Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой от дизеловите мотори е за предпочитане при ....


winner

Recommended Posts

Здравейте,пиша за първи път в клуба. Решил сам да си взема Октавия

дизел на старо-2001-2002г.

Искам да пспитам кой от дизеловите мотори е за предпочитане при пс-

купка на такъв автсмсбил -TDI-90к.с или TDI-PD.

С кой мотор би се очаквало, че ще имам по-малко прсблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

PD е по-нова технология и е по-мощен. Определено е по-добър. За сметка на това 90bhp е доста по-популярен и чарковете са по-евтини. Освен това е изпитана и определено надеждна технология.

Затова когато купуваш кола на старо е много важно как е ползван автомобила. Моя съвет е да избереш по-запазения от двата.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който и да вземеш няма да сбъркаш.... малко повече мощ срещу по-евтина поддръжка.... най-много зависи и как са карани и поддържани двата двигателя. Хайде със здраве и да кажеш кое от двете си избрал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си търси ПД-то

Това е все пак по-нова технология от нормалното ТДИ.

Аз съм възхитен точно от този дизел- 1,9 ТДИ ПД. Ако имах възможност сега да избера двигател, бих си взел точно този.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tafka,

 

А колко време си карал 90 или 110 коньовия вариант та да сравняваш?!!? Не че успорвам предимството на PD де!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тди-Пд е много добър двигател-по-ново поколение(уж) и по-мощен!

От друга страна според мен е леко по "фин" спрямо СТАРОТО КУЧЕ 90к.-карал съм 90кончета-впечатлението ми е че двигателя е много корав от към проблеми!

 

Аз съм с ПД-засега(да чъкна на дърво) 2 години също нямам никакви проблеми-дано и занапред да е така!

 

Все пак въпрос на личен избор и предпочитание!

Според мен-който и да вземеш,няма да сбъркаш! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че PD-то макар да е по-мощно (да ме прощава PRR - не мисля, че старото TDI е слабо, но 100кс PD = 250NM, докато 110кс TDI = 235 NM) е с по-ограничена всеядност. ;) Колата, която чакам е PD, защото в момента не се предлага старото TDI и единствената причина да е по-добър пред старите е, че въртящия момент е на разположение в голям диапазон от обороти - 1800 - 2400 през което време имаш 250Nm постоянно. Но е по-претенциозна към гориво.

 

В общи линии - и TDI, и TDI-PD са добри двигатели и когато става дума за кола на старо по-съществено е как са карани и поддържани. Иначе не мисля, че дори 90кс TDI ще ти е слаб - карал съм Пикасо 2.0 HDI, което е с почти същите параметри и колата макар да е хем по-обемна (по-голямо челно съпротивление), хем е по-тежка, не е тромава (даже веднъж бащата на жена ми, негова е колата, на магистралата се забрави и вдигна 177 нали му е цифров скоростомера - но не правете така в къщи :mrgreen: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(да ме прощава PRR - не мисля, че старото TDI е слабо, но 100кс PD = 250NM, докато 110кс TDI = 235 NM) е с по-ограничена всеядност. ;)

 

Прощавам те! Ама не загрях къде съм писал че "старото" TDI е слабо?!?!? Нали такова карам :mrgreen:

Относно всеядноста - мойто е тествано с био-дизел. Няма проблем. Но на PD му е забранено да папка таквоз :(

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен бях, че ще стане пак спор :mrgreen:

Най ме кефят такива аргументи - ти кога си имал?! или Ти кога си карал?!

Все едно, за да знаеш, че Марс е планета, трябва непременно да си се разхождал по нея :mrgreen:

Добре, че човека не попита дизел или бензин да си вземе, че щеше страшно да стане :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е спор а питане! Прави разлика. Защото да изкажеш твърдо мнение би трябвало да си опитал от двете неща, нали?

 

Sorry for offtopic :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е спор а питане! Прави разлика. Защото да изкажеш твърдо мнение би трябвало да си опитал от двете неща, нали?

 

Sorry for offtopic :mrgreen:

И аз това казвам...ама не четеш

Питането се превръща спор.

А, да те питам нещо...Случайно да знаеш да ли цианкалий е отрова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 ammcfc, питането може да се превръща в спор, ама последния ти пост го превръща в чисто заяждане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ammcfc-все се каня да те питам(понеже знам че фабия отначало като излезе имаше някой модели преди РСа дето са излезли със 131к двигател)-твоята такава ли е,или е барана за да достигне 131к?

 

П.С-вчера на това смешното синьо отборче недей казва на никой каква дузпа ви дадоха да изравните,че..............то първите 3 кръга,не бяха подпирания,не бяха червени картони,не беше чудо!

голови положения;11-4(споко-пак няма да имате ШЛ-а ако се паднете с червените-пак ще ви дънят)!

 

За цианк.....-аз също може да не знам-ако искаш на следващ събор-може да покажеш като изпиеш една чашка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ammcfc-все се каня да те питам(понеже знам че фабия отначало като излезе имаше някой модели преди РСа дето са излезли със 131к двигател)-твоята такава ли е,или е барана за да достигне 131к?

....

Флашната е. Още в началото го бях писал.

 

П.С.

А това по отношение на отбора, ще се направя че не съм го прочел.

Мисля, че определено е офтопик, пък и е доста квалифициращо.

По отношение на цианкалия - не, благодаря за предложението. За разлика от някои, споделям мението, че за да знаеш нещо, не е необходимо да си пробвал или опитвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 ammcfc, питането може да се превръща в спор, ама последния ти пост го превръща в чисто заяждане...

Не мисля, че е заяждане. Казвам моето становище, а то е, че не мога да приема, че стойностните аргументи могат да се базират само на проби и каране. Така че, постът ми нито е офтопик, нито заяждане. Просто позиция. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, PRR, като дойде септември возилото, живот и здраве, ще менкаме! :D Отдавна ми се иска да покарам Октавийка, пък и да видя що е то старото TDI! Преди време мислех да взимам на старо и там нямаше много PD-та, така че и старичкото съм го гледал.

Но си прав - както съм го написал не казвам, че старото е слабо - защото не мисля, че е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Октавиа 1.9 тди -90 кс. вече около 25 х.км.

Купих я когато беше на 291.000 км. сега е на около 316.000 км.

Никакви проблеми с двигателя за тези 25 х.км. (да чукам на дърво).

Зимата паля от раз. Масло от смяна до смяна не доливам (10.000 км.).

За др. двигател (TDI-PD) нямам наблюдения, но от майстори знам, че повечето кончета (при един и същ обем на двигателя) са за сметка на нещо друго - най често живота на двигателя.

При теб колега определящото би следвало да бъда да намериш добре поддържана кола а не толкова да се ръководиш от вида на двигателя.

Успех с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класическо TDI

+ по-евтин за поддръжка

+ по-непретенциозен към нафтата

- по-малка еластичност и мощност

- повече замърсява атмосферата (това предполагам, някои не ги касае)

 

TDI PD

+ по-голяма еластичност и мощност

+ по-малко замърсява

- по-скъп за поддръжка

- по-претенциозен към нафтата (особено към тази с повече сяра)

 

Конкретно на твоя въпрос, а именно - кой ще ти създава по-малко пробелеми? Ами колегите ти отговориха. Този, към който предишният му стопанин е бил по-внимателен и грижовен. И е на по-малко километри. Така че, моят съвет е да потърсиш по-скоро темата, в която се даваха съвети какво трябва да направиш, за да се увериш, че дизеловия двигател на предлагания автомобил на старо е наред.

Поздрави и най-вече късмет.

Страта кола все пак е лимонка. Никога не може да си 100% сигурен, че всичко и е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI PD

- не папка био-дизел...

 

ammcfc,

Явно ти е кеф да се дърпаш с мен. Ок. Нямаш грижи. Закачай се. Щом те влече :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI PD

- не папка био-дизел...

 

ammcfc,

Явно ти е кеф да се дърпаш с мен. Ок. Нямаш грижи. Закачай се. Щом те влече :mrgreen:

Няма такова нещо. Но с риск, да кажеш че не е така :mrgreen: ми се ще да си кажа мнението за биодизела.

Ако не бяхме в БГ, бих го написал за минус...ама мисля, че в родните условия си е по-скоро плюс. Тук има такива "прекрасни" биодизели, че можеш и без двигател да останеш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класическо TDI

+ по-евтин за поддръжка

+ по-непретенциозен към нафтата

- по-малка еластичност и мощност

- повече замърсява атмосферата (това предполагам, някои не ги касае)

 

Ами ако искаш здрав автомобил за дълъг живот това ми се струва удачния избор. Като изключим последното наистина, по-малката мощност може би съвсем леко се усеща.... а и като говорим за коли около 100 коня не можем да говорим за някакви луди бегачки.... изобщо за това скоро време ще пусна нова тема, не съм измислил как да я формулирам.... смешно е да говорим за коли дето вървят много при положение че те не са спортни. Вървят Октавиите vRS и Фабията такава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,пиша за първи път в клуба. Решил сам да си взема Октавия

дизел на старо-2001-2002г.

Искам да пспитам кой от дизеловите мотори е за предпочитане при пс-

купка на такъв автсмсбил -TDI-90к.с или TDI-PD.

С кой мотор би се очаквало, че ще имам по-малко прсблеми.

 

Привет колега! Изборът и вниманието ти би трябвало да са насочени в по-голямата си част към състоянието на колата, а не към това, кой двигател ще е. Разликата от няколко коня е почти незабележима. Пичовете по-горе вече са споменали +/- за вариантите на които си се спрял. Разгледай хубаво автомобила, закарай го на една диагностика и чак тогава взимай решение! Лично аз така бих процедирал ако бях на твое място. Ако напазаруваш TDI-90к.с., но искаш повечко коне - отиваш при съответния човек и получаваш доволно количество подкрепа за наличните коне. Това става и с TDI-PD. Мисля си обаче, че което и да вземеш - няма да сгрешиш! Машинките са издръжливи и ще ти се отплатят за добрата поддръжка!

Успех и късмет в покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класическо TDI

+ по-евтин за поддръжка

+ по-непретенциозен към нафтата

- по-малка еластичност и мощност

- повече замърсява атмосферата (това предполагам, някои не ги касае)

 

TDI PD

+ по-голяма еластичност и мощност

+ по-малко замърсява

- по-скъп за поддръжка

- по-претенциозен към нафтата (особено към тази с повече сяра)

 

-----------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------

Според мен едва ли ще има някаква разлика в поддръжката между КЛАСИКАТА И ПОМПА-ДЮЗАТА:

Приблизителни цени в "ЕУРАТЕК":

 

I. TDI - 90(110)к.с.

На първи,втори и четвърти цилиндър дюзите са по 750 лв.

На трети цилиндър е 1100 лв ( има вграден датчик)

ГНП - БОШ - предполагам 4000 лв

Или 3х750=2250+1100+4000 = 7350 лв

 

 

II.TDI-PD

На всеки цилиндър помпа с дюза по около 1800-2000 лв

тоест 7200 - 8000 лв.

 

Моя мотор е стария TDI 110 к.с.,и е страшно капризен към нафтата.

Изминал съм вече към 160 000км,пробвах всички видове дизел предлагани в БГ, и най-накрая открих истинската нафта.От 4-5 месеца карам само на "ЕКО КИНИТРОН"- просто нямам думи (ФЕНОМЕНАЛНА smile113 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.