Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Началото на края на бензиновите бегачки


TDI_fen

Recommended Posts

Най - после почваме да говорим на един същ език , щот и аз не отричам дизела , а нпротив кефя се , че са доста по - безшумни и с добра динамика , но както писах по - горе за момента за нов няма , а стария е пълен с изненади ... колкото до въртящите моменти ми кво да кажа - на всеки бензин като сложиш едно Т и работата придобива селскостопански характер - Октавия 2,0 Т е 220 kW с 500 Nm т.е. въпрос на пълнене на цилиндрите / тва намерих на бързо в нета / а 1,8 SFI са към 150 магарета т.е. там почват , а 1,9 TDI там някъде свършват , но тва само цифри ... карал съм Фабия 1,4 16V 100 коня и бях разочарован , щот мотора се развърташе в малък диапазон м/у 3500 и 4000 об/мин , през другото време си вървеше като моя дарак , за разлика от дизела нa Октавия 1,9 TDI 90 коня , който просто си вървеше ... обаче 1,9 SDI си е в класа на моя дарак - види ли баир и умира :mrgreen:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 271
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    45

  • The Best Forman

    26

  • ammcfc

    25

  • zloQQ

    24

Най-много писали в темата

.... на всеки бензин като сложиш едно Т и работата придобива селскостопански характер - Октавия 2,0 Т е 220 kW с 500 Nm т.е. въпрос на пълнене на цилиндрите /.......

Би ли ми показал точен линк за този 2.0 бензин с 500Nm...че леки съмнения ме обхващат :)

Прати ми го,колегата на ЛС. Хитрец си ти :) става въпрос за разпилка - Skoda Octavia WRC - :) за тези 500Nm в резорвоара й става "водовъртеж" :) Даже и не искам да си помислям какъв е разхода :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...че и бензиновите мотори вече се правят с директно впръскване т.е. вървят по стъпките на дизелите и скоро сигурно ще доближат разхода им на гориво ... е тогава сигурно ще си смениш мнението въпреки , че въртящия момент е наполовина , достига мощността си при по - високи обороти и т.н. но е по - екологичен :mrgreen:

 

Еее, как можа да изплещиш такава глупост бе човек? Тук си сред най-големите разбирачи, но сега ме разочарова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman, искам да уточня две неща.

Първо- не отричам бензина...той си има своите предимства, и е номер едно що се касае за високи обороти и скорости.

Второ - не цитирам никакви журналисти, това е просто математика, физика и изчисления. Няма как бензинов двигател да стигне КПД-то на дизела - просто теория, колега :)

Ето, на нашите приятели от VAG - 8 цилиндровия 4.2 TDI e 760Nm. Ами извади с подобна кубатура бензинов и ще видиш разликата в тягата. Виж му и разхода на този звяр монтиран на А8 - 9.3 - виж и на бензиновия.

 

Пожелавам ти освен супърба и с тази кола да се сдобиеш :) smile159

 

човеко много ми е интересно какво ще кажеш за едно бензиниво 8-главо TI /там е bi/около 4.5/около 450-500nm/ как ще се справи. Не говори за въртящ момент защото нафтовата печка по рождение е инжекция заради тежкото гориво. Интересно защо в някой модели има подгряване на нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооопс не съм разбирач , казвам квото мисля ;)

 

Те тука ми попадна едно чешко сравнение между бензин и дизел , та ако някой знае тоз език може да се прояви :mrgreen:

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octa ... urboj.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли и двамата не може да разберете, че давате за пример спортни разпилки, които за да достигнат такъв въртящ момент харчат като бесни. Именно това се нарича КПД!!!! А дизеловият двигател, който ви дадох за пример харчи комбинирано 9.3 литра нафта на 100 и е 750Nm, а разпилката която ми давате за пример е 520Nm и харчи минимум 25л на 100км.

Най-сетне ще проумеете ли за какво ви говоря или да започна с картинки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли и двамата не може да разберете, че давате за пример спортни разпилки, които за да достигнат такъв въртящ момент харчат като бесни. Именно това се нарича КПД!!!! А дизеловият двигател, който ви дадох за пример харчи комбинирано 9.3 литра нафта на 100 и е 750Nm, а разпилката която ми давате за пример е 520Nm и харчи минимум 25л на 100км.

Най-сетне ще проумеете ли за какво ви говоря или да започна с картинки :)

 

тая спортна разпика е има във варна като серийна американска. поне с подобни данни :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли и двамата не може да разберете, че давате за пример спортни разпилки, които за да достигнат такъв въртящ момент харчат като бесни. Именно това се нарича КПД!!!! А дизеловият двигател, който ви дадох за пример харчи комбинирано 9.3 литра нафта на 100 и е 750Nm, а разпилката която ми давате за пример е 520Nm и харчи минимум 25л на 100км.

Най-сетне ще проумеете ли за какво ви говоря или да започна с картинки :)

 

тая спортна разпика е има във варна като серийна американска. поне с подобни данни :mrgreen:

отлично! и какво се променя от този факт! Под 20л ли харчи или какво?! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли и двамата не може да разберете, че давате за пример спортни разпилки, които за да достигнат такъв въртящ момент харчат като бесни. Именно това се нарича КПД!!!! А дизеловият двигател, който ви дадох за пример харчи комбинирано 9.3 литра нафта на 100 и е 750Nm, а разпилката която ми давате за пример е 520Nm и харчи минимум 25л на 100км.

Най-сетне ще проумеете ли за какво ви говоря или да започна с картинки :)

 

тая спортна разпика е има във варна като серийна американска. поне с подобни данни :mrgreen:

отлично! и какво се променя от този факт! Под 20л ли харчи или какво?! :)

 

около 15 ма нека роворим за вървежа нали там е темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motor: 1.8 T 1.9 TDI

Typ motoru: př. zážeh př. vznět

Válce / ventily: 4 / 5 4 / 2

Zdvihový objem (ccm): 1781 1896

Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 110 / 5700 96 / 4000

Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 210 / 1750 - 4600 310 / 1900

Provozní vlastnosti: 1.8 T 1.9 TDI

Maximální rychlost (km/h): 219 207

Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.4 9.7

Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.7 / 6.2 / 7.9 7 / 4.3 /5.2

 

Ето ти извадка от не бегачки и като гледам гробовните разлики във въртящия момент всъщност не са толкоз гробовни и разликите в разхода на гориво не са чаак толкоз големи с таз разлика , че на бензина ако му сложиш газ отиваш на 50% под нафтата , а за метан още по - надолу , но ти тез работи не ги мислиш , а скоро сигурно и етанола ще стане на мода т.е. алтернативните горива дават доста голямо предимство на бензина ако не мислиш за гаранция и тем подобни глупости ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motor: 1.8 T 1.9 TDI

Typ motoru: př. zážeh př. vznět

Válce / ventily: 4 / 5 4 / 2

Zdvihový objem (ccm): 1781 1896

Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 110 / 5700 96 / 4000

Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 210 / 1750 - 4600 310 / 1900

Provozní vlastnosti: 1.8 T 1.9 TDI

Maximální rychlost (km/h): 219 207

Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.4 9.7

Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.7 / 6.2 / 7.9 7 / 4.3 /5.2

 

Ето ти извадка от не бегачки и като гледам гробовните разлики във въртящия момент всъщност не са толкоз гробовни и разликите в разхода на гориво не са чаак толкоз големи с таз разлика , че на бензина ако му сложиш газ отиваш на 50% под нафтата , а за метан още по - надолу , но ти тез работи не ги мислиш , а скоро сигурно и етанола ще стане на мода т.е. алтернативните горива дават доста голямо предимство на бензина ако не мислиш за гаранция и тем подобни глупости ;)

 

не се нерви там доказват, че е безмислено да снасяш луди пари за дизел. при по-малка цена на нафтата пак излиза дебело. някой сигурно ще се изреже ами след тоя пробег, но тогава почват ремонтите а те са СТРАШНИ като цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motor: 1.8 T 1.9 TDI

Typ motoru: př. zážeh př. vznět

Válce / ventily: 4 / 5 4 / 2

Zdvihový objem (ccm): 1781 1896

Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 110 / 5700 96 / 4000

Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 210 / 1750 - 4600 310 / 1900

Provozní vlastnosti: 1.8 T 1.9 TDI

Maximální rychlost (km/h): 219 207

Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.4 9.7

Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.7 / 6.2 / 7.9 7 / 4.3 /5.2

 

Ето ти извадка от не бегачки и като гледам гробовните разлики във въртящия момент всъщност не са толкоз гробовни и разликите в разхода на гориво не са чаак толкоз големи с таз разлика , че на бензина ако му сложиш газ отиваш на 50% под нафтата , а за метан още по - надолу , но ти тез работи не ги мислиш , а скоро сигурно и етанола ще стане на мода т.е. алтернативните горива дават доста голямо предимство на бензина ако не мислиш за гаранция и тем подобни глупости ;)

ами не са 210Nm към 310Nm = с 50% по-голям въртяш момент

7л към 10,7 л с 50% по-висок разход

 

Газ като му сложиш на тоя двигател, нали се сещаш какъв въртящ момент ще получиш :) Москвича на дядо ми ще го почупи :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motor: 1.8 T 1.9 TDI

Typ motoru: př. zážeh př. vznět

Válce / ventily: 4 / 5 4 / 2

Zdvihový objem (ccm): 1781 1896

Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 110 / 5700 96 / 4000

Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 210 / 1750 - 4600 310 / 1900

Provozní vlastnosti: 1.8 T 1.9 TDI

Maximální rychlost (km/h): 219 207

Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.4 9.7

Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 10.7 / 6.2 / 7.9 7 / 4.3 /5.2

 

Ето ти извадка от не бегачки и като гледам гробовните разлики във въртящия момент всъщност не са толкоз гробовни и разликите в разхода на гориво не са чаак толкоз големи с таз разлика , че на бензина ако му сложиш газ отиваш на 50% под нафтата , а за метан още по - надолу , но ти тез работи не ги мислиш , а скоро сигурно и етанола ще стане на мода т.е. алтернативните горива дават доста голямо предимство на бензина ако не мислиш за гаранция и тем подобни глупости ;)

ами не са 210Nm към 310Nm = с 50% по-голям въртяш момент

7л към 10,7 л с 50% по-висок разход

 

Газ като му сложиш на тоя двигател, нали се сещаш какъв въртящ момент ще получиш :) Москвича на дядо ми ще го почупи :mrgreen:

 

като знаеш много само да ти дам един пример. колата е на Миро 1.8 моно срещу 2.6TDI. нека другите кажат :mrgreen: каде е нафтовата печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност знам , че дизела го кара да върви турбокомпресора , без който дори и най - модерния дизел си е куц кон , също така виждам , че и бензиновите мотори вече се правят с директно впръскване т.е. вървят по стъпките на дизелите и скоро сигурно ще доближат разхода им на гориво ... е тогава сигурно ще си смениш мнението въпреки , че въртящия момент е наполовина , достига мощността си при по - високи обороти и т.н. но е по - екологичен :mrgreen:

Е аз за сега съм на мнение , че докато не събера пари за Супърб 2,5 V6 просто няма смисъл да си взимам дизел - намирам , че съотношението купе мотор при тоз вариант е най - добро , както и Октавия 1,8 Т ... всичко останало са компромиси / тва си е мое мнение / а до тогава Форман на газ - куц кон , ма яде боб , а не иска пържоли :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

То тая тема дизел-бензин май в момента се води в 2 различни теми. Аз бях подхванал да чета другата и сега се разрових из тая. Много ми хареса това мнение. По тоя повод "че и бензиновите мотори вече се правят с директно впръскване т.е. вървят по стъпките на дизелите и скоро сигурно ще доближат разхода им на гориво ... е тогава сигурно ще си смениш мнението въпреки , че въртящия момент е наполовина , достига мощността си при по - високи обороти и т.н. но е по - екологичен" пускам и тук един линк, който постнах и в другата тема.

http://news.automedia.bg/read/2556.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност знам , че дизела го кара да върви турбокомпресора , без който дори и най - модерния дизел си е куц кон , също така виждам , че и бензиновите мотори вече се правят с директно впръскване т.е. вървят по стъпките на дизелите и скоро сигурно ще доближат разхода им на гориво ... е тогава сигурно ще си смениш мнението въпреки , че въртящия момент е наполовина , достига мощността си при по - високи обороти и т.н. но е по - екологичен :mrgreen:

Е аз за сега съм на мнение , че докато не събера пари за Супърб 2,5 V6 просто няма смисъл да си взимам дизел - намирам , че съотношението купе мотор при тоз вариант е най - добро , както и Октавия 1,8 Т ... всичко останало са компромиси / тва си е мое мнение / а до тогава Форман на газ - куц кон , ма яде боб , а не иска пържоли :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

То тая тема дизел-бензин май в момента се води в 2 различни теми. Аз бях подхванал да чета другата и сега се разрових из тая. Много ми хареса това мнение. По тоя повод "че и бензиновите мотори вече се правят с директно впръскване т.е. вървят по стъпките на дизелите и скоро сигурно ще доближат разхода им на гориво ... е тогава сигурно ще си смениш мнението въпреки , че въртящия момент е наполовина , достига мощността си при по - високи обороти и т.н. но е по - екологичен" пускам и тук един линк, който постнах и в другата тема.

 

http://news.automedia.bg/read/2556.html

 

Предполгам, че думите на този журналист (липсват всякакви данни за разхода) разбиха цялата теория за ДВГ...

Бензинът стигна по КПД дизела! Браво на журналиста!

За по умните читатели - не бъркайте PR-a с реалностите.

Поздрави

 

П.С.

Колега, спори с факти! Това не е литература! Какъв е разходът на този двигател? И да го сравним с подобен дизелов. Пак ще се върна на примера с 4.2 TDI. - 760Nm - при 9.3л - това прави 81,7Nm за един литър гориво. Дай да видим сега на твоя двигател КПД-то....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е разходът на този двигател? И да го сравним с подобен дизелов. Пак ще се върна на примера с 4.2 TDI. - 760Nm - при 9.3л

 

Интересно защо никой не си дава нафтовата печка в мойте ръце да видим колко харчи. Ти били го направил :?:

Това какво пише ако му вярваш здраве му кажи. То и на мойта пише на вънка около 6 ама си хапва и по 15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.

Колега, спори с факти! Това не е литература! Какъв е разходът на този двигател? И да го сравним с подобен дизелов. Пак ще се върна на примера с 4.2 TDI. - 760Nm - при 9.3л - това прави 81,7Nm за един литър гориво. Дай да видим сега на твоя двигател КПД-то....

 

Първо не разбрах дали мнението ти е насочено към мен и второ не разбрах на кой точно "мой" двигател да ти дам КПД-то. Аз 4.2 двигател нямам, бих искал да имам, но уви... И третото, което не разбрах е ти някакъв автомобилен инженер ли си или какво. Представи се ако искаш. Какви титили имаш (инж., проф.) нещо специално ли си завършил? Защото прочетох една камара твои мнения, в които гръмко говориш за математики, физики, механики и т.н. пък ние сми били цитирали някакви литратурни глупости. И The Best Forman и vankovarnata ти казаха някои неща, на които твоите високонаучни и неразбираеми за нас теории не можаха да отговорят смислено.

Отделен въпрос е, че ти самия си противоречиш. Защитаваш тема, че дизеловите "бегачки" ще отвеят бензиновите и т.н. и изведнъж като стана въпрос за вървеж и казваш "Ама аз не отричам бензина, ама дизела е по-добре за лична кола, по-икономичен и т.н." Изгуби ми се смисъла някъде.... Нали уж за "бегачки" говорехме, вървене, скорост, ускорение.. такива неща. Не за икономия и за личен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5833

ето какво става като махнем турбото на дизела ... съжалявам , но явно пак почваме да го обръщаме на препирня , а както каза ammcfc трябва да се говори с факти , а не хипотетично и понеже не мога да се сетя за някой дарак с 3000+ двигател на бензин мога само да цитирам данните от горната таблица , а там не виждам нищо притеснително нито в ускорението , нито в мощността ... е разхода е по - голям , но не чак двойно и още нещо , което ми е правило винаги впечатление - разтежа на разхода не е в пряка зависимост от увеличаването на кубатурата на един бензинов мотор и пак от опит моита / която не е в графа коли / на бензин дава около 5 / 100 при 100 км/ч , а на 2,0 литров мотор съм правил 6 пак при 100 км/ч , като разликата в кубатурата е около 30% по мои сметки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.

Колега, спори с факти! Това не е литература! Какъв е разходът на този двигател? И да го сравним с подобен дизелов. Пак ще се върна на примера с 4.2 TDI. - 760Nm - при 9.3л - това прави 81,7Nm за един литър гориво. Дай да видим сега на твоя двигател КПД-то....

 

Първо не разбрах дали мнението ти е насочено към мен и второ не разбрах на кой точно "мой" двигател да ти дам КПД-то. Аз 4.2 двигател нямам, бих искал да имам, но уви... И третото, което не разбрах е ти някакъв автомобилен инженер ли си или какво. Представи се ако искаш. Какви титили имаш (инж., проф.) нещо специално ли си завършил? Защото прочетох една камара твои мнения, в които гръмко говорих за мателатики, физики, механики и т.н. пък ние сми били цитирали някакви литратурни глупости. И The Best Forman и vankovarnata ти казаха някои неща, на които твоите високонаучни и неразбираеми за нас теории не можаха да отговорят смислено.

Отделен въпрос е, че ти самия си противоречиш. Защитаваш тема, че дизеловите "бегачки" ще отвеят бензиновите и т.н. и изведнъж като стана въпрос за вървеж и казваш "Ама аз не отричам бензина, ама дизела е по-добре за лична кола, по-икономичен и т.н." Изгуби ми се смисъла някъде....

Пак дълбоко грешиш! Никаква такава тема не съм пускал, нито защитавал!!!! Първият пост по темата ми беше, когато ти написа - че принципът на работа на един двигател не е от значение. Никога не съм писал....да, умряха бензините в спорта...край с тях....

Още в първият си пост по тази тема (провери) можеш да видиш, че съм написал, че бензините са високо оборотни и дизелът никога няма да ги стигне!

 

Точно за теб говорих, относно този линк. Официалният прес рилийз на GM e, че този двигател в зависимост от стила на каране дава до 15% икономия сравнен с аналогичен бензинов! Което е далеч, от доближаването на разхода до дизелов такъв! И именно за този двигател ти поисках конкретен разход.

Обеща да спреш да пишеш по тези теми...но аз ще спра вместо теб:)

Който мисли или поне има желание да го прави ще разбере моята позиция и какво искам да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5833

ето какво става като махнем турбото на дизела ... съжалявам , но явно пак почваме да го обръщаме на препирня , а както каза ammcfc трябва да се говори с факти , а не хипотетично и понеже не мога да се сетя за някой дарак с 3000+ двигател на бензин мога само да цитирам данните от горната таблица , а там не виждам нищо притеснително нито в ускорението , нито в мощността ... е разхода е по - голям , но не чак двойно и още нещо , което ми е правило винаги впечатление - разтежа на разхода не е в пряка зависимост от увеличаването на кубатурата на един бензинов мотор и пак от опит моита / която не е в графа коли / на бензин дава около 5 / 100 при 100 км/ч , а на 2,0 литров мотор съм правил 6 пак при 100 км/ч , като разликата в кубатурата е около 30% по мои сметки ;)

Казах, че няма да пиша...ама последно :) че не мога да се стърпя

Точно това е КПД-то бе човек:) Достигаш такава тяга, ама за сметката на висок разход!!! Никой не ти говори, че не може да бъде достигната някаква стойност. Да, ще направиш с бензин 760Nm...и два пъти повече даже...но ще е зверски разход!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal

 

Супер, за повечето неща сме на едно мнение. Никой не оплюва че в момента бензина е горивото за спортни коли. от друга страна никой не знае какво ще стане след 10години затова е по-добре да си мълчим, щото ще е смешно сега да плюеш по нещо без да знаеш какво ще бъде утре то.

Всеки взима това от което има нужда.

А на екземпляри като VooDoo ще кажа само - онзи ден видях новото уникално красиво Ауди А5. Отзад 3.0 TDI. Мога да ти кажа че само ще си мечтаеш за такъв автомобил при твойте изцепки. А и надали събственикът е нямал пари или пък е искал бавна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo, чашата с твойте безсмислени коментари май преля, а :?:

Престани да пишеш глупости и да дразниш колегите :!:

Ти лично колко нови и хубави дизели си карал, че така "компетентно" се изказваш (за пореден път) :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo, чашата с твойте безсмислени коментари май преля, а :?:

Престани да пишеш глупости и да дразниш колегите :!:

Ти лично колко нови и хубави дизели си карал, че така "компетентно" се изказваш (за пореден път) :?:

 

бърз дизел няма...БМВ се мъчат с като слагат по 2турбота ама не става...

 

Не е нужно да съм карал зада разбера че дизела е за други неща...далеч от спорта...

Кое е Глупост...

Кой се дразни?и Защо...

 

Новите дизели са мн хубави НО НЕ СТАВАТ ЗА Спорт...Това е мойто лично мнение и има тежест като не всеки регистрирал се в тоя форум...

Ако не ти изнася изтрий и този пост...

 

Добре де - т'ва ни е ясно - всички дизели са като голями камиони - бавни и тромави! Кажи какво разбираш под "бегачка" и има ли почва у нас? Тая...дивашка дума ми е мноо странна! Както и използващите я :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.