Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Сериозен проблем със 105-цата - Решен!


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Положението е следното:на празен ход и до средни обороти всичко е екстра,но оттам нататък колата направо гасне.От време на време ми се губят 3-4 цилиндър.Сменях свещи,оправи се за малко и пак стана така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли,защото това е моментно явление.В смисъл такъв,че като и дойде музата си идват всички цилиндри,ама пак не иска да се изфорсира хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени кондензаторчето на делкото,което обира вредните токове. Ако и това не помогне наблегни на карба. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите - провери ги на съпротивление дали е еднакво при всичките, включително от делкото до бобината.

 

Съпротивлението на кабелите не може да е еднакво ,тъй като са с различна дължина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени кондензаторчето на делкото,което обира вредните токове
- Eи толко пъти е дъвкано по повод ролята на тоя кондензатор и накря и ти като Гогата се изцепи ни в клин ни в ръкав. Кви са тия вредни токове бе, цъ цъ :roll:

 

Съпротивлението на кабелите не може да е еднакво ,тъй като са с различна дължина
- Не бих искал да ти сривам илюзиите, но има и такива кабели при които е еднакво и не е редно така да се отсича категорично по въпроси които са мъглявина явно, защото някой друг може да се обърка.

 

Колегата може да има най различни проблеми, които с налучкване и с изреждане на нещата които могат да се повредят не виждам как ще му се помогне, затова и си мълча. Дистанционно е трудно да се дават съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отзивчивостта.Проблема се оказа супер тъп!Горната част на карбуратора беше почти паднала.Всички винтове се бяха разхлабили, дори бях загубил един и вътре някакъв жигльор също не беше на мястото си.А за капак имах една не добре работеща свещ.Та след 2часови мъки колата полетя :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша за този кондензатор и дано най-накрая всеки разбере и престане да приказва глупости.

При отваряне на контактната група чукче-наковалня прескача искра, която "разрежда"(не се изразявам много точно, но за по-голяма образност) натрупаната енергия в първичната намотка на индукционната бобина, от където следва, че пада индуктираното напрежение във вторичната намотка => по-слаба(или никаква) искра.

ОБАЧЕ когато се сложи кондензатора той предотвратява загубата на енергия(не допуска прескачането на искра между контактите).

Затова когато когато е повреден кондензатора чукчето и наковалнята се "заваряват", колата прекъсва или въобще не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша за този кондензатор и дано най-накрая всеки разбере и престане да приказва глупости.

При отваряне на контактната група чукче-наковалня прескача искра, която "разрежда"(не се изразявам много точно, но за по-голяма образност) натрупаната енергия в първичната намотка на индукционната бобина, от където следва, че пада индуктираното напрежение във вторичната намотка => по-слаба(или никаква) искра.

ОБАЧЕ когато се сложи кондензатора той предотвратява загубата на енергия(не допуска прескачането на искра между контактите).

Затова когато когато е повреден кондензатора чукчето и наковалнята се "заваряват", колата прекъсва или въобще не пали.

 

Колега , тоз кондензатор е за гасене на искрите и предпазва от бърз нагар на старите чукчета без централен отвор ... липсата му не води до спиране на работа на мотора , а когато укъси дърпа ниското напрежение / замасява го / и имаш тотална липса на искра ;) ... отделно незнам що намеси бубината , като кондензатора е мнооого далече от нея / в контактната верига преди бубината /

 

Ай стига съм цапал на колегата темата , колата вече лети ... ай наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.