Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

В Еуратек ми сипаха повече масло от нормата.Опасно ли е?


Ники

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вчера смених маслото в Еуратек-първа смяна на една година на моята Октавия 2 1,9 ТДИ. Днес сутринта реших да проверя нивото му на студен двигател и с изненада установих, че е с около 0,5-1см. над зона "а" на сондичката за мерене на маслото. Четох в ръководството за експлоатация и там пише, че е забранено маслото да е над ниво "а".Повреждал се катализатора. Искам да ви питам трябва ли да отида някъде да смукнат от маслото или в сервиза на Еуратек си знаят работата. Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се обадих в Еуратек и ми казаха, че ТДИ е издръжлив, но за мое успокоение!!! ако съм искал да отида. Нещо ми мирише на нехайство от тяхна страна :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се обадих в Еуратек и ми казаха, че ТДИ е издръжлив, но за мое успокоение!!! ако съм искал да отида. Нещо ми мирише на нехайство от тяхна страна :(

Не се ядосвай за чужди грешки :) Фабията ми докато беше гаранционна два пъти са я препълвали и веднъж без капачката за маслото са ми я сдавали... :mrgreen: Това е положението...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с препълването определено не е добре. Но сигурен ли си че колата е на наистина хоризонтално място? Защото 2-3mm не са фатални. Но 5-10 (както си писал) си е сериозно количество (500-1000 грама!). А те винаги сипват по един и същи начин и просто няма как да сгрешат. Е, могат де, но трябва бая да са се постарали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мислех че съм спрял на наклон, но после нарочно я спрях на хоризонтално място и пак е така. Дали са оставили от старото масло ако не са изчакали да изтече докрай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в ЕТ, няма какво да им цепиш басма. В края на краищата те са затова - като има проблем, се обръщаш към тях. Не разчитай, че ТДИ-тата са издръжливи, ако маслото е доста повече от максимума и вземе , че се прецака катализатора, ще го счетат за неправилна експлоатация и ще се набуташ да го плащаш ти.

 

Ако те мотаят от сервиза, направи като stenly :mrgreen: - уреди им среща с шефа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай в ЕТ да си оправят лай..та!!!! Напълно възможно е да се скапе семеринг на мотора и да си навлечеш излишни главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната издънка на ЕТ!Отиди където и да е,без проблем ще ти източат малко от маслото!

Мърлящината на ЕТ край няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Ники" - Не е нормално маслото да е НАД максимума! Може малко ПОД.. и ТИ на другия ден да си долееш.. Иди в "Еура Тек", опитай по нормалния начин да се разбереш с приемчиците, ако не стане (накарат ТЕ да платиш нещо и не ТЕ почерпят кафе) направо искай среща с началника на сервиза, но не началника на приемчиците а на целия сервиз. Ужасно е да се отнасят така с колата ТИ, още повече хора, който скоро няма да могат да си купят такава кола (ако ме разбираш). Не съм привърженик на скандалите но колата си е ТВОЯ, купена с ИСТИНСКИ пари и то толкова, колкото някой не са виждали на куп. Така, че.. като се върнеш от "Еура Тек" кажи какво е станало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен при първата смяна ми се случи това:

Днес сутринта реших да проверя нивото му на студен двигател и с изненада установих, че е с около 0,5-1см. над зона "а" на сондичката за мерене на маслото.

Отидох в ЕТ и ми източиха малко без никакъв проблем. Обяснението беше, че по книжка ДВГ събирал 4,5 л, но имало и двигатели с по-друг картер /като моя/, които събирали по 3,9 л.

 

*** горните литри цитирам по памет

 

Сега ми сипват по 4 л и нивото е съвсем малко над разрешения максимум, което не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , веднъж съм го правил тоз номер / доста успешно / , но е много сръткава работата ... влизаш в първата аптека и измъкваш една система за венозни вливания и най - голямата спринцовка и през щеката на маслото си изтегляш излишното - с 10 кубикова спринцовка за 30 мин. дръпнах 200 гр. ;) Най - опасното е да не избият семерингите на двигателя инак друго страшно няма .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много ви благодаря за отзивите и съветите. След кратък размисъл вчера реших да не се занимавам с "капацитетите" от ЕТ и отидох до най-близкото място за смяна на масло, където с една сондичка бръкнаха през отвора на пробката и изсмукаха необходимото количество. Човека там ми каза, че тоя двигател събира 4-4,2л. масло. Аз като гледам на мен са ми сипали сигурно 4,6-4,7л. защото ми продадоха една туба от 4л. и една малка от 1л., а са ми оставили за доливане не повече от 300-400мл. Явно са сипвали юнашката без да му мислят много-много. Сега има и вероятност да не са сменили масления филтър-според човека-и да са си сипали точно и с количеството във филтъра да е дошло много, но лично аз не вярвам чак пък толкова да са се изциганили за 10-15лв. колкото струва филтъра.

Та така. Като ходите в ЕТ да сменяте масло след това още там го проверявайте преди да си тръгнете, за да може веднага да реагирате. А на тях им пишеме една черна точка и се надяваме да си вземат поука(дано четат форума за обратна връзка, в което дълбоко се съмнявам).

На всички вас дълги безаварийни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... А на тях им пишеме една черна точка и се надяваме да си вземат поука(дано четат форума за обратна връзка, в което дълбоко се съмнявам).

Хехе...бас ловя, че собствниците се излежават в момента по разни екзотични места, а шефът на сервизa едва ли знае от къде се включва компютъра :) Радостен е единствено "печения" механик , дето си е прибрал един маслен филтър и ще го развърже за 10лв в квартала...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е сетил за система за видео наблюдение ... така и така не пускат да гледаме кво ръчкат по колите , мое ги записваме ... има доста евтини безжични камерки с устройства за запис до 24 часа , лепвате една малка табелка на "видно място" , че обекта се наблюдава и си измивате ръцете , а ако има нередност по ремонта натривате носа на шефа и тогава ще се разбере какво толко се мотат по цял ден вътре ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.