Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за централно на Шкода


SeVo

Recommended Posts

Не съм сигурен дали тук и е мястото на тая тема, но ...

Имам една бяла красавица 120 с аларма с централно...та въпросът ми е: от алармата излизат 6 кабела за централно- някой може ли да ми помогне да разбера как да ги свържа към машинките

/какво да им замеря и какво да търся / +,-,импулси....? /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата ще ти управлява машинките то тя ще си обръща + и - , просто трябва да нацелиш моментното и състояние , така че да заключва и отключва / става по метода на пробите и грешките / ... ако е с отделен модул е по - сложно и ще ти трябва и управляваща машинка / с 5 кабела /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6те кабела са силовите котгакти на 2 релета, т.е. NO NC и Com по два пъти.

 

Дай си мейл да ти пратя една схема на аларма където а видиш стандартната подредба на куплунга. Ако ми кажеш и марката и модела на алармата ще стане още по-лесно, но мисля че като ти пратя една схема и стига да можеш да мериш с мултицета верига ще се оправиш.

 

Значи на схемата пише NC - normally closed; NO - normally opened и Com - common - общ. Връзваш двата нормално отворени контакта към +12В /бушон №1 на 120ката/; двата нормално затворен връзваш към маса, а com-овете отиват към моторчетата на машинките за централно като трябва да ги уцелиш как да ги обърнеш за да отговаря на отключване и заключване. Това е общо взето. Трябват ти машинки с два извода или на тези с 5 използваш само синия и зеления извод, които са към самато моторче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси предварително. щте съм благодарен да ми пратиш схемата: sevo_82@yahoo.com / алармичката май е Elite . вътре наистина са двете управляващи релета...само дето не се знае дали работят...тожа ще го проверя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, пращам ти схема на алалма Tesor 599, която предполагам че ще ти свърши работа. На нея е отделен куплунга за централното както си описал че е и при тебе. Пращам ти я основно, за да добиеш известна представа каква е стандартната подредба на силовите контакти на релетата, ако не желаеш да си отваряш твойта. Въпреки това е хубаво да провериш и с мултицет дали между тези които предполагаш че са соm i NO няма верига, а между COM и NC - има верига или иначе казано мултицета показва 0 ома.

 

Описал съм ти как се свързват кабелите само забравих да вметна че е хубаво на двата NO - нормално отворени които заедно свързваш към +12В да сложиш един предпазител 15А, може да го съчлениш от две кабелни обувки с изолаторче върху тях.

 

Ако има нещо питай. Аз съм с централно и си бачка безпроблемно. Даже си отварям багажника от дистанционното на алармата. На 120ката е много лесно отключването на механизма с обикновена машинка за централно вързана към жилото в багажника. Необходимо е само алармата да има допълнителен канал на който да подава кратък сигнал.

 

На аларма Elite не съм попадал и затова няма как да ти пратя нейна схема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам... благодаря ти много... аз не съм чак толкова скаран с техниката, просто найстина не знаех принципа на работа на тия алармички...но, да, там са реленцата...аз си мислех , че +/- си идва от самата аларма а не от вън, но сега май е ясно...ще се пробвам ;) относно отварянето на багажника: да, алармата подава сигнал, но по причина , че кутийката на дистанционното беше счупена / а не можах да намеря същата/ малко се наложи да преправям една друга и сега съм само с един бутон.../дугите са си вътре/ :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е при алармите с вградени релета - иначе има такива от които идват само 2 кабела за централно, които подават маса към оригиналния модул на колата за lock и за unlock.

 

А иначе релетата не са им свързани вътрешно силовите контакти с цел да могат да се свързват и по друг начин. Този които съм ти описал е за нормални машинки управлявани директно от алармата. Иначе има и други варианти.

 

А по принцип резервни дистанционни има стига алармата ти да е от типа със самоубочаване на дистанционните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.