Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Octavia II vs. Toyota Corolla


izov

Recommended Posts

Моята дилема беше същата преди 9 месеца, само че ставаше въпрос за старата Корола. ;-)

 

Има подобна тема от мен преди Нова година. Потърси я. ;-)

 

 

Иначе цените са приемливи, обаче нещо не мога да разбера маркетинга на Тойота.

 

Ауриси е в друга категория - то е тип Голф. Няма седан има само хечбек. Не можеш да го сравняваш с Октавия, щото няма толкова място вътре. Все пак Октавията попада в категорията на семейните коли.

 

Новата Корола - странна птица. До колкото четах евтин вариант насочен към Дачя, Октавия и др. такива нискобюджетни коли. Не се рекламира в Западна Европа - само в Източна. Само, че това нещо по габарити и цени си е колкото Авенсиса. По-добре си вземи Авенсис.

 

Корола с 2.0 дизеп 42 492 лв. Авенсис със същия двигател 42 590. Няма и 100 лв. разлика. Предполагам са с почти идентично оборудване. А, да и Авенсиса е с 10 см по-дълъг то новата Корола. Октавията е с 6 по-къса от Авенсиса и респективно с 4 по-дълга от новата Корола.

 

 

Та нещо не мога да разбера идеята на тая Корола. Виждам много малко разлики с Авенсиса. Авенсиса не се предлага с 1.4 дизел, обаче новата Корола се предлага. Новата Корола не се предлага с 2.2 дизел, обаче Авенсиса го има. Т.е. че Авенсиса има по-мощна гама двигатели, друга разлика няма. Почти идентично оборудване. Идентични размери. Идентични килограми, идентични цени. Ако питаш мен това е някакви маркетингово недоразумение.

 

Горе долу същия ефект може да се постигне ако пуснат Авенсиса с по-маломощна гама двигатели. Ама явно не са искали да го правят.

 

А и май новата Корола е на шаси на Аурис, както Окти е на шаси на Голф. Явно са се стремили да докарат по-ниска цена от Авенсиса, но не са успели, докато Окти докарва значително по-ниска цена от Пасат (ако ги мерим по габарити, а не по шаси).

 

 

Като гледам моето Окти с почти идентично оборудване като на Корола Тера с 1.9 дизел - 105 коня, а онова е с 90 коня. Струваше с 1.500 лв повече. Освен това имам и парктроник и по-мощен двигател (който гори колкото на Тойтота по каталог де). А и като платиш боя Металик и парктроник цените се изравняват. Имайки предвид, че колите са почти идентични по габарити сериозно можеш да се замисли. Може би цените на Окти са една две идеи по-ниски от новата Корола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпаднал съм в няква дилема... Утре като я покарам ще споделя впечатления. Искам да видя скоростите, возията, багажника и т.н. Иначе сега Амвенсиса е на супер смешна цена - 1,8 бензин с доста екстри е 36к, а Октавия елеганс 1,6 излиза към 37к... Много странна работа. Авенсиса обаче ми е голям, искам нещо по-компактно и затова загледах Корола-та. Ауриса е готин на външен вид, но не е много по-голям от Фабията и няма смисъл. Королата има много странен външен вид - супер обикновена ми изглежда, но ми е интересно как е интериора и т.н. Иначе има един 1,4 двигател 97к.с., който не звъчи лошо, падаш и под 100-те коня за пътен данък :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата Корола е много добра. Харесва ми визуално, както отвън, така и отвътре. Незнам как са се справили с качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат на баща ми има Тойота, която взел чисто нова и се скапала тотално за две години. Май ги правят в Турция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат на баща ми има Тойота, която взел чисто нова и се скапала тотално за две години. Май ги правят в Турция.

 

Лошо.... на едни приятели им се скапа за нула време Реното, правено в Турция...

Иначе съм имал 1 година Тойота Карина, 97ма, произведена в Англия... 2.0 ТD.... автомобила е просто без забележки все още го кара един познат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стария модел Корола знам, че във версии "Версо" и седан се сглобява в Турция. Хечбегът, ако не се лъжа се е сглобявал в Япония, Великобритания и още някъде си беше в Европа.

Лично мен дълбоко ме съмнява Аурис да се сглобява в Турция.

За новата Корола седан- не знам, но не бих се изненадал ако е "съседска".

Izov, и аз бях пред същата дилема преди да си взема Октавията.

И двата автомобила според мен са добри.

Виж, Авенсиса е направо супер.

Прецени си сам след тестдрайв.

:D Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверено: Toyota Corolla Hatchback се спира от производство/заводът беше в Англия/,а се въвежда моделът Sedan,който се прозвежда в Турция.На мястото на Corolla Hatchback пуснаха модела Auris.

Като се изключи турското производство/качеството е под средното за Toyota/,във всички тестове на Autobild Toyota е неизменно сред първите,докато Skoda е след 10-то място.Може да се приеме,че тези тестове са относително обективни. А другото е въпрос на лични предпочитания и вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В краина сметка пак не разбрах кьде правят Ауриса и новата Корола

 

http://www.toyotatr.com/eng/models.asp

 

На официалния сайт на турският завод на Тойота (виж линка) като произвеждани модели са посочени само два - Corolla Verso и Аурис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да се включа че и на мене точно това ми беше избора :)

 

Чудех се накрая между 3 коли от които една може да се отдели че е съвсем друг клас и няма нищо общо но просото ме кефеше и имаха най добри условия. Въпросния маргинален герой беше Нисан Нот :) Другите две основни много подобни бяха точно Октавия 2 или Новата Корола за която пишеш. Страшно много се чудих плюс и събирах менния от всякъде. Също така 2 пъти ходих на тестдрайв и за двете коли :), като при втория пробвах королата до към 150-160 :mrgreen: (на пътя за летището)... Така моето мнение като независим тестер (от опит за Октавията другите трябва да се изкажат, моята е):

 

Двете коли са в един клас и са много сходни. Авенсиса е съвсем друг клас. Ауриса, въпреки че е правен на същата платформа на Королата пада в по-ниския клас. Идеята на Toyota е изглежда да последва модерните напоследък тенденции за "порастване" и Новата корола да заеме мястото на Авнсис (който скоро пак ще му сменят името) а пък на нейно (компактен хетчбек) да дойде Ауриса. Ауриса е малко по голфаджииско изпълнение и не мен специално не ми представляваше интерес, тъй като отначало бях тръгнал да търся даже миниванче и големината и практичноста (основно на багажника) бяха решаващи. Освен това ауриса изглежда малко по тинеджърски/голфаджииски според мен - това лъскавото по средата + ръчната спирачка на таблото, като че ще се ползва на всеки завой (и това вместо удобен подлакътник) + че таблото е твърдо докато на Королата е меко.

Друга обща информация - Корола все още се справи в Япония! Може да ти покажат номера с държавата производител. Разтоварват ги с кораби в Гърция (ако си спомням правилно) и от там ги носят. Последното води даже до допълнително забавяне. По повод поръчката при Корола има (или поне имаше аз като купувах преди 4 месеца) още един съществен недостатък чака се 3+ месеца и то за стандартна. Т.е. има страшно много поръчки модела е съвем нов и не могат да смогнат да призведат. Дилърите са направили поръчки за някви бройки и за тях чкаш 3 месеца. ако искаш нещо "къстъм" (прим цвят нещо друго) чакаш още повче. По повод екстрите друг недостатък на Королата - имаш много малко екстри и много скъпи - почти няма смисул да се слагат. Прим. за 38 идва даже с железни джанти с тасове а за лети се доплащаше невероятна сума дето ди е по скъпо от колкото да си купиш нови хубави маркови.

 

Конкретно за колите: може доста да се пише но накратко: чисто като кола мнението ми беше че Королата е по добра:

1. по добър двигател - т.е. по ново поколение значително по тих и рафиниран.

2. По-добро управление - може би типично за WAG/Japan управлението при Октавията не е така директно - т.е. имаш някаква инертност, докато японските коли обикновенно са супер в това отношение.

3. Стабилност - може би малко по добре стой в завоите и има по-добра

4. Возия - трудно е да се определи от малко каране но може би малко по меко (поне мойта Октавия си вози твърдичко) + малко по голямо междуосие има от Октавия (всъщност по скоро е обратното - Октавия има малко малко междуосие за кола от този клас - вероятно защото е на платформата на Голф 5)

 

Та чисто като кола Королата може би е по-добре - по модерна технология по добро поведение на пътя НО то така и старата ми кола беше по висок клас. Сумарно обаче + като удобство, приятност и практичност Октавия-та беше по добра и затова накрая я ибрахме нея - плюсове:

 

1. БАГАЖНИКА - (както казах за нас това беше важно) всичко друго може да се спори и е субективно, че и въпрос на вкус (двиател, поведение на пътя, вкус и т.н.) но за двигателя няма и продавачите на Toyota каква да кажат (въпреки, че иначе прфесионално те убеждават за всичко през цялото време). Октавията е с най големия багажник в класа си ! Ще кажа само, че комбито е огромно (представяте си го нали) и нормално е 580 литра а хечбека е.... 560 !!! т.е. само 20 л по-малко! Багажника наистина е невероятен. Докато Королата си има стандартен багажник за класа си и е седан (много важно). Друг важен фактор е че е хечбек (а изглежда красиво като седан!) И аз преди не мислех че е мнгоо важно на предната ми кола също беше огромен но ... нищо не се събираше - мнгоо тъпо! - туй като на седаните задното стъкло и горницата на багажника не ти позволява просто да влезе голямо нещо, което иначе си се събира стандартно. Прим предния ми багажник беше огромен но със зор се вкарваше детска количка (нищо че вътре има място за 4)... същото като се опиташ прим да вкарам кашн на телевизор, големите тонколони и т.н. ... направо срам :D... а това само вдигаш и ... вкарваш кашон с 32 инчов ЦРТ телевизор без проблеми :D направо много удобно ... за семейни хора е задължително да се помисли (особенно за количка!)

 

2. МОЩНОСТ - двигателя на Королата е по добър и по ново поколение но има реално отстъпва на 1.9 ТДИ поради два момента:

2.1 ГОЛЕМИНА - за парите за които говорим е 1.4, аз затова и втория път я карах до 160 да видя дали върви достатъчно - за мен беше ок. За нормлано каране си става, но определно на Октавията е чувствително по силен - да кажем като настъпиш си дръпва повече и върви почти на всичките си обороти от началото до края чак ... т.е. доста прилично си изтегля и се получават много дълги и приятни скорости. А Королата имах чувството че спира на 3000.. определно си е по слаб двигтеля (все пак 1.4)

2.2. - Поддръжка - за комон-рейла всички казват, че е по притенциозен към нафата докато ПД е по-всеядна, което за нашите условия си е важно. Отделно за поддръжка е доста по-скъп: първо като технология само и второ като марка - Королата е с по-скъпи и проблемни части а за сервизи само в Toyota. Skoda-та всичко си е същото като на голф... части: най-лесно и евтино. Сервизи съответно също има няколко сериозни освен ЕТ.

 

3. УДОБСТВА - удобствата и екстрите на Октавия са несравнимо повече и мисля по-добри от тези на Королата:

 

3.1 КЛИМАТРОНИКа

- качество: климатроника работи страхотно и по приятно - незабележимо и леко докарва температурата. (рядко срещано)

- ДВУЗОНОВ - за мен е удобство винаги на мен ми е топло (заради напрежението при шофиране може би), ана годеницата ми и е студено :mrgreen:

- Духалки отзад: королата няма... т.е. отзад нямаш този комфорт

- духалки на страничните стъкла - на много малко коли съм виждал

 

3.2. ИНТЕРИОР:

- РАЗМЕРИ - Октавията е малко по голяма

- ПРЕДНИ СЕДАЛКИ - седлките са по удобни могат да се нагласят всякакви положения (и 2те) - при Королата не.

- ЗАДНИ СЕДАЛКИ: отзад Октавията е по-просторна и по-удобна, тавана е по-висок, подлакътника е много готин

- Позиция на шофьора и видимост - и на двете е сравнително добра но на Октавията си виждам предницата и габарите, което е много удобно за града, назад видимоста при Королата е много зле и без парктроник е почти невъзможно - струваше май към 700лв!

 

 

4. ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЕКСТРИ:

При Королата екстрите бяха направо немислим - първи заради допълнителното чакане второ заради бедния списък и трето заради цените. Т.е. имат съвсем малко, много са скъпи и не си струва струват. При Шкода е точно обатното - има огромен списък, евтини са и си струва. Примерно аз си взех по големи джанти като доплатих само колкото бих да дал за разликата в цената на гумите. Има разни дреболиики за < 100 кинта дето радват - прим подгряване на пръскачки, HCS и др. такива :).

За тея пари в Октавията влизат почти всички готини екстри докато при Королата прим. си е направо нелепо такава кола с 16' железни джанти.

 

5. ВКУС/Естетика:

Тук естествено е субективно, но аз прим. много обичам светъл интериор и вобще за мен интереиора винаги е бил по важен щото аз си я гледам и ползвам от вътре колата - отвън е за другите :D

Като цяло е удоволствие да си нагласиш точно каквата искаш кола с каквито искаш екстри. При Королата нямаше тази възможност - купуваш си нова кола а ти казват сребърна с черен интериор и с немного екстри- тва е. А така си дизайнваш и ти я строят за тебе - цвят, салон, джанти ... Като стил на мен королата ми седи като да си я караш с костюмче и да си слушаш тихичко музика (като не рекламата)... Шкодичката е малко по-народна и по семейно-уютна :).

 

 

Та за заключение: Королата чисто като кола е може би по-добра, но си е просто един гол автомобил. Октавията e по-приятна и с много удобства, можеш да си я "конструираш" като за теб - както си я искаш, с повече екстри, по-практична и семейно ориентирана с по-голям багажник, по-мощна, по-удобна, по-добре откъм поддръжка.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към mirko:

Незнам коя кола е по-добра, но след твоя анализ всеки би си взел Октавиа...:) така че, явно тя е по-добрата :)

Шегата настрана. Имам въпрос към теб. След като си карал и двата автомобила, моля те, опитай се да срваниш шума от двигателя, както и тресенето. Става въпрос, за това което се чува и усеща вътре в купето докато шофираш.

Да речем, ако Октавиа има шум и тресено съответно 10 (по десетобална), на колко оценяваш тези неща при Королата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към mirko:

Незнам коя кола е по-добра, но след твоя анализ всеки би си взел Октавиа...:) така че, явно тя е по-добрата :)

Шегата настрана. Имам въпрос към теб. След като си карал и двата автомобила, моля те, опитай се да срваниш шума от двигателя, както и тресенето. Става въпрос, за това което се чува и усеща вътре в купето докато шофираш.

Да речем, ако Октавиа има шум и тресено съответно 10 (по десетобална), на колко оценяваш тези неща при Королата?

 

Ако купуваш или даже се чудиш за кола задължително тестдрайв! И то ако трябва някокло пъти! Не си купуваш семки, а нещо дето ще го плащаш вероятно 5 години! Т.е. искам да ти кажа, че трябва лично да се убедиш! Чуждото мнение (като моето) може да е само информативно. Ти ще си я ползваш ти си носиш отговорността :).

 

Та идеята ми е най-добре да ги чуеш сам. Значи Октавията се чува повечко - много условно в твоя прим да кавем Королата е 6. Обаче зависи освен от шума на двигателя от изолациите и другите околни шумове (прим. скорост - гуми/вятър).

 

И аз много се опсявах от шума като най-очевиден недостатък, но се е оказа че няма никъв проблем с него (поне за мен, въпреки претенциите ми) прим като караш извънградско шума си е някак естествен и мъркащ и плавен и не дразни... някак се слива със шума от гумите и вятъра и общо взето не се усеща да е по изразен от тях.

Да кажем се връщах от Варна и карахме зад един при по-динамични скорости прим 110-150 и си беше съвсем приятно въобще не усещах гаден шум.

 

Но най-вече шума зависи от режима на работа на двигателя.... Най грубо се чува когато я настъпваш повече от колко върви (нали се сещаш за тоя момент прим. тя е на 1200 об. а ти натискаш педала до долу) ... Същото междудругото е и при Королота...

Аз там не междудругото не можах да и свикна на скоростите - прим имах чувството че над 3000 по не вървеше отколкото под...

 

За вибрациите - на тях въобще не обърнах внимание като купувах. Не се сетих, а и тогава въобще не ми направи впечатление - главно сушах за шума. А сега по-скоро ми правят впечатление вибрациите - на шкодата най силно се усещат на подлакътника (странно). Другото място са педалите (съединителя главно) но то и без това не е полезно да си държиш кракът там - затова си имаш сляп педал вляво.

Така че за вибрациите, като ги гледаш колите пробвай - сложи си ръката на подлакътника (може да го разпънеш) - това е максимума им ниски / високи няма голяма разлика даже не съм обръщал внимание къде е по-добре. Ако ти се сторят приемливи значи вероятно няма да имаш проблем после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...и на съединителя на Фабиата много ясно се усещат оборотите на помпа-дюзата :mrgreen: Аз няма да избирам между нищо....Следващата ми кола ще е Октавиа 2 - 2.0 TDI -P.D. автомат...

Просто исках да разбера, ти какво си установил....за което благодаря

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да допълня само

 

 

Двигателят на Окти ТДИ-ПД работи на по-голямо налягане и съответно има по-добро КПД. Всъщност най-доброто в класа си. А Фолцваген имат двигател, който дава по-малък разход от Приуса, който е хибридна технология. Ставал е двигател на годината, но докато почнат да го монтират на Шкода, сигурно ще мине време.

 

 

ТДИ-ПД работи на по-голямо налягане, съответно е по-шумен и има по-големи вибрации. Но за сметка на това дава 15 коня повече при същия разход (поне по каталог де). А макс. въртящия му момент е 250 Н/м при 190 за 1.4 дизела на Тойота, което си е доста повече (цели 30% повече).

 

Значи двигателя се чува като караш градско. Но при 80 и нагоре се чува свистене на вятъра и гумите, а шума от двигателя не се чува. Вибрациите не се усещат много. Преди имаше една тема за вибриране на съединителя. И аз се чудех що моя не вибрира. А то защото той зацепвал с 0.5 см луфт и като го натисна малко тогава се усеща вибрация. Иначе като крака ми е върху него няма вибрация или като го натисна плътно също не усещам. По-другите части също не усещам вибрации.

 

На Тойота трябва да е по-тих двигателя. Все пак работи на по-малко налягане и да не е толкова шумен. Но за извънградско едва ли има значение, понеже тогава двигателя не се чува. Но шума не е проблем. Октавията е достатъчно тиха и в града, когато караш с 30 и се чува само двигателя без шума от вятъра. Говоря за дизел.

 

 

М/у другото Фолцваген се отказаха то ПД технологията и скоро време всичко и при тях, ще е Комон Рейл. Те май сега Ауди и Фолцваген са само Комон Рейл в момента. Скоро ще ги спрат и при Шкода сигурно.

 

 

 

Към колегата.

 

2. По-добро управление - може би типично за WAG/Japan управлението при Октавията не е така директно - т.е. имаш някаква инертност, докато японските коли обикновенно са супер в това отношение.

 

Тук моето мнение е обратно. Като съм чел ревюта на старата Корола всички са говорили за тази инертност и че не се усеща добре пътя отначало, но после се свиквало. Карал съм още по-стара Корола и мога да ти кажа, че го имаше това. И на мен ми направи впечатление, но бързо свикнах. А на Октавията управлението си е супер. Аз нямам забележки към това. За новата Корола не мога да кажа, но за старата повечето ревюта в чуждата преса го отчитат като малък недостатък, с който бързо се свиква.

 

 

Иначе за другите точки съм съгласен. Октавията има твърдичко окачване и доста хлопа като паднеш в голяма дупка с висока скорост. Отделно, че моята е на тампони и е с 2 см по-висока. Сигурно и това има влияние.

 

 

За екстрите - като чета каталога на Тойота те се предлагат в базовата версия. Там си има всичко. Просто като видиш най-ниското ниво и аз не се сещам какво повече ти трябва. Сигурно има, но не се сещам в момента. Докато базовото ниво при Октавия си е наистина базово и там има смисъл да поръчваш екстри и да избираш средно и високо ниво.

 

При Шкода можеш да си избираш повече и да си казваш какво искаш и какво не искаш. И поради тази причина може да дойде на доста ниска цена, ако не вземаш екстри.

 

 

А иначе аз си поддържам тезата че новата Корола, Авенсиса и Окти са в един клас. Освен, че шасито на Авенсиса е на по-голямо междуосие, няма други разлики. Габаритите са почти еднакви. Цената на нова Корола с 2.0 Д4Д двигател и на Авенсис със същия двигател е една и съща. Като гледам този Авенсис да има малко по-бедно оборудване. Но си е достатъчно богато пак. Така, че единствено има смисъл да вземаш нова Корола с малък двигател. Ако искаш по-мощен двигател, скачай на Авенсис - на едни пари са все пак и почти еднакви габарити, за да се притесняваш за маневреност в града или за място вътре. Поне на теория де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

М/у другото Фолцваген се отказаха то ПД технологията и скоро време всичко и при тях, ще е Комон Рейл. Те май сега Ауди и Фолцваген са само Комон Рейл в момента. Скоро ще ги спрат и при Шкода сигурно.

 

Двигателите 1.9л и 2.0л са си помпа дюза и все още се вграждат както на Audi, така и на VW. На Common Rail са 2.7л и 3.0л.

Явно за шестаците много помпи трябват и....не се връзва сметката... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата.

 

2. По-добро управление - може би типично за WAG/Japan управлението при Октавията не е така директно - т.е. имаш някаква инертност, докато японските коли обикновенно са супер в това отношение.

 

Тук моето мнение е обратно. Като съм чел ревюта на старата Корола всички са говорили за тази инертност и че не се усеща добре пътя отначало, но после се свиквало. Карал съм още по-стара Корола и мога да ти кажа, че го имаше това. И на мен ми направи впечатление, но бързо свикнах. А на Октавията управлението си е супер. Аз нямам забележки към това. За новата Корола не мога да кажа, но за старата повечето ревюта в чуждата преса го отчитат като малък недостатък, с който бързо се свиква.

 

Може... стара Корола не съм карал. Зависи какво си карал преди това. Аз го сравнявам с Нисан Примера и Хонда Акорд. И двата в това отношение са доста различни... Иначе за инертноста при Октавииката специално го срещнах и в 2/3 от ревютата.

Ето всъщност как го описват прим whatcar (където btw е на челната класация)

The handling is pleasingly agile while still remaining stable and lean-free through corners. Only the steering lets things down by being slightly inert.

Ето topgear:

the steering could offer a little more feedback.

Ама това в никакъв случай не значи че е зле - прим като за най зле в това отноше което съм пробвал мога да посоча новата корса (астрата също не е по-добре от Шкодичката, вектра нова - не съм карал)

Да кажа също че и ауди прим не са в никакъв случай по добре след като А6 (първа) ми се стори зле.

 

На мен също много ми харесва и е приятно за нормално каране. Създава плавност и може да се мисли даже като екстра :D Въобще доволен съм това за което говорим е не нестабилност в завоите (за това също съм доволен) по-скоро не е толкова директно... но пак да кажа сега даже ми е приятно другото се усеща при спортно/рязко шофиране :)

 

 

ПС: иначе и моята е вдигната ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моите впечатления от посещението ми в ТМ Ауто:

 

1. Обслужването се е влошило, последния път в ЕТ ме обслужиха по-добре, което е добър знак.

 

2. И Королата и Ауриса са готини на външен вид, спор няма.

 

3. Ауриса отвътре не е по-голям от Фабията, материалите не се качествени, пластмасите са твърди и тракащи. Харесаха ми скоростите, но лоста е на супер неудобно място, а подлакътника на практика е неизползваем.

 

4. При Королата материалите са по-добре, но пък интериора е по-дървен, доста даже.

 

5. Не можах да ги карам, защото може само през седмицата и до 5 и половина и май имат само една модификация, докато ЕТ имат няколко на разположение :D

 

Финални впечатления - много съм разочарован!!! Качеството е ниско, интериорите са посредствени...

 

Избирам Октавията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избирам Октавията!

Това да се чува :D

 

Евала на колегата mirko и на останалите за подробния анализ smile161

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо против но така като гледам си си бил решил предварително ;)

 

Иначе за нови коли сега сички ми разправят колко било хубвао новото мондео ама незнам нищо ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе за нови коли сега сички ми разправят колко било хубвао новото мондео ама нензма нищо ... :)

 

Новото мондео е много готино, но има един огромен, поне за мен, недостатък. Трябва да си екстрасенс, за да усетиш къде ти свършва предницата, което при градско каране е доста важно. Врътнах наскоро едно кръгче на един 2,0 TDCi 130 коня, върви невероятно, както и изглежда. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Мондео е супер, но и цената му не е ниска - започва от 35к, а е голо като пушка. То си е и ж класа на Супьрба де.

 

Колкото до Октавията - наистина си бях решил, но исках да се уверя в правилността на решението - все пак и Астра-та и Корола-та ми харесваха поне на вьншен вид :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.