Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Палене - проблем


Mutzkin

Recommended Posts

Здравейте,

Имам следния проблем колата ми не ще да запали. Установих със сигурност че не от акумулатора. Има бензин, има масло. Имобилайзера е в изправност, алармата също. Като завъртя ключа върти върти, но не ще да запали. Кабелите за висока напрежение не са се изваждали от буксите си. Бензиновата помпа си издава специфичния звук, което ме навежда на мисълта че е в изправност. Маслен, горивен и въздушен филтри заедно с маслото са сменяни преди 7000 км. Колата е Шкода Октавия 1600 куб. бензин 97 година.

Ако можете ми дайте някакъв съвет какво да търся като проблем.

Някой знае ли програма за диагностика на бордовия компютър и евентуално откъде мога да си сваля такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и на теб!

Казваш за кабелите, че не са се вадили, но провери ли дали има ток по тях? Може да е изгоряла бубината или съпротивлението (или там, каквото се казваше - баси - бензиновите коли съвсем ги забравих...говоря за джаджата, дето обира т.нар. "лош ток")... За самодиагностика на колата - VAG-COM, но ще ти трябва и букса, иначе търсиш схемата и "ръчкаш кабелчета в дупките". От къде да я свалиш - не мога да ти дам точен линк, но потърси във Фоклсваген форума ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм.... да не е изгубила центровка.... на мен ми се е случвало да превърти няколко зъба на ремъка и край....Това превъртане се получава точно при палене. Тогава ремъкът е подложен на най-голям стрес, защото е в покой и не е достатъчно обтекнат, както и усилието за завъртане е най-голямо от нулево положение. В този ред на мисли - кога си го сменял за последно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://store3.data.bg/autosoft/

Тук е софтуера. Аз ползвам 311.2 или 303.1. Трябва ти обаче и интерфейс. За 80 лв. може да се купи.

 

Не е лошо щом си сигурен в помпата да започнеш да търсиш проблема в електриката.

Извади лула от някоя свещ, сложи друга свещ, допри я до маса и завърти да видиш дали има искра. Ако не - капачка, палец, бобина, комутатор, датчик на Хол са заподозрените виновници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо щом си сигурен в помпата да започнеш да търсиш проблема в електриката.

Извади лула от някоя свещ, сложи друга свещ, допри я до маса и завърти да видиш дали има искра. Ако не - капачка, палец, бобина, комутатор, датчик на Хол са заподозрените виновници.

Послушай колегата ... според мен първо трябва да започнеш със това дали свещите ти правят искра ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

Извинявам се, че не отговорих цяла седмица, но зарязах непалещата Шкода и заминах на морето. През това време мои приятели закараха колата на майстора при който досега съм ходил и който я поддържа. Оказа се че е изгоряла бубината и комутатора към нея. Имало и доста натрупани грешки в компютъра. Оправени са нещата. Колата е прибрана на собствен ход. Интересното е че днес пак отказа да запали и утре ще търся отново майстора. Явно има проблем още някъде. Благодаря на всички ви за бързите отговори и съвети. Някои от вас познаха че става дума за бубината.

Като реша окончателно проблема пак ще ви пища

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем .Карам Октавия 1,9ТДИ.На моменти не мога да стартирам.Не стига захранване до ел. клапана на ГНП.Един път има един път няма.Пълна магия.Алармата е изправна.Ел. инсталацията е проверена-изправна,релета ,предпазители - също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема ти е в имобилаизера, и по точно в клемите му. Няма добър контакт. Проследяваш кабелите почистваш клемите и си готов.

Това е често срещан проблем при WV дизел 19.тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1,6 бензин. Най-вероятно ми се е изчерпал живота на акумулатора

Върти ли акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес при моите газаджий дофтаса една Октавия 1,6 - пали много трудно , не върви и понеже има и метан , та и погръмва ... на всукателния колектор откъм купето има една клапа , която явно предпазва от нещо / детонаций / представлява една мембрана в една капачка подобна на тез на тубите , за секунди и изрязаха от някаква мембрана нова гума и колата се успа .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.