Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Грее бе........грее мъжката.....


120 L

Recommended Posts

и аз съм я чувал тая простотия да се маха термостата лятото, защото '''вскички' шкоди загрявали''>>> дрън дрън ако всичко ти е ОК много рядко ще ти се вклюва перката на раадятора. На мен ми се включва при катерене на черни пътища и подобни където скороста е мн ниска, а байра е сериозен. Или при някакви маневри където пак само на място тъпча и почти не се движа. Да поясня че за да се вклюи пекрата ми трябва да е над 30 градуса температурата навън.

 

Гледам добре си се орянтирал към сервиза, кажи после какво е и къде е проблема пък ако и там не могат да го оправят да продължим с гадаенето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 120 L

    12

  • ikonoma

    6

  • biser.or

    6

  • Butaloto

    6

Най-много писали в темата

А за предварението-определям го по скалата върху капака на ангренажната верига и моментът на прескачане на искрата към свещта.Нямам луфтове в делкото,веригата е нова.

- Определя се със стробоскопа само - това което правиш е само колкото да запали колата.

 

Махнах термостата-като че ли се пооправи работата-15 мин форсиране в градски условия даде 90 градуса на водата-с трафик,баири,газ до ламарината......и то без да включвам вентилатора
- Ако аз си махна термостата ще се дигне най-много до 60-7- градуса температурата. Със термостат и всичко изправно повече от 80 не трябва да вдига.

 

и прави излязоха старите шкодаджии от квартала-зимата със,лятото -без термостата
- еми в крайна сметка има една приказка "На баба ти фърчилото" ако ме разбираш. Тука 10 човека ти изписахме за какво става въпрос ама накрая положението е "я му думам - он рупа ли рупа".
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, пич, ти сигурен ли си , че водната ти помпа е ОК. Аз не мога да си обясня по друг начин факта, че когато колата е без термостат работи по-добре. Просто без термостат водата преминава по-лесно в големия кръг и ако с работещ термостат имаш проблеми, т.е. при отворен такъв колата пак загрява, то просто си мисля, че водната помпа не е достатъчно ефективна и се затруднява да изтласка антифриза през процепа на термостата. Може би турбинката й е здала багажа!

Поздрави!

 

 

П.С. Иначе, вървай ми, ако всичко си ти е наред колата няма да загрява. Моята не е вдигала повече от 80гр. дори и в задръстванията. Сигурен съм, Vloo ще ти го потвърди, че и сега е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, пич, ти сигурен ли си , че водната ти помпа е ОК. Аз не мога да си обясня по друг начин факта, че когато колата е без термостат работи по-добре. Просто без термостат водата преминава по-лесно в големия кръг и ако с работещ термостат имаш проблеми, т.е. при отворен такъв колата пак загрява, то просто си мисля, че водната помпа не е достатъчно ефективна и се затруднява да изтласка антифриза през процепа на термостата. Може би турбинката й е здала багажа!

Поздрави!

 

 

П.С. Иначе, вървай ми, ако всичко си ти е наред колата няма да загрява. Моята не е вдигала повече от 80гр. дори и в задръстванията. Сигурен съм, Vloo ще ти го потвърди, че и сега е така!

 

Мислих и за тоя вариант,не знам как да я проверя.иначе си я гресирам редовно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я свалиш ще я провериш... признавам се за виновен колата не е загряла ни веднъж...освен когато един маркуч се скъса и изтече антифриза и тогава вдигна едва 90 и аз спрях тъй като беше ненормално...

п.с. аз на мойта загряваща и бях сменил лагери,по-малка шаиба и кво ли не на водната помпа и пак го правеше така че не с еколебай а цъкай главата...и свали радиатора и го промий ссс яко налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, пич, ти сигурен ли си , че водната ти помпа е ОК. Аз не мога да си обясня по друг начин факта, че когато колата е без термостат работи по-добре. Просто без термостат водата преминава по-лесно в големия кръг и ако с работещ термостат имаш проблеми, т.е. при отворен такъв колата пак загрява, то просто си мисля, че водната помпа не е достатъчно ефективна и се затруднява да изтласка антифриза през процепа на термостата. Може би турбинката й е здала багажа!

Поздрави!

 

 

П.С. Иначе, вървай ми, ако всичко си ти е наред колата няма да загрява. Моята не е вдигала повече от 80гр. дори и в задръстванията. Сигурен съм, Vloo ще ти го потвърди, че и сега е така!

 

 

 

 

Мислих и за тоя вариант,не знам как да я проверя.иначе си я гресирам редовно.

Чупят се лопатките на витлото(макар и много рядко) и напрактика водната помпа си губи дебита.Може и там

 

да е проблемa

 

 

displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я свалиш ще я провериш... признавам се за виновен колата не е загряла ни веднъж...освен когато един маркуч се скъса и изтече антифриза и тогава вдигна едва 90 и аз спрях тъй като беше ненормално...

п.с. аз на мойта загряваща и бях сменил лагери,по-малка шаиба и кво ли не на водната помпа и пак го правеше така че не с еколебай а цъкай главата...и свали радиатора и го промий ссс яко налягане...

 

Днес бяхме 3-ма,настъпвах 80-90 км /час към златните пясъци и обратно,успя да вдигне 90 градуса,явно ще сменяме гарнитура при възможност.Отпада водна помпа,щото явно работи.Перката инак охлажда добре,за 5 минути свали 5 градуса-следователно и радиатор е добре,остава да проверя и термостата,дето е на 1 година :cry:

 

 

Ей -сега тъкмо няколко пъти кипнах термостата......Не съм кьорав,тъпата гад отвори не-повече от 7 мм и то във вряла вода,пък четох,че трябва да са 11 мм,не е малко разлика май ](*,) ...Да им ****м боклуците майни,що главоболия ми направи, то не е истина.....Сега ще видим какъв ще го купувам,тоя беше френски уж....Отново благодаря на всички за проявения интерес и разбиране на проблема!

Получих ценни съвети,бяха ми от полза! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора и термостата - За 5 мин 5 градуса е...никой не може да каже дали е малко или много. Въпросът е да не стига до 90 почти никога...

 

Ако не се оправи след термостата --> Промии радиатора с градинския маркуч -- може да има боклуци и вътре и отвън, при мен тази промивка помогна на малкия радиатор за парното. Ако свалиш радиатора можеш удобно да смениш и термовключвателя - той е сложен там, за да не ти трябва "ключе" :mrgreen:

 

Нормална шкода държи температурата 60-80-85 Градуса макс.

 

Айде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години на маитап си купих 120Л '78г в добро техническо състояние. Сички бастуни ми обяснявах как чупи полуоски и как грее ! Карам я абсолютно всеки ден, ходил съм по хижи и какви ли не баири, повече от 80градуса никога не е качвала даже и при най-големите жеги тази година. Полуоска засега не съм чупил, но съм се запасил яко с части :lol: А за макс. скорост не съм вдигал повече от 120, мисля че да караш тази кола с повече от 90-100 е безумие. За времето което я имам установих, че 120ката е най-подходящиата количка за ежедневно каране по всякакви пътища. Като от значение е евтината и лесна потдръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех глава от моргата,изглежда добре-без пукнатини е ,на две от камерите има натрупан нагар....Ще я сложим другата седмица и ще видим.Сещам се и друго-дали има значение за правилно охлаждане това,че кръгът за парното не се затваря?Все пак и там има вряла вода ,дето трябва да се охлади.Малко се разочаровах,че на бракувания автомобил пише 105 L,пък главата е с жълто,120 L значи,дано излезе читава.....Бедната колица беше скъсала биела-неприятна гледка.....та каквото можах,си взех....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е прегрявана сериозно, не е зле да смениш и сегментите. ;) .Биелните лагери също не са за пренебрегване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта сега като стана по-студено пък не иска да качи до 80 :|

 

VooDoo купи си нов термостат и го смени- такъв дето отваря по-късно(зимен) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта сега като стана по-студено пък не иска да качи до 80 :|

 

VooDoo купи си нов термостат и го смени- такъв дето отваря по-късно(зимен) ;)

 

то и това не се знае колко е решение.

аз на година сменям по 1 като е от различни марки и магазини иоправия няма. Лятото повече от 80 градуса не вдига и независимо дали катеря байр или в задръстване стрелката е като закована. Сега тия дни нали е по хладно и повече от 70 градуса не вдига. Термостаа ми е слаган нов април месец.:( вече ми писна да се разправям с тая ниска температура и неработещо парно и съм отебал проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нз за една нормална 120-ка, но 105-ицата ми само веднаж е вкючвала венттилатора и тогава бях затънал в една кал и се опитваха да ме издарпат. Иначе баща ми само я е настъпвал до 150 (на входа на бургас) крепиги без проблеми а температурата се държи към 80-85 но само двамата вътре . А според негови думи я е пробвал по патя Бургас-Созопол и е дигнала 160 при което го е дострашало да я натисне повече се пак догодина стана на 30 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое ли да ме светнете кво е тва жавотно летен и зимен термостат ... аз кат ида в магазина и казвам - искам 88 градусов за Фаворит или има по - 88 градусови и по - малко 88 градусови :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое ли да ме светнете кво е тва жавотно летен и зимен термостат ... аз кат ида в магазина и казвам - искам 88 градусов за Фаворит или има по - 88 градусови и по - малко 88 градусови :mrgreen:

 

Ънджък де :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и ще да е термостата за зимата просто ти трябва топло яке ако караш 120Л :lol: На мен не ми е проблем, но моята девойка всеки път прави скандал да съм купел по-бърза и по-топла кола :cry: Не знам до кога ще ми се разминава със 120ката :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и ще да е термостата за зимата просто ти трябва топло яке ако караш 120Л :lol: На мен не ми е проблем, но моята девойка всеки път прави скандал да съм купел по-бърза и по-топла кола :cry: Не знам до кога ще ми се разминава със 120ката :cry:

Докато не махнеш гофрето и не пуснеш дясната тръба да и духа в лицето и да видиш тогава няма ли парно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукана глава на две места излезе цялата работа..........Пак като имах друга за смяна.....Дано повече не се случват такива работи,никому не го пожелавам..........Поздрави на всички,дай боже да няма друго още нещо :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

ivo_radoev за какви евтини части ми говориш? Частите за шкода са поне 4 пъти по-скъпи от ладовите. Нерентабилно е да караш шкода според мен. И не вярвам на тези от вас които твърдят, че с шкода 120Л може да се вдигнат повече от 120км./ч. С какво гориво ги карате тея шкоди бе? С колко ви лъжат километражите? Не знам дали шкодите имат склоност към прегряване, но ела да видиш 120-ската на моя приятел 'Df30' (потребител тук), има си и тема човека http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6435. Нямаш си и напредстава колко сме лежали под тази шкода, и колко сме си играли с нея... Не знам, на несполучлив екземпляр ли сме попаднали? За шкода ли си говорим изобщо?

Колега '120 L' пиши ми по-подробно какво е станало с твоята шкода, от къде мога и аз да си намеря глава? Ситуацията е много сложна с нашата шкода, имаше издухана гарнитура на главата, не я сменихме навреме, шкодата си прегряваше. Така до оня ден, тогава отказа да запали, а при въртенето на стартер излиза вода през ауспуха (казвам вода, а не конденз, защото и водата в охладителната с-ма намалява), не смесва бензин с масло, не смесва вода с масло, само изхвърля водата от охладителната с-ма през ауспуха. Промивахме охладителната с-ма с градинския маркуч, извадихме термостата (без термостат я карахме), сипвахме разни добавки за изчистване на боклуци от охл. с-ма, но въпреки това прегряваше... прегряваше над 120 градуса дори и без термостат. Шантава кола...

П.С. Главата може ли да се свали, да се смени гарнитурата, да се мине на шлайф главата и после пак да се сложи без да се регулират клапаните? Реглажа на клапаните задължителна операция ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де? :evil: Гарнитурата е била тръгнала и вие сте го знаели? Логично е колата да прегрява.Защо се занимавате с глупости, като почистване на охладителна система и махане на термостат? И после Шкодата била скапана кола и прегрявала . :evil: Мога да ти кажа от личен опит ,че ако всичко е наред на една 120-ка и господ трудно би я прегрял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не вярвам на тези от вас които твърдят, че с шкода 120Л може да се вдигнат повече от 120км./ч.

 

каняте следващия път да дойдеш на някоя среща и да се убедиш с очите си !!!!

 

това че вие не може на оправите проблема незначи че колата ти е виновна, може на такава да се случили може и при вас да е проблема.

 

Вие сте знаели че гарнитурата е за смяна, ама сте си карали така, а после като спряла да пали сте и сложили градински маркуч за да я промивате :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложихме и градинския маркуч още докато вървеше :D Не искахме да приемем още факта, че гарнитурата е заминала. Надявахме се причината да се окаже друга, нещо по-лесно, по-просто... Няма значение, ще си пусна друга тема. Я ми кажете само, главата нали е от чугун, това не я ли прави по здрава? Не искам да си представя, че може да е спукана...

П.С. corropt нямаш проблеми, ама ще се изправиш срещу ладата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, butaloto, чугунена е главата. Но определено това не значи, че е устойчива на издевателства от ваша страна :mrgreen: .Ако е спукана, няма да е проблем да намериш на старо на прилична цена. А това, че изхвърля охладителна течност през ауспуха, се надявам да е от едни медни пръстени, дето уплътняват ризите, а не от спукан блок примерно, недай боже :? . Изобщо, Шкодата е доста по-нежен автомобил от руските машини, но в общи линии, ако се грижиш за нея, няма да те остави. :) Дано се оправите бързо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................А това, че изхвърля охладителна течност през ауспуха, се надявам да е от едни медни пръстени, дето уплътняват ризите, а не от спукан блок примерно, недай боже........

 

Не е възможно да е от там проблема Гога.Не вкарвай човека в излишни размисли. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.