Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход Октавия 2 1.9 TDI-PD


bat'Veso

Recommended Posts

Колеги, това е разстоянието Боровец - Горубляне (до околовръстното) с изключен климатик, скорост 65-85 км/ч, по инерция където може, никакви спирачки, само 2-3 ускорявания за изпреварване. Някой да е правил подобен експеримент? И 10% да лъже компютъра, пак е много яко. Вашите коментари?

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=0

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=1

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=2

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер разход :lol:

 

PS: На връщане от Боровец съм докарвал до 3.5, но и със средна скорост 80km/h :mrgreen: Иначе съм правил проба от Симеоново до нас (Гоце Делчев) - 2.3 при гасенето smile001 Но си беше мъка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли става доста тежък волана като угасиш? И аз я помъчих по Шипка надолу моята на угасен двигател. Със спирачките нямам проблеми, но волана сякаш някой го дърпа. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си луд! Как ще гасиш?!?!?! Никога. Пускаш по инерция и спираш на двигател (разход нула). Никакво гасене. Това е самоубийство..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега. Това беше за максимум 500 m. Колкото да видя как е работата. Иначе зор ще се пребия. Имам богат опит с изгасен двигател на баба Лада. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега. Това беше за максимум 500 m. Колкото да видя как е работата. Иначе зор ще се пребия. Имам богат опит с изгасен двигател на баба Лада. :mrgreen:

 

При Баба Лада надали сервото на волана(и спирачките) спира да действа при изгасен двигател, поради простата причина, че такова няма :roll: . И за 100 м, недай Боже, може да стане белята :?. Не си заслужава човек да прави подобни експерименти със здравето и живота си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега. Това беше за максимум 500 m. Колкото да видя как е работата. Иначе зор ще се пребия. Имам богат опит с изгасен двигател на баба Лада. :mrgreen:

 

При Баба Лада надали сервото на волана(и спирачките) спира да действа при изгасен двигател, поради простата причина, че такова няма :roll: . И за 100 м, недай Боже, може да стане белята :?. Не си заслужава човек да прави подобни експерименти със здравето и живота си.

Има серво на спирачките, но на волана няма нищо. И тя започва да спира по-трудно. Но Шкодата става страшно на изгасен двигател, защото волана става в пъти по-тежък от ладовия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това е разстоянието Боровец - Горубляне (до околовръстното) с изключен климатик, скорост 65-85 км/ч, по инерция където може, никакви спирачки, само 2-3 ускорявания за изпреварване. Някой да е правил подобен експеримент? И 10% да лъже компютъра, пак е много яко. Вашите коментари?

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=0

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=1

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=2

http://skodaclub-bg.org/gallery/display ... at=0&pos=3

 

Ами колега - 60 км/ч. средна скорост без денивелация по трасето - напълно възможно е! Аз моята под 3.1 не съм я виждал. Това е, с климатроничето в действие и около 65 +/-2 км/ч. средна скорост (не помня точно показанията) по маршрута Сф-Етъра, когато подпирах Шкода-колоната...ехееееееее... smile194

А Сф-Козлудуй ми се е случвало 3.7/100 при 74км/ч. по комп-а. Нещо ме мързеше да карам и такъв лаф отпрах с брат'чеда докато пътувахме и просто толкова излезе разхода. Ма тея два момента са случайни - иначе - даже не мога да си представя да угася климата и да карам икономично. Ще пощръклея smile048

Изцепката 0.8/100 не я броя, щот само тръгнах, вкарах 3-а и не пипнах нищо повече докато не влязох в Банско - слизане от Шилигарника беше това.

Евала за разхода!

 

Това със загасения двигател малко ми прилича на приказката-

"Тамън си научих магарето да не яде и то взе че умря" :mrgreen:

 

Т'ва мноооо яко бе - заболя ме корема! smile140

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли става доста тежък волана като угасиш? И аз я помъчих по Шипка надолу моята на угасен двигател. Със спирачките нямам проблеми, но волана сякаш някой го дърпа. :mrgreen:

Не съм си и помислял да гася двигателя. Като писах "по инерция" имах впредвид по баира надолу изключвам от скорост. Иначе там каквито са завои ако бях гасил двигателя сега нямаше да пиша тоя пост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е давало 2.5 от Рилски манастир надолу 4та с 60....

инаме ако изключа двигателя, той волана направо не може да се мръдне не съм си го и помислял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако изключа двигателя, той волана направо не може да се мръдне не съм си го и помислял

Ако си "на контакт" и скоростта е над 7 км/ч усилвателят работи.

Това е за Октавия 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако изключа двигателя, той волана направо не може да се мръдне не съм си го и помислял

Ако си "на контакт" и скоростта е над 7 км/ч усилвателят работи.

Това е за Октавия 2.

Този усилвател трябва да е електрически в такъв случай....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е с хидроусилвател, а с електроусилвател, по подобие на Лада Нива. Това е рай за каране по инерция. Обаче ще се изтощава акумулатора. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е използвано такова техн. решение, сигурно се управлява й усилието в зависимост от скоростта. При по-високи скорости да става по-твърдо и обратното при ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Системата се нарича сервотроник. Освен това активно поддържа праволинейното движение - например компенсира страничен вятър, "дърпане " от гуми и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако изключа двигателя, той волана направо не може да се мръдне не съм си го и помислял

Ако си "на контакт" и скоростта е над 7 км/ч усилвателят работи.

Това е за Октавия 2.

 

Не съм го пробвал, не искам и да пробвам честно казано.... а минаха времената дето се гасеше двигателя по нанадолнище. Пък и то като не гори нищо още повече се губи смисъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо се пускате по надолнищата по инерция? По инерция на мен ми дава 0,6-0,7/100, докато ако се спуска на скорост разхода е нула. Още повече, че като се спуска по инерция повече се озползва спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това е разстоянието Боровец - Горубляне (до околовръстното) с изключен климатик, скорост 65-85 км/ч, по инерция където може, никакви спирачки, само 2-3 ускорявания за изпреварване. Някой да е правил подобен експеримент? И 10% да лъже компютъра, пак е много яко.

Е ти си карал по надолнище,няма как да е по-голям разхода:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.