Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Началото на края на бензиновите бегачки


TDI_fen

Recommended Posts

Goga,

 

Как посмя бе! Мисля да те банна поне за 6 месеца и поне за още толкова да нямаш право да пишеш в тоя раздел smile115

 

По темата - дизела много дръпна. Въпроса е че вече му идва и на него пика. И тъкмо ще стане много вървящ и малко харчещ и ... ще имаме петролна криза. Не че вече я няма де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 271
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    45

  • The Best Forman

    26

  • ammcfc

    25

  • zloQQ

    24

Най-много писали в темата

БРАТОВЧЕДИ !

 

НАФТАТА Е ЗА ТОПЛЕНЕ !

ГАЗТА ЗА ГОТВЕНЕ !

БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ ! V POWER RACING ТОВА Е С ТОВА КАРА ШУМАХЕР С ТОВА КАРАМ И АЗ ! МОЛБА КЪМ ВСИЧКИ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА TDI СЛОЖЕТЕ СИ ЕМБЛЕМИ ОТПРЕД НА РЕШЕТКАТА С НАДПИС TDI ЗА ДА МОГА ДА ВИ ВИЖДАМ В ОГЕДАЛОТО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ ! 6500 RPM МЕЧТАИТЕ ! И ДЕРЗАИТЕ

 

къв човек си ти бе... гледай малко реално на нещата...

Аз карам и бензин и дизел много добри двигатели, но си правя сам разликите а ти каде отиваш с това 1.4 ... ако си толкова "вървящ" да ги пуснем с мойта бензинка па да говорим след това....а...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРАТОВЧЕДИ !

 

НАФТАТА Е ЗА ТОПЛЕНЕ !

ГАЗТА ЗА ГОТВЕНЕ !

БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ ! V POWER RACING ТОВА Е С ТОВА КАРА ШУМАХЕР С ТОВА КАРАМ И АЗ ! МОЛБА КЪМ ВСИЧКИ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА TDI СЛОЖЕТЕ СИ ЕМБЛЕМИ ОТПРЕД НА РЕШЕТКАТА С НАДПИС TDI ЗА ДА МОГА ДА ВИ ВИЖДАМ В ОГЕДАЛОТО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ ! 6500 RPM МЕЧТАИТЕ ! И ДЕРЗАИТЕ

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Не знам дали колегата c5775bm осъзнава или не, но има невероятно чувство за хумор :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

c5775bm :

 

вземи си нов, не - два залепени филтъра за купе с активен въглен, щото на следващото ходене до Бояна идвам и аз да я пробваме тая твойта цикалка. Вярно е, че нафтата е за топене... на лагери :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата там с Фабията седан-евала за поста-много смислен беше!

Аз едно не разбирам-ние добре ще си сложим ТДИ,ама ти защо си си сложил В(рс) а?Те хората знаят че Фабия В(РС) е дизел бе батко!Значи ти излиза че караш Фабия (уж РС) ДИЗЕЛ!

Аз не виждам с този мижитурски двигател как и 1.9 ТДИ ще изрежеш-а не ТДИ-ПД!

А ВУДУ-на теб познанията ти не са никак големи,така че не се учудвам че не знаеш за кола с предно!

Но не се притеснявай!

(нищо лично към колегите)

Не искам да защитавам и дизела,просто давам мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ти с познанията кажи ми коли над 500коня с предно?

 

мерно че РС е готина кола...ама не е най бързата :roll:

 

Многоуважаемий професор Вуду, темата на тази спамерска тема :mrgreen: е "Дизел срещу бензин", а не "Предно, задно или 4х4" ;) .

 

Ако толкова искаш да коментираш въпросните видове задвижвания, си направи такава тема. Въпреки че и там познанията ти са доста ограничени, предвид факта, че един прекрасен ден ме убеждаваше, че моделите на Ауди с означение Куатро всъщност не са 4х4 :D . В този ред на мисли, нека ти напомня, че всички Куатро до 1996г.(или1997 не съм сигурен) са с перманентно задвижване на четирите колела.Всъщност не знам защо си мисля, че и сегашните Куатро са с перманентно задвижване на всички колела :roll: . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ти с познанията кажи ми коли над 500коня с предно?

 

мерно че РС е готина кола...ама не е най бързата :roll:

 

Офффф какво да ти говоря,ти искаш отделни случай(просветления).

И преди дъм писал купувай си малко списанийца и чети.

В драг на Полша ГОЛФ 1ка ДИЗЕЛ дава време 10.7-е незнам колко коня е но сам си прави сметката-щом искаш прецеденти.

Тук сме форум в който обсъждаме нашите си автомобили,а не зверове от 500-600к.

Примери ти дават коли с предно;ОПЦ на опел над 200к,СТ на Форд,Клио,а и МЕГАНите с уж РС 225к.

Колата на РС-МАД дето е към 400к е с предно!

Направи малко справки и виж и кой коли на божура са с предно!

В момента говоря абсолютни глупости заради теб.

Темата ако не се лужа е да кажем + и - за собствените си автомобили,а не да се оповаваме на самолети и формули и тн.

Не говорим за ВИСОК КЛАС!

Нека си говорим от собствен опит и за ншите си автомобили а?

 

c5775bm -като гледам клипчето бате,ти Октито едвам я дърпаш,я не-за какви лепенки,за какви огледала говориш? :mrgreen: смях в залата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и не ти обръщам внимание щото си много ограничен!

Аз ти казах какво обсъждаме ти пак си п.... и ми говориш коя кола от завода и тн!Като направиш един автомобил и се поизпотиш малко под него ела пак ми говори!

Нека всеки се простира според чергата си и да си знае възможностите!

Незнам аз дали съм с кон капаци......но за разлика от теб имам по 100и кусур хилядарки(км) на година и доста съм си цапал ръцете,така че на твойте коментари мога да си го преместя от единия крачол в другия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, кво си се заинатил с това предно като магаре на мост :?: Много ми е интересно :!:

BlackPearl просто не го разбирам, `що си хаби клавиатурата и времето да ти обяснява разни неща точно на тебе, при положение че смисъла е нулев.

Я ми кажи ти, като си толкоз ербап и си наясно с нещата като цяло, за чии х*й кара десет километра по капли с 120-ката, защо си сложи накладките на обратно и си съсипа чисто новите дискове? Има и още куп бисери от автомобилния ти опит, но тези два са достатъчно показателни колко си наясно като цяло с автомобите. И на базата на това е доста смешно да даваш каквито и да било "компетентни" мнения.

 

П.П.

щото аз ако сложа двг от хеликоптер на 120ката тома значи че е най бързата кола?

Като те познавам и него ще го сложиш на обратно, така че не се занимавай по-добре :D . Пък и на теб така ти е неудържима 120-ката. Нали разправяше, че те е страх да я караш с две различни гуми на задния мост, щото много се унасяла...еххх с тези 52 неудържими коня под задния капак си е страшно сигурно. Особено без ABS и ESP :mrgreen: .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм прост,или ти си малоумен!

Как да обясниш на човек,че гледам на темата според възможностите на повечето българи!

Аз ти дадох в по предния пост доста примери за коли на 200к. с предно!И една направена за драг ХХ коня 400м за 10,07 (дизел)!

Ти пак гледаш от страната на човек дето сякаш инкасото(ако знаеш какво е това) кара зад теб!

Ти си знаеш 3 приказки и си ги повтаряш и си бъркаш в носа.Формулата била бензин(макар че там питай гоздбата е далеч по друга)!Големите автомобили над 500к били бензин!И даи сега щот най-големите са бензин,и ние като тях,нищо че нямаме възможностите!Всеки се простира според нуждите си-за някой бензин,за някой дизел-ама ти кат не ги разбираш тез работи........................

Препоръчвам ти(аз понеже явно не разбирам),да си вземеш мечтата на всяко хлапе-БМВ 3ка 9х година със задно ( ама да не забравиш да повтаряш-ТО ИМА БЛОКАЖ БЕ) и да си свиркаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а форум, който се ползва като IRC?

не ги разбирам тия работи ама кола над 200коня...еле над 500коня не съм чул да има с предно :D

 

Get a life!

 

извинявам се за латиницата, ама израза си е такъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а форум, който се ползва като IRC?

не ги разбирам тия работи ама кола над 200коня...еле над 500коня не съм чул да има с предно :D

 

Get a life!

 

извинявам се за латиницата, ама израза си е такъв

 

Мали мали...Фъх :D

 

Бих те баннал, ама честно... а иначе в твоя случай мнооооого професионална помощ и транквиланти и пак не е сигурно дали ще има резултат.

 

Половината форум е пълен само с твоята простотия виж кво e IRC и ходи там.

 

Моля модератора да затрие последните ми постове от темата, защото не са по нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще и хибрид

 

Ето тук казваш нещо умно! В хибридите е бъдещето :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata,

 

Хибридите са един компромисен вариянт на проект на GM продължил 3-4 години. И по-скоро това е един компромисен вариянт на японците, на които от своя страна им е писнало от политиката в САЩ. Бъдещето ще е в този автомобил, който ще бъде пуснат от компаниите на масовия пазар. Виж в интернет за "AIR CAR" & "EV1" & "Toyota RAV4 EV" Това са коли, които сега би трябвало да са завладели света, но ... Има достатъчно литература написана, та дори и филми са направени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl нали знаеш че едно БМВ 3серия от 9х година ако е 2.0 еле не дай си боже спортния модел (M) има да му гледаш задния номер ;)...

 

Притеснявам се за теб-че нещо хич не си в час! ;)

Айде за Мка по бих се замислил,ама това 2.0-не ставай смешен-много си зле-първо малко проучи и после пак говори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 3-ки ви гонят, забравихте ли че Хулигана на пътищата е 520 ??? :lol::lol:

имам чувството чу тука някои хора пишат само заради това да им пише Master of Skoda в квадратчето и после цяла нощ маструбират по случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, Искрене - недей така бре :) Вуду са е на тема "предно-задно-коне". Преди време, не знам от къде измисли някакво Порше дизел и ме обвини, че аз съм го споменал... И накрая се оказа, че наистина има Порше дизел! Ти и да му обясняваш, че има коли с предно над ххх коне - няма да разбере човека ;) Както и не разбра, онова филмче, в което дизеловия пикап Додж отсвири Мустанг-а /едно от олицетворенията на спортната кола/...

Той си знае - бензин, та бензин и само тва повтаря - сташен звук имал, незнам си колко коне... Въпреки, че никой тук не му оспорва това и никой не казва, че дизела е повече от бензина...

 

@adrian_m - много ме разсмя с таз дум...мастурбация ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не разбирам смисъла на тази тема. В началото имаше някакви смислени доводи, обосновани с факти, после темата се прехвърли на "ебавки", всякакъв вид заяждане и безцелно писане колкото да има нещо :? И ако се взима за довод, че темата е в раздела "всеки за всичко" и затова се подържа - защото тука аджеба може да се спами - честито, да живе чата :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше дизел няма и никога не съм го казвал.то беше ебавка относно теб но нещо не я зацепи...иначе има бъдеш хибрид кайен.

 

то може и да има въпроса е от завода да излезне така а не някой да си я направи толкова.а аз до сега не чух от някой да посочи такава.

 

дизеловия пикап Додж отсвири Мустанг-а това е много относително...то има и квипчета как шкоди 100 или 120 и жигули бият ферарита :mrgreen:

 

а идеята ми беше че дъртите дизели са умряла работа...новите са по напудрени и вървят имат си минуси присъщи за дизела.

 

бензина си е бензин...палава работа :mrgreen: и това е...

 

Така е! Напълно съм съгласен с теб и всичко написано - спор няма за бензина ;) Но Порше дизел има - бях пуснал линк ако не ме лъже паметта. Е, верно - не е автомобил точно, но е Порше ;)

Със здраве!

 

П.П. Абе и аз мисля, че май требе да се поизчисти темата и може да остане само същественното от нея... PRR ще каже - тук той коригира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега - да не изпадаме в некви смотани спорове - има освен Порше дизел и Ламборгини дизел. Да оставим това, че Ламборгинито дизел е вдъхновено точно от Порше-то такова ;) Надявам се, че знаеш как да ги намериш, а ако не - ето малко инфо, но е на английски...

 

The guys over at Jalopnik spotted this very special Porsche recently and it's not what you think. As anyone familiar with the history of Porsche knows, the old man Ferdinand Porsche designed vehicles for anyone with a checkbook. Along with the the legendary Auto Union grand prix cars of the thirties, and the original Beetle (although there is debate about whether he actually stole that design from someone else) he also designed at least one vehicle with an air-cooled (it is a Porsche after all) diesel engine. It's even a single seater, although it won't compete with the Auto Unions. In fact, it was the spiritual ancestor of the first Lamborghini's!

 

А ето и малко детайли за двигателя на Ламборгини-то

 

NEW DEUTZ TIER III ENGINES FOR THE LAMBORGHINI R8

 

Hanover, 11 November 2007

From now onwards, the tractors in the top of the range R8 series will be equipped with the modern, economical DEUTZ Tier III engines. Equipped with new 4-valve cylinder heads and the new Deutz common-rail (DCR) fuel injection system, as well as an externally-cooled exhaust gas recirculation system (AGRex), the powerful 7.2 litre engines now improve their optimal performance ratings even further. At the same time, it was possible to further reduce fuel consumption in the main work applications.

 

With the introduction of the new Tier III engines and the new radiator assembly, the hood of the R8 has also been redesigned. The two new models are designated the R8 230 and 270.

 

With power ratings of respectively 230 and 275 HP (169 and 202 kW measured in accordance with 2000/25/EC), these engines run more eco-friendly and produce less noise. The torque is constantly high (936 or 1029 Nm) over a wide rev band. There is therefore no need to change gear even with peak loads. Fewer gear changes further reduce fuel consumption while increasing operator comfort and control.

 

Написах по-горе - не са автомобили точно, но както пише в статията "it is a Porsche after all". Не смятам повече да се занимавам с тази тема. Ако не вярваш - твоя работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Абе и аз мисля, че май требе да се поизчисти темата и може да остане само същественното от нея... PRR ще каже - тук той коригира :mrgreen:

 

Велко,

Бях се замислил дали да разчиствам или не и стигнах до извода, че ако ще е чистене то ще останат 5-6 мнения. Затова си оставям темата "спамерска". Нека има 1-2 места където да се извършва и тази дейност за да запазим останалата част от форума чиста!

 

VooDoo,

Само за информация - Ferrari и Lamborgini са почнали от производството на трактори, а и продължават да се занимават с това. Познай какви двигатели имат тия машинки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.