Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шуми като запаля двидателя !


Recommended Posts

има няколко вида алтернатори по 55А има с изкаран статор навън(виждат му се ламелите) има и такъв който си прелича на 42А. Има и такъв който е свързан(статорната намотка) в звезда или в триъгълник което от своя страна има значение като отдаване на ток на ниски обороти.

 

За да видиш дали са четките ти за смяна може да замериш съпротивлението между тях и колектора на възбудителната намотка, ама сега се мъча да се сетя ама стойностите нещо не ги помня. Някакъв спомен ми е изникнал че над 30 ома е износено, а нови четки и шлайфан колектор е около 5 ома.

 

 

пп. и аз имам изпит по електротехника ама там се учат далеч по скучни неща:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема очевидно е от радиото. Защо не опиташ да смениш първо него ,ами си тръгнал от най- сложното и трудоемкото? Това че си махнал двете жици от алтернатора не означава че той е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема очевидно е от радиото. Защо не опиташ да смениш първо него ,ами си тръгнал от най- сложното и трудоемкото? Това че си махнал двете жици от алтернатора не означава че той е причината.

- Това е много вероятно, затова още от началото му го предложих да пробваме с мой плеър.

 

А иначе Петъо - твоя алтернатор е по-малък от на Фаворит - на фаворитския както Наско ти каза ламелите на статора са отвън и статора е видимо по-голям. Освен това въпрек че и двата се водят 55А, фаворитовия отдава много повече ток на ниски и средни обороти отколкото 120ковия ти. Възбудителната номтка се мери както наско ти е написал между DF и масаи повече от 5 ома значи износени четки или зацапани колектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

МММ да проблема беше в радиото ;). Сега сложих едно Сони старо, но висок клас и разбрах какво е звук :mrgreen:

Благодаря на всички за съветите

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам и аз един въпрос от това естество.

Както някои от вас знаят музиката ми не е с авто касетофон, а си ползвам ...телефона.

От скоро и при мен се появи шум - равномерно пукане - силата на което се променя в зависимост от усилването. Не се чува само на загасен двигател.

Интересното е, че се чува само когато покета е близо до таблото (където му е мястото) . Когато го преместих на задната седалка шума изчезна.

Какво да правя? Да пробвам ли да купя някакви екранирани кабели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.