящ момент и мощност. Тъй като мощността е право пропорционална на оборотите и въртящия момент, това показва неточност в изпълнението на графиките. При турбо-дизелите графиките на мощността са параболи, а не прави. Лека нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само ще помогна от към таблички с един линк! Ако някой има желание - да ги погледне. Графиките са малко по-различно изобразени и са по 2 показателя за kW и 2 за Nm за всеки модел - нормалния софт + флашнат такъв!

 

http://www.talavana.cz/chip/00001.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко , от къде набара тез объркани диаграми бре ... според тях излиза , че при 1,8Т по - дълго време разполагаш с максималния въртящ момент , докато 1,9 ТДИ 96kW достига максимума при 2500 об/мин и рязко пада ... тва е объркана работа :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози модел на Ауди А5 3.0 V6 TDI quattro бетонира мнението, че турбодизелът има място сред спортните автомобили. И как иначе – мощността на трилитровия двигател е сравнима с тази на бензинов със същия обем – 237 к.с., а да не говорим за максималния въртящ момент от 500 Nm, който определено надминава този показател в един бензинов мотор. Освен това за S5 се шири мнението, че този модел с V8 двигател съвсем не е достатъчно ориентиран в посока спортно шофиране. Това е по-скоро кола с объркана идентичност – нито спортно купе, което да карате на границите на възможностите му, нито убедителен GT автомобил. В това отношение TDI изглежда по-разумният вариант.

 

Audi А5 3.0 V6 TDI quattro Три са основните проблеми на А5 концепцията. Първо, в сравнение с другите модели с предно надлъжно разположен двигател, главните компоненти са с различно разположение. Диференциалът се намира между двигателя и съединителя, което позволява предните колела да отидат по-напред, което влияе добре на разпределението на теглото и на външния вид на колата. Кормилната рейка е по-ниско разположена и е свързана с предните колела чрез по-къси и по-малко гъвкави кормилни щанги. Въпреки това, при каране, А5 и особено S5 оставят впечатлението, че предницата им е много тежка – недостатък, който новото шаси се очакваше да премахне.

 

Защо се получава така? Д-р Хорст Гласер, шефът на отдела за динамика в Audi, явно е бесен. “Съгласен съм, че е така”, каза той, “но от маркетинговия отдел настояваха, че по този начин А5 ще създава усещането за позната кола в клиентите на Audi.” Ами онези клиенти, които Audi се надява да “открадне” от BMW? “Надявам се, че това постепенно ще се промени”, допълни печално д-р Гласер.

 

Вторият недостатък е, че А5 е ненужно голям автомобил, при условие че мястото отзад е толкова оскъдно. В резултат на това колата създава чувството, че е прекалено обемиста. Новият модел А4, чийто дебют предстои, ще е изграден върху същата платформа и ще е по-тесен.

 

И накрая, външния вид. Ако вземем прототипа Audi Nuvolari, който беше представен в Женева през 2003 г., и махнем металическия техноизглед, а добавим провиснала линия на прозорците и променим малко формата на задните прозорци, се получава посредствена кола, която отхвърля голяма част от дизайна, който Audi се стремят да оформят години наред. Шефът на дизайнерския отдел Валтер Да Силва казва, че това е най-хубавата кола, която е проектирал. Дотук с влиянието на италианските майстори на каросерии…

 

Но ето че карам това 3.0 TDI по планински път край Верона и удоволствието от шофирането постоянно се повишава след първоначалното недоверие заради разочарованието от S5. Претоварен бус Fiat Ducato е пред мен на къса права в баира. Трета предавка, газ до дупка и прелитам покрай него, докато отприщвам огромния въртящ момент. Обратен завой… Втора предавка, и отново газ до дупка, но изчаквам половин секунда, за да може quattro задвижването да приложи върху асфалта неимоверното си сцепление на излизане от завоя. Отлична машина за планински пътища.

 

Звукът на двигателя също е хубав. Познава се, че горивото се самозапалва от компресията в цилиндрите, но тембърът е дълбок и култивиран. Окачването е по-меко от това на S5, затова тежестта на предницата е по-добре прикрита. Всичко това трупа червени точки в актива на колата. Наслаждавам се на тихата работа на двигателя, стабилното поведение и практическите ползи от технологиите, внедрени в нея. Впечатляващо е и ускорението, 5,9 сек. от 0 до 100 км/ч. Това е по-добре от 3,2-литровия V6 бензинов модел, който се нуждае от 6,1 сек.

 

След това седнах зад волана и на Multitronic 3.2, с предно предаване и безстепенна трансмисия, но не усетих нищо безстепенно в нея. Имаше осем ясно доловими предавателни числа. Резултатът е, че смяната им става почти толкова бързо, колкото в DSG трансмисията, както и няма пауза в разпределението на въртящия момент. Работи по-добре от преобразувателите на въртящия момент на Mercedes със 7 степени или на Lexus с 8 степени, защото смяната и усещането за механична връзка са много по-ясно доловими. Освен това А5 с предно предаване влиза в завой много по-леко, все едно да сравняваш ТТ 2.0 и 3.2 quattro.

 

Но определено от всички модели от серията А5, TDI e верният избор. Май е време костюмарите от маркетинговия отдел да послушат д-р Гласер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко , от къде набара тез объркани диаграми бре ... според тях излиза , че при 1,8Т по - дълго време разполагаш с максималния въртящ момент

Ми точно това е далаверата от турбината на бензиновия мотор :D

 

 

Запазва въртящия момент в широки граници.

Това е така и при бензиновите мотори с турбо:

 

Октавия 1.9TDi 81kW <<<----->>> Октавия 1.8Т 110 kW

 

19TDI_81kW.jpg1820VT_110kW.jpg

 

Разликата е, че дизела има по-висок въртящ момент

(те и камионите имат много висок въртящ момент ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сучая се шегувах ... наясно съм с влиянието на турбото върху динамиката на двигателя и незнам защо трябва да се лизгаме по разни такива тестове , за които пише ammcfc , щот тоз доктор се качил на 3,2 FSI /все едно сравнява реактивен с витлов двигател /, па толко ли немаше у склада едно TSFI па да видим тогава кон боб яде ли ... ма по - добре , че не ръчкат масово компресори на тез мотори , че тогава немаше да можем да изчоплим спортистите от стълбовете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо бензинът го няма никакъв между 1000-2000 обороти ;) ...та даже и графиката не са я изчертали към 1000...явно клони към нулата :mrgreen:

И не се подигравай с въртящия момент - тягата е основната величина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те 1000 са малките обороти на новите бензинови мотори и рядко можеш да ги задържиш между 1000 - 2000 има ли смисъл да се рисуват тогава ... нормално се експлоатират в диапазона 2000 - 4000 и е нормално инженерите да насочат вниманието си в този диапазон за разлика от дизела чийто работен режим е значително снижен , това не е нито + за дизела , нито - за бензина ... въпрос на конструктивни особености .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те 1000 са малките обороти на новите бензинови мотори и рядко можеш да ги задържиш между 1000 - 2000 има ли смисъл да се рисуват тогава ... нормално се експлоатират в диапазона 2000 - 4000 и е нормално инженерите да насочат вниманието си в този диапазон за разлика от дизела чийто работен режим е значително снижен , това не е нито + за дизела , нито - за бензина ... въпрос на конструктивни особености .

Айде бе :lol: Като я запалиш и държи на 2000 оборота...така ли?! :lol:

И ако е с ръчни скорости си държиш крака непрекъснато на газта да не пада под 2000 :)

Значи според теб, караш си съвременен бензин из София ....и мнооого рядко оборотите падат под 2000...:) Искам да ме повозиш...да се науча и аз:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.