Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нещо за повдигачите на клапаните.....


skodadjia

Recommended Posts

Колеги, моля за помощ.....Купих си Фелиция, 1997. бензин пълна инжекция, ама разглобихме мотора и сега като почнахме да го сглобяваме видяхме, че повдигачите на клапаните са два вида-половината алуминиеви, половината стоманени.....А сега, кои къде бяха.Не можем да разберем, на кои клапани са едните и на кои другите.Ако някой има няква иде, моля да помогне, щото шкодилака стои сега разпарчосан пред блока и не можем да го подкараме......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Edit : todor_velikov прав си smile190

По принцип всмукателните са алуминиеви , а изпускателните метални / така пише по книжката / ... ако ще я правиш спортистка си ги направи всички алуминиеви инак по магазините масово са стоманени ;) ... трябваше да я прочета наново , ам съм са заблудил от хлабините , ам ко да прая кат са писали , че на 135 мотора с метални пръти е 0.20 на всички , а на тез с 50% алюминиеви е 0.20/025 Взимам си бележка smile107

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всмукателните са метални , а изпускателните алуминиеви / така пише по книжката / ... ако ще я правиш спортистка си ги направи всички алуминиеви инак по магазините масово са стоманени ;)
smile181 Като сменях металните повдигачи с алуминиеви съм им разменил местата.Нещо пак съм недоразбрал.При мен в момента алуминиевите са на всмукателните и хлабината на всмукателните(алуминиеви)съм я оставил на 0,25,а на изпускателните (метални)0.20 Вече 5000 я карам така.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па тва нали е едно желязо к'во толко нали си спазил хлабините ... моите всичките са стоманени и пак съм с хлабини 0.20/0.25 , щот като я взех имах 3 изгорели клапана ... е сега малко по - шумна , но нямам проблем с изпускателните клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зимата ще се усети това с по-шумната, защото са по-големи температурните разлики

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всмукателните са метални , а изпускателните алуминиеви / така пише по книжката / ... ако ще я правиш спортистка си ги направи всички алуминиеви инак по магазините масово са стоманени ;)

Извинявай че те поправям,но се случва човек да се обърка.Значи на изпускателните са стоманени,а на всмукателните -алуминиеви.така пише в книжката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги по какво разбирате че имате изгорели клапани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е различна на раличните цилиндри , която не се повлиява от наливане на масло в цилиндрите , а най - нагледно като катурнеш главата и видиш ръбовете на клапаните целите на язви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите незнам дали имаше разлика в материала, но забелязах, че едните бяха с глави( от горната страна), а другите бяха с чашки. Но понеже съм отварял е един двигател и си зная да гледам абсолютно всичко кое и как още при свалянето забелязах , че има разлика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.