Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

аварийни комплекти или резервна гума?


dian

Recommended Posts

При новите модели на Вектра и Пасат няма резервна гума а има аварийни комплекти. Може ли някой да каже нещо повече за тези аварийни комплекти -предимства/недостатъци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При новите модели на Вектра и Пасат няма резервна гума а има аварийни комплекти. Може ли някой да каже нещо повече за тези аварийни комплекти -предимства/недостатъци

 

Това в АутоБилд-а ли го прочете? Това което виждам от снимките ми е непознато, прилича на помпа но май не е, която евентуално да "спаси" положението ако става въпрос за няколко километра.... иначе нищо не може да замени нормална резервна гума. Евала на Шкода че в Октавия2 слагат такава и това не се е отразило на багажника за който много пъти сме говорили... зад ругите модели не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплектът се състои от две неща.

1. Спрей-пяна.

2. Стандартна електрическа помпа.

 

Спреят се впръсква в спуканата гума и след това се напомпва. Пяната изпълва цялата гума и се втърдява. По този начин можеш да изминеш няколко километра.

Упражнението е невъзможно, ако гумата е зверски срязана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вид комплекти, които също са спрей (пълнител) и помпа. При този вид, пълнителя се слага в самата помпа и през нея се вкарва в гумата запчеатващата смес. Но както каза ammcfc, гумата не трябва да е сцепена. Друг вариант е, колата да е направо с "Run flat tire". Тези гуми са специално конструирани да могат да изминат, около 50+ км. Bridgestone Runflat Tires са направени с доста усилена странична част, която да издържа теглото на колата, а не директно при спукване, джантата да среже гумата. Ето 2 линка за желаещите >>> http://www.runflat-system.com/technical_en/index.html и http://www.bridgestone.co.jp/english/in ... 80102.html

 

Друг вид спасение от заемащата място резервна гума е Michelin PAX System, но не ми се обяснява, че ми се спи...

Ето за който иска да прочете >>> http://www.familycar.com/CarCare/RunFlatTires.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимство-бързо и лесно оправяне на проблема-за около 3 мин става цялата работа(уплътнителен спрей и компресорче)

Недостатъци-можеш около от 80-до 200км да караш-и трябва да ходиш или да я правиш,или да я сменяш(разходи)

-Ако дори е леко срязана-е тогава става кефа-викай репатрарката да ти носи нова гума :)

 

аз съм 100% за резервна гума!

Мн ме е яд че незнаех като си вземах фабията ,че за 156лв ще ми дадат 5та лята джанта 205/45 Р16-а ми дадоха стоманена с гума със същите размери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от българското издание на АутоБилд са гола вода. Поредното доказателство, че преписват всичко на сляпо, без да вложат грам разсъждения и мисъл. За Пасат не знам (всеки ако иска може да звънне на дилъра), но Вектра Караван си има резервна гума. Вярно, от тези малките е, но наличността й е факт. Не вярвам моето оборудване да е някакво изключение или недоразумение в БГ...

 

Прочетох и въпросната статия. И с нея не съм много съгласен в някои отношения. Тук вече явно пръст имат немците. И явно се потвърждава истината, че в такъв нисък клас издания материалите се скалъпват в угода на някого. Всеки собственик на такава Вектра ще се съгласи с мен. Пишат, че багажника е най-голям, но понеже явно трябва да му намерят кусур са измислили глупостта за неравния под. Който има въпросната статия нека погледне - на снимката на Пасат ясно се вижда, че задните подглавници са демонтирани и за това пода му е равен. А на Вектра не са ги свалили. Да де, ама като ги сваля и при мен пода до предните седалки става целия равен... Пасат има най-много точки за гъвкаво багажно пространство. На базата на какво? Мондео и Вектра са далеч по гъвкави - имат странични ниши (Пасат има само отвори). За Пасат пишат, че има екстра закрепващи шини - ми то и Вектра има приспособление за укрепване на багажа към пода. Но Пасат няма дори и като опция използването на напречна преградна система в багажника, каквато има Вектра. За таблото - на Вектра й било ниско управлението на климатика. Дрън дрън. Без да има нужда шофьора да си маха ръката от скоростния лост, той може да оперира както с климатроника и въздушния поток, така и с аудио системата. И в това отношение тя печели първо място в АутоМотор унд Шпорт... За Пасат пишат "мултифункционален волан". А Вектра и Мондео какво имат - геврек? Освен това до колкото се вижда от снимката от волана на Пасат може да се управлява предимно (а може би и само) аудиото. А от волана на Вектра може да се управлява всичко - аудио, навигация, бордкомпютър, настройки и т.н. А я вижте на Пасат средната конзола. Та тя е по-отдалечена и неудобна дори от тази на Мондео.И т.н. и т.н.

 

Не защитавам Вектра, не плюя срещу Пасат. Но изразявам несъгласието си с тази статия, защото в доста аспекти тя толерира определен модел, явно умишлено скривайки плюсовете на конкуренцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже скоро ми се наложи да сменям гума по път...Пяната съвем не е лошо решение. Използвал съм пяна, купена от Шел. Няма нужда от никаква помпа. спазих упътването на което пишеше, че просто закачаш флакона на вентила и вкарваш ЦЯЛОТО количество в гумата. Налягането е достатъчно за да вдигне гумата. По този начин минах над 100км с 4 ма човека в колата. На другия ден си я закарах на майстор и се оказа, че гумата не пподлежи н аремонт - имаше скъсани телове. А резервна гума не е зле, но последния път като спуках валеше дъжд, ключа се изкриви, но гайките не се развиха и карах 3 км на джанта до бензиностанция, където се оказа, че гумаджията не работи(имаше пазач, но отказа да ни даде ключ), купувахме ключ и т.н. Ако имах пяна.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсаните телове не може да се получат след като имаш напомена гума , макат и с пяна. Трябва гумата да е мека , за да се получи това.

Най-малкото е ако караш със 120км/ч, пукаш гума(тя спихва бързо) и спираш бързо или набиваш спирачки - срязани телове на гумата. И такива подобни неща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теловете бяха скъсани от дупка в която влязох. Понеже колата беше доста натоварена не подскочи много, но явно ударът е бил жесток. Бях с една Ибиса, дето не вървеше много - 1.0. Гумата беше като отсечена по ширината на грайфера. Както и дае. Мисълта ми беше, че е много по удобно, особено ако багажникът ти е пълен да набухаш пяната и после да си я караш на гумаджия. Естествено в упътването пишеше, че при първа възможност гумата трябва да се смени и мисля, че имаше и ограничение на скоросттта. спреят беше към 10лв испоред мен си струва един такъв да ти се търкаля из багажника, независимо от резервната гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е много по-добре да си имаш ризервна гума. Вярно, че ти заема място в багажника, но може да ти спаси г..а, ако стане нещо, докато тези аварийни комплекти са- мижай да те лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.